Chcel by som sa spýtať. Ako je to vlastne s Ikarusmi 435.
Nižšie čísla napr. 4801-4811 premávajú ešte vôbec? Len, preto že som ich dlhšie v premávke nevidel alebo aspoň nepostrehol. možno je to i tým že chodia na linkách ktorými necestujem. Osobne chodím L93 a 95 najčastejšie. Sú nejaké dlhodobo odstavené? Lebo pozerám katalóg a vyradený zatial nie je ani jeden.
-Nevie, prosím niekto viac o tom?
Žeby preto, že tie linky nepoužívajú len Račania? Máš to isté ako keby si sa pýtala prečo dakto kto nebýva na Kramároch rieši linku 212. Asi preto, že dotyčný tam chodí na vyšetrenie, takisto do škôl na Račianskej a v Rači nechodia len Račania.
Trasy a intervaly poznám všetky naspamäť, dosť liniek si pamätám ešte so starým označením a so starými trasami. A nezaujímam sa len o linky, ktoré používam alebo mi jazdia popod nos. 41 som šiel 3x v živote ale tiež mi nie je jedno, že je DPB lakomý obetovať 1 voz navyše aby jazdila opäť v režime 15/30/15//30 a zrazu nie je vôbec problém zaviesť 40min interval aj keď už ho dakde žiadali ľudia a DPB sa vyhováral, že je ťažko zapamätateľný...
Ďalej ma zaujíma to, že prečo linka 52 premáva v špičke, cez víkend a neskoro večer ale cez sedlo počas pracovných dní vôbec. Takto je počet spojov Východné - Rača 8/2/7//4. Cez víkend som tam bol a 52 odviezla maximálne 10 ľudí z Východného. Preto ma napadá či by nebolo lepšie posilniť 56 aby premávala celotýždenne s intervalom 20min, zlepšilo by sa tak spojenie Rača - Východné - Zlaté piesky počas sedla a víkendov, nasadzovali by sa 12m busy a 52 by premávala len počas špičky ako doplnok k 56. Mimo toho, čo som videl na vlastné oči som sa pýtal už aj ľudí ako jazdí 52 a 56 obsadená, preto ma napadá tento návrh.
hm ty mas nastudovane komplet vsetky linky? trasy, intervali, plnost busov a tak ked stale nieco ine riesis? ? nepamatam sa ze by tu niekto iny riesil tolko liniek jak ty.
Z miest kde ti nestojí linka 98 je komplikovaná doprava do Rače mimo pracovnej špičky. Ale zas napríklad keď potrebuješ ísť na Pioniersku, Ursínyho alebo Račianske mýto tak najkratšia trasa je cez Starý most od Šafárikovho nám. potom 11, resp. teraz linkou 5, 98 je to zachádzka keď potrebuje človek dojsť len tam. Keby som hľadal komplikované spojenie tak určite nájdem napr. Východné a zvyšok mesta. Nebolo by od veci keby 52 premávala aj cez sedlo pracovných dní v preklade s 56. Neviem v čom je problém keď 52 premáva cez víkend, až do 22:30 a cez špičku ale v sedle pracovných dní nejde nič. Nestačilo by skôr keby linka 56 premávala celotýždenne v 20min intervale a 52 by premávala len počas špičky? Napr. aj k Logistickému parku v Rači je problém sa dostať. Cestu do mesta by uľahčilo to keby spoje 65 nešli 21 28 51 58 cez víkendy a o pracovných dňoch nehovoriac kedy spoje 65 splývajú. Keby sa to preložilo aby boli 15min intervaly tak by sa dalo ísť buď do Rače alebo na Zlaté piesky bez zbytočného čakania. Či bráni niečomu nastaviť ochody 65 cez víkendy a sedlo do 15min prekladu?
ja byvam na konci (alebo zaciatku) petrzalky a keby som chcela ist do race ked nechodi (nejde) 59 tak by som isla bud 98 skoro na konecnu a na elektricku, ale to je na dlho. druha moznost je 98+93 na stanicu a na elektricku. alebo este 98+68 (neviem do kedy chodi) na trnavske, odtial na racko a na elektricku.
kazdy den musim prestupovat 2x a vobec mi to nevadi a to idem cez celu petrzalku (98+95+elektricka).
Tak vždy lepšie mať 5 a 9 po ruke celý deň ako 12 a 16. 5 robí trasu linky 12 a 11 (cca), a 9 trasu 14. Aj tak spojenie Obchodná - Trnavské mýto končilo na linke 9 pred 20:00.
Prestaň už byť ty aj ostatný upnutý na to vstávanie do kelu! Také dačo, že človek je v práci a z práce ide na vlak, ktorý potrebuje stihnúť ti nič nehovorí? Alebo keď ide dakto zo školy na tréning, zo školy na brigádu napríklad a môžme ďalej menovať. Tam si má človek tiež privstať alebo utiecť z práce keď má povinnost, zo školy utiecť? Si to premysli celé, že MHD slúži ľuďom a nie ľudia jej, platia si električenky tak by mali dostať také spojenie aby všade nedochádzali s vyplazeným jazykom.
Existovali... Z Kapucínskej minimálne rok nepôjde nič. Navyše teraz jediné na čo je dobrý prestup je linka 5, ale tá končí medzi 20-21, linka 3 jazdí k akým linkám? Jediné miesto je SAV - Kooperativa a na Račianske mýto sa dostať ťažko z Petržalky, linka 16 je dostupná len pešo čo je nevyhovujúce keď sa človek potrebuje dojsť niekam načas a nemá čas na vychádzky. To by sa však v DPB museli odhodlať nielen k rušeniu liniek z Petržalky na Hlavnú stanicu ale aj racionálne sa pozrieť na ostatné linky a položiť si otázku, či nie je lepšie nejaké električky zo stanice zrušiť a pridať interval električkám idúcim cez mesto. Ak mám byť konkrétny tak najlepšie linky ako 4,5 a 9 končia najskôr a všetky staničné a okružné linky (11,12,13,14) premávajú od rána do 23:dačo. Čiže kto chce ísť večer z jedného konca mesta na druhý tak mu DPB nie, že by cestu uľahčil ale ešte pekne strpčí aby musel večer prestupovať na električky ktoré majú 20min interval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo