Pozri, to je Tvoj názor. Ale deň má 24 hodín a ja nemienim každý pracovný deň venovať cestovaniu takmer 2 hodiny ak zrátam čas potrebný na čakanie a cestovanie. Takže 5 som si škrtol, to radšej 2x prestup.
Neviem v čom je problém? Tak ako doteraz odbočuje autobus zo Šancovej na Mýtnu, teraz by odbočil až na Radlinského, odbočenie je tam možné. Možno by bol problém z prierezom, lebo cestný pruh sa mi zdá trochu užší, ale osobné autá tam nemajú problém.
Inak by ma záujímalo, či prejde bez štrajchu súčasne električka odbočujúca z Radlinského na Vazovovu a autobus idúci z Vazovovej na Radlinského ??
No a tu je ten rozdiel, že ja všetky trasy poznám a viem vymenovať z hlavy všetky linky a všetky ulice po poradí ako ich prechádzajú. Jediná linka v ktorej mám bordel je linka 51 v úseku od Odborárskej po Trnavské mýto ?
Keby chodila 5 normálne po svojej trase cez tunel, tak ma netrápi nejaká 34 lebo sedím v eline a idem. Ja viem, že nezmením teraz tie obchádzkové trasy električiek, ktoré sú, ani to nezmením, že 5 ide cez Šafko.
Ale ak teraz domrvia aj trasu 34 tak ako má človek cestovať? Z Dúbravky, vystúpim na Račianskom na zastávke na Špitálskej, opačným smerom buď na Račianskom a idem radšej na 63 a potom opäť prestúpim na 34 alebo 83, alebo som išiel na Račianskom na zastávku 34 na Mýtnej. Teraz môžem ísť električkou na Vazovovu a tam prebehnúť na zastávku električky na Vazovovej. Ale necestujem sám, vieš koľko ľudí tam bude pobehovať po ceste a prebiehať pomedzi autá, prečo teda nemohla ísť 34 po Radlinského a mať dočasnú zastávku pri školke, a potom mohla zastaviť na zastávke električiek na Radlinského. Jednoducho naťahať autobusy na trasu Krížna - Vazovova - Radlinského je podľa mňa veľmi nešťastné riešenie.
Čo by si chcel presne poznať? My nejdeme meniť trasu, ale dotyčný navrhol rozumnú vec, vďaka ktorej sa zachádzka linky 34 cez Trnavské mýto, Krížnu a Vazovovu skrátila, teda úsek medzi Račiansky mýtom a STU by trval nepatrne dlhšie, lebo by autobus stál na križovatke s Vazovovou, potom na Floriánskom námestí a ďalej na semaforoch pri STU. Takto stojí navyše na Trnavskom mýte, na Križovatke s Legionárskou, potom na Vazovovej. Trať ktorú navrhol nick by bola dlhá 950m, zatiaľ čo súčasná obchádzka je dlhá 2,14km. Pred výlukou prešla 34 od Račka po STU 660m. Tak teraz dúfam, že som ti poskytol dobré argumenty už.
5 ma s Petrzalkou spolocneho vela. Napriklad spojenie Petrzalky a Race.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pressburger