Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pressburger #130941:
Vieš potešiť. ?
Reakcia na: Nick #130940:
cca 3 týždne v Bratislave znamená niekedy aj pol roka...
Reakcia na: Vladimír #130939:
Už mi je to jasné. Ďakujem za informácie, takže tri týždne.
Reakcia na: Nick #130935:
Práce súvisia s vodovodom na Mýtnej, ale výkop bude v prepojení medzi Šancovou a Mýtnou. Samotná Mýtna bude prejazdná, bude tade jazdiť L59.

Výluka bude trvať predbežne cca 3 týždne.
Reakcia na: Nick #130937:
Ja netvrdim ze je to super spravene. Ale je to najlepsie mozne riesenie.
Reakcia na: 810zssk #130932:
Pozri, to je Tvoj názor. Ale deň má 24 hodín a ja nemienim každý pracovný deň venovať cestovaniu takmer 2 hodiny ak zrátam čas potrebný na čakanie a cestovanie. Takže 5 som si škrtol, to radšej 2x prestup.
Reakcia na: 24Tr #130924:
neviem, či by 34 zvládla oblúk zo Šancovej na Radlinského, zdá sa mi totiž prudší ako na Mýtnu
A ako dlho sa prepokladá, že potrvá táto zmena??
Reakcia na: Vladimír #130931:
Aha, ale to v tej správe nie je uvedené, takže som to nevedel. Píše sa tam o vodovode na Mýtnej.
Reakcia na: 24Tr #130929:
A co teraz?
Reakcia na: Nick #130926:
Ako som napisal, do 34 sa nevyznam. Ale som presvedceny ze 5 je spravena najlepsie ako je mozne.
Reakcia na: Nick #130930:
No problém je napríklad v tom, že výluka je kvôli prácam práve v prepoji medzi Šancovou a Radlinského.
Reakcia na: Vladimír #130928:
Neviem v čom je problém? Tak ako doteraz odbočuje autobus zo Šancovej na Mýtnu, teraz by odbočil až na Radlinského, odbočenie je tam možné. Možno by bol problém z prierezom, lebo cestný pruh sa mi zdá trochu užší, ale osobné autá tam nemajú problém.

Inak by ma záujímalo, či prejde bez štrajchu súčasne električka odbočujúca z Radlinského na Vazovovu a autobus idúci z Vazovovej na Radlinského ??
Reakcia na: 810zssk #130925:
No a tu je ten rozdiel, že ja všetky trasy poznám a viem vymenovať z hlavy všetky linky a všetky ulice po poradí ako ich prechádzajú. Jediná linka v ktorej mám bordel je linka 51 v úseku od Odborárskej po Trnavské mýto ?
Reakcia na: Nick #130926:
Stále nerozumiem tomu, ako chceš viesť trasu L34 po Radlinského. Pozerám do mapy pozerám, ale neviem si to predstaviť.

Mimochodom, v hre bol údajne aj variant, že L34 bez náhrady Dúbravka - Hlavná stanica ?
Reakcia na: Nick #130926:


nie na Špitálskej ale na Šancovej samozrejme
Reakcia na: 810zssk #130923:


Počúvaj, vysvetlím Ti to asi takto:

Keby chodila 5 normálne po svojej trase cez tunel, tak ma netrápi nejaká 34 lebo sedím v eline a idem. Ja viem, že nezmením teraz tie obchádzkové trasy električiek, ktoré sú, ani to nezmením, že 5 ide cez Šafko.

Ale ak teraz domrvia aj trasu 34 tak ako má človek cestovať? Z Dúbravky, vystúpim na Račianskom na zastávke na Špitálskej, opačným smerom buď na Račianskom a idem radšej na 63 a potom opäť prestúpim na 34 alebo 83, alebo som išiel na Račianskom na zastávku 34 na Mýtnej. Teraz môžem ísť električkou na Vazovovu a tam prebehnúť na zastávku električky na Vazovovej. Ale necestujem sám, vieš koľko ľudí tam bude pobehovať po ceste a prebiehať pomedzi autá, prečo teda nemohla ísť 34 po Radlinského a mať dočasnú zastávku pri školke, a potom mohla zastaviť na zastávke električiek na Radlinského. Jednoducho naťahať autobusy na trasu Krížna - Vazovova - Radlinského je podľa mňa veľmi nešťastné riešenie.
Reakcia na: 24Tr #130924:
Uz to pochop. Nie som Dunco a nebudem sa vyjadrovat k niecomu comu nerozumiem. Uprimne, ani poriadne nepoznam trasu tej linky..
Reakcia na: 810zssk #130921:
Čo by si chcel presne poznať? My nejdeme meniť trasu, ale dotyčný navrhol rozumnú vec, vďaka ktorej sa zachádzka linky 34 cez Trnavské mýto, Krížnu a Vazovovu skrátila, teda úsek medzi Račiansky mýtom a STU by trval nepatrne dlhšie, lebo by autobus stál na križovatke s Vazovovou, potom na Floriánskom námestí a ďalej na semaforoch pri STU. Takto stojí navyše na Trnavskom mýte, na Križovatke s Legionárskou, potom na Vazovovej. Trať ktorú navrhol nick by bola dlhá 950m, zatiaľ čo súčasná obchádzka je dlhá 2,14km. Pred výlukou prešla 34 od Račka po STU 660m. Tak teraz dúfam, že som ti poskytol dobré argumenty už.
Reakcia na: Nick #130922:
5 ma s Petrzalkou spolocneho vela. Napriklad spojenie Petrzalky a Race.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.