J: A to si kde pocital tie ciste busy. Kua ved Blava ma najzasratejsie busy v strednej europe. Vobec to je celoslovensky problem - udrzovat nieco v cistote a udrzovane. U nas zial je jedina postacujuca podmienka aby vozidlo vyslo z vozovne je to ze jazdi.
ALl. Stale nechapem ze si mesto objednava nocnu dopravu. To nemoze DPB skusit jazdit bez nejakych objednavok vykonov? Ved terajsi stav musi byt drahsi ako keby sa urobilo o polovicu menej okruznych liniek.
ALl. Stale nechapem ze si mesto objednava nocnu dopravu. To nemoze DPB skusit jazdit bez nejakych objednavok vykonov? Ved terajsi stav musi byt drahsi ako keby sa urobilo o polovicu menej okruznych liniek.
J
MY VIEME čo je Matra. Celý VAL má systém od nej. No nechápem, načo vyhodili prachy za systém a aj tak tam sedí vodič. To sa mne zase zdá ako plýtvanie dotáciami. Keď má plat 23,000 to ročne spravý svoje. A keď hovoríme o tých dotáciách DP hl.m. Prahy ich tiež nevyužíva efektívne. Hlavne čo sa týka tých 90mil. CZK ktoré mesto ročne dávalo na protipovodňový systém metra :-)/:-( a keď se chcem pozireť na skvelú MHD idem 50Km do Viedne. Tam toho uvidím oveľa viac ako v Prahe. To musíš zase uznať ty. Hlavne ULF sú impozantné.
vado: veď aj VAL v BA mal mať tú stenu s dverami. Ale to by sa dalo robiť z dispečinku, ktoré mu zasvieti kontrolka, vlak nezatvára dvere, cez kameru zistia o čo ide a dajú pokyn. Keď sa nejaký blbec iba stým bude hrať a stáť vo dverách tak ho privrú hneď otvoria a zase zavrú. On odskočí. Alebo tam dáme hydrauliku s upozornením a nikoho to nenapadne.
A dnes som videl 7112 na 3. Jakto, veď sa tu písalo, že ju niekto odpálil. MARTIN BOLA ČISTÁ AJ Z VNÚTRA.