Reakcia na: MatejBA #131029:
Rušiť a zlučovať. V Dúbravke by som vyhodil napr. zastávku OD Saratov a zlúčil Krčace do jednej zastávky. Minimum úprav by si vyžiadala Račianska a Ružinovská radiála, kde by stačilo zlúčiť zastávky Záhumenice+Pri vinohradoch do novej s názvom "Tbiliská", alebo vyčkať do prepojenia Rača - Vajnory - Zlaté piesky a potom zastávku Komisárky zrušiť, keďže Pri vinohradoch je vzdialená cca 200m (trpezlivosť ruže prináša). A v Ružinove stačí zrušiť Chlumeckého ? Vajnorská radiála je v normálne celkom, tam sú vzdialenosti ok. Jedna vec by sa však mohla spraviť keby existoval druhý vchod do Krasňanskej vozovne kde teraz stojí školská električka, tak by sa tam mohla radšej vybudovať zastávka Vozovňa Krasňany a zrušiť Nový záhon lebo tam ozaj nikto nevystupuje. Tak by to z tej budovy kde sídlia firmy a poisťovňa nemali ľudia do nej z novej zastávky Voz. Krasňany ďaleko a vozovňa by mala stále svoju zastávku. Dalo by sa to tak myslíš v budúcnosti spraviť?P.S.: Kým by sa pristúpilo k stavebným úpravám, by som dal Nový záhon, Horné a Dolné Krčace na znamenie. Chlumeckého zbúral a spravil tam koľaj pre záložák.
24Tr
Mňa napadajú tieto varianty :
1) DD - Molecova - Slávičie údolie -
a) - Mlynská dolina - Kramáre - ...
b) - Tichá - Palisády - ...
2) DD - Molecova - Botanická - Mlynská dolina - Kramáre - ... (tu si niesom istý či je potrebné spojenie zastávky Botanická záhrada s Mlynskou dolinou.
Mne by sa najviac pozdávala varianta 1b) pomohlo by to možno aj tomu, že by mohlo menej spojov premávať medzi Valašskou a Tichou ulicou. Čo by si povedal keby trolejbusová trať kopírovala presne starú trasu 33? Cez Baníkovu a Karloveskú by šla, ľudia by mohli prestupovať na Segnerovej už na električky a trolejbusy by netrčali v rannej zápche na Molecovej, nemuseli by sa zbytočne točiť na Riviére. V rámci Molecovej by som navrhoval úpravu a síce v tom, že by sa zastávky Molecova posunuli k Jurigovmu námestiu a to by sa zrušilo (viem, že je tam nadchod ale ten by nemal byť argumentom pre zastávku). Ľudia by tak od električkových zastávok prechádzali len cez jeden prechod k Molecovej.