1) Re #128588 21Tr: A je naozaj spojenie Kapucinska - Kamenne take nutne?
10 spojov stanica - vychod je blbost. Stacila by jedna linka s garantovanym prestupom. Prave kvoli prestupu nechcem tu 1 prehadzovat (nech je spojenie stanica - Vajnorska).
Linkovanie s mensim poctom liniek by bolo super, ale to netreba vymyslat, kedze na to by bola idealna "tr3mpho dogma".
2) Re #128589 hoppusmark: Suhlasim s tebou. Moj navrh je len optimalizacia sucasneho linkovania, kedze na nove (prestupne) by asi nebola politicka vola.
3) Re #128591 janlanik: Tvoje riesenie je uplne duncoidne, t.j. evidentne robene podla mapy bez znalosti pomerov. Dokazuje to zrusenie spojenia Safko - Dubravka a aj ta poznamka o ZST Nove Mesto kam vobec jazdit netreba.
4) Re #128594 luky133: Pocas reko tunela by nemusela jazdit? To je co za volovinu? Prave vtedy bude este potrebnejsia kedze sa zrusi spojenie Petrzalka - KV/Dubravka cez Zochovu.
5) Re #128598 janlanik: Prestan s Duncoidnostami. Spojenie Safko - Dubravka MA zmysel aj v prestupnom systeme, pretoze je to jeden z dolezitych prepravnych prudov. Predstav si ze by si zrusil trat Bratislava - Banska Bystrica a poslal ludi nech cestuju Bratislava - Kosice a odtial sa vratia do BB. Hovadina, ze?
10 spojov stanica - vychod je blbost. Stacila by jedna linka s garantovanym prestupom. Prave kvoli prestupu nechcem tu 1 prehadzovat (nech je spojenie stanica - Vajnorska).
Linkovanie s mensim poctom liniek by bolo super, ale to netreba vymyslat, kedze na to by bola idealna "tr3mpho dogma".
2) Re #128589 hoppusmark: Suhlasim s tebou. Moj navrh je len optimalizacia sucasneho linkovania, kedze na nove (prestupne) by asi nebola politicka vola.
3) Re #128591 janlanik: Tvoje riesenie je uplne duncoidne, t.j. evidentne robene podla mapy bez znalosti pomerov. Dokazuje to zrusenie spojenia Safko - Dubravka a aj ta poznamka o ZST Nove Mesto kam vobec jazdit netreba.
4) Re #128594 luky133: Pocas reko tunela by nemusela jazdit? To je co za volovinu? Prave vtedy bude este potrebnejsia kedze sa zrusi spojenie Petrzalka - KV/Dubravka cez Zochovu.
5) Re #128598 janlanik: Prestan s Duncoidnostami. Spojenie Safko - Dubravka MA zmysel aj v prestupnom systeme, pretoze je to jeden z dolezitych prepravnych prudov. Predstav si ze by si zrusil trat Bratislava - Banska Bystrica a poslal ludi nech cestuju Bratislava - Kosice a odtial sa vratia do BB. Hovadina, ze?
si
PS: a pri elektrickach by si to mozno zvladol neak aj s tym trolejovym vedenim...
Re #128516 21Tr: urcite rozumnejsie riesenie ako tocit to na vazovke... jedna taka linka co sa vyrazne vyprace na trnavskom a dalej ide vcelku prazdna z ruzinova chodi (8) a racianska radiala je na tom dost podobne (3), naco potrebujes pridat dalsi taky paskvil na radialu ? takto aspon ostane zachovane neake (aj ked nie idealne) spojenie ruzinova a obchodnej....
Re #128568 kacka: a ako na to maju mysliet ? tak ze ked prave nebude zapchata cesta tak bude kazdy vodic vetrat na kazdej zastavke 2-3 minuty voz a medzi zastavkami pojde ako posraty slimak aby si nahodou nenadbehol ? (pretoze ta dopravna situacia je kazdy den ina, ale to snad vsetcia co obcas aj nos vystrcia von vidia)
Re #128577 kacka: a coho sa tam mal bat ? ze nanho kvapne voda z trolejoveho vedenia alebo ze slapne do mlaky a zaprska sa blatom ? (pokial mas dobre oci prejdes to bez problemov a potreby pridavneho osvetlenia, staci ti zvyskove svetlo prichadzajuce od portalov (aj v noci)