lenze keby robili v elektrickovom tuneli rekonstrukciu tak ako to robili v tom co spominas, tak odhliadnuc na to zeby si nemal trolej by si si to inac ani velmi nevsimol - ten tunel bol normalne v prevadzke len v prevadzkovych sedlach dochaddzalo k 6 - 8 hodinovym vylukam, co pri vecernom ukonceni prevadzky niekedy okolo 21:00 a zacati o 5:00 mozes kludne robit v noci...
PS: a pri elektrickach by si to mozno zvladol neak aj s tym trolejovym vedenim...
Re #128516 21Tr: urcite rozumnejsie riesenie ako tocit to na vazovke... jedna taka linka co sa vyrazne vyprace na trnavskom a dalej ide vcelku prazdna z ruzinova chodi (8) a racianska radiala je na tom dost podobne (3), naco potrebujes pridat dalsi taky paskvil na radialu ? takto aspon ostane zachovane neake (aj ked nie idealne) spojenie ruzinova a obchodnej....
Re #128568 kacka: a ako na to maju mysliet ? tak ze ked prave nebude zapchata cesta tak bude kazdy vodic vetrat na kazdej zastavke 2-3 minuty voz a medzi zastavkami pojde ako posraty slimak aby si nahodou nenadbehol ? (pretoze ta dopravna situacia je kazdy den ina, ale to snad vsetcia co obcas aj nos vystrcia von vidia)
Re #128577 kacka: a coho sa tam mal bat ? ze nanho kvapne voda z trolejoveho vedenia alebo ze slapne do mlaky a zaprska sa blatom ? (pokial mas dobre oci prejdes to bez problemov a potreby pridavneho osvetlenia, staci ti zvyskove svetlo prichadzajuce od portalov (aj v noci)
Ad linky. Co takhle rázně zredukovat počet linek a vytvořit přehlednější systém? Málo linek často jezdících? Lidé by si přestoupili a nepřemýšlili by, jestli mají počkat na přímou linku nebo popojet a přestoupit. Na tak jednoduchou síť je tam až moc linek, které nejezdí samozřejmě často. ?
cez GPS sa žiadne údaje neposielajú... iba prijímajú dáta o polohe... dáta sa môžu posielať maximálne cez WiFi alebo inú bezdrôtovú technológiu na prenos dát
Ako maju na to mysliet? Ked napr. v rovnakom case v pondelok trva cesta z bodu A do bodu B 11 minut, v utorok 3 minuty a v stredu 9 minut - podla toho, aka je dlha dopravna zapcha. Myslis, ze grafikonisti vlastnia vestiacu gulu na predpovedanie situacie na cestach? ?
no okrem 1199 ? ale ten sa týka len "vyvolených" a na Molecke nezastavuje.
Inak uz by sme mali zacat polemizovat aky nizkopodlazak by sa mal zakupit pre nove vozickarske linky. Z mojho pohladu ma najvacsi podiel n.podlahy TEDOM alebo SOR NB12 ( za predpokladu ze by ten "katalyzator" ci co to ma medzi 2 a 3.dverami dali viac dozadu k zadnej náprave )
Každý realista uzná, že vo väčších mestách nie sú u cestnej verejnej dopravy bez vyhradených samostatných jazdných pruhov cestovné poriadky dodržateľné.
Predpokladám, že nové vozidlá (teda celá DD výprava) má aj funkciu sledovať bus cez GPS... Takže ďalší dôvod prečo musia na DD jazdiť len tieto vozidlá. ?
si
PS: a pri elektrickach by si to mozno zvladol neak aj s tym trolejovym vedenim...
Re #128516 21Tr: urcite rozumnejsie riesenie ako tocit to na vazovke... jedna taka linka co sa vyrazne vyprace na trnavskom a dalej ide vcelku prazdna z ruzinova chodi (8) a racianska radiala je na tom dost podobne (3), naco potrebujes pridat dalsi taky paskvil na radialu ? takto aspon ostane zachovane neake (aj ked nie idealne) spojenie ruzinova a obchodnej....
Re #128568 kacka: a ako na to maju mysliet ? tak ze ked prave nebude zapchata cesta tak bude kazdy vodic vetrat na kazdej zastavke 2-3 minuty voz a medzi zastavkami pojde ako posraty slimak aby si nahodou nenadbehol ? (pretoze ta dopravna situacia je kazdy den ina, ale to snad vsetcia co obcas aj nos vystrcia von vidia)
Re #128577 kacka: a coho sa tam mal bat ? ze nanho kvapne voda z trolejoveho vedenia alebo ze slapne do mlaky a zaprska sa blatom ? (pokial mas dobre oci prejdes to bez problemov a potreby pridavneho osvetlenia, staci ti zvyskove svetlo prichadzajuce od portalov (aj v noci)