Reakcia na: N/A #130147:
Na tejto fotogfalérií: http://picasaweb.google.com/filo.jaroslav/PoStopachVidenskejElektricky# je vidno, že tá trať nekončí pri Matadorke, ale ide popri bratskej ceste až po žel. priecestie (podobná fotka tohto priecestia ako je v tomto albume je aj na IMHD).
2. Čo sa týka tej trate, tak zabúdate nna to, že BÚS túto bratislavskú časť trate odkúpil a prestaval na 1000m rozchod a začlenil ju do mestskej siete električiek takže budovať by sa na novo určite nemusela.
Cablecar
Čo teraz ale myslíš? Ja sa pýtam:
1. prečo vytrhali trať petržalka - Wolfsthal a trať do kitse nechali iba opustenú?
2. V Kopčanoch bol priestor na otáčanie električiek - tak tam mohli premváať aj po vojne (ak mohli premávať po Sad J. kráľa, mohli aj do kopčian).
3. Kedy sa vytrhali kolajnice na tejto trati a prečo časť kolajníc ostala dodnes v petržalke,
4. Prečo sa ytrhali kolajncie aj na rakúskej strane?