"Zaujímavosťou je, že autobusy by mali byť plne klimatizované. Klimatizácia v kabíne vodiča v novších typoch autobusov je dnes už samozrejmosťou, klimatizácia v priestore pre cestujúcich je novinkou" ?
Pozri, to je Tvoj názor. Ale deň má 24 hodín a ja nemienim každý pracovný deň venovať cestovaniu takmer 2 hodiny ak zrátam čas potrebný na čakanie a cestovanie. Takže 5 som si škrtol, to radšej 2x prestup.
Neviem v čom je problém? Tak ako doteraz odbočuje autobus zo Šancovej na Mýtnu, teraz by odbočil až na Radlinského, odbočenie je tam možné. Možno by bol problém z prierezom, lebo cestný pruh sa mi zdá trochu užší, ale osobné autá tam nemajú problém.
Inak by ma záujímalo, či prejde bez štrajchu súčasne električka odbočujúca z Radlinského na Vazovovu a autobus idúci z Vazovovej na Radlinského ??
No a tu je ten rozdiel, že ja všetky trasy poznám a viem vymenovať z hlavy všetky linky a všetky ulice po poradí ako ich prechádzajú. Jediná linka v ktorej mám bordel je linka 51 v úseku od Odborárskej po Trnavské mýto ?
Stále nerozumiem tomu, ako chceš viesť trasu L34 po Radlinského. Pozerám do mapy pozerám, ale neviem si to predstaviť.
Mimochodom, v hre bol údajne aj variant, že L34 bez náhrady Dúbravka - Hlavná stanica ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133