Reply on: 21Tr #128585:
asi preto, lebo je to asi tak, ako ked idete 9 ludia na lyzovacku a rozmyslate, ci pojdete 1 autom 2x alebo naraz dvoma.Keby si zapojil priestor mozgovne, tak by si pochopil, ze tieto linky su nosne v 4/5 trasy. A ked to das do korelacie s faktom, ze cim dlhsia trasa linky, tym je nachylnejsia na kolizie a meskanie, tak najdes odpoved na otazku, preco je to blbost.
Preto lebo flexibilita
si
PS: a pri elektrickach by si to mozno zvladol neak aj s tym trolejovym vedenim...
Re #128516 21Tr: urcite rozumnejsie riesenie ako tocit to na vazovke... jedna taka linka co sa vyrazne vyprace na trnavskom a dalej ide vcelku prazdna z ruzinova chodi (8) a racianska radiala je na tom dost podobne (3), naco potrebujes pridat dalsi taky paskvil na radialu ? takto aspon ostane zachovane neake (aj ked nie idealne) spojenie ruzinova a obchodnej....
Re #128568 kacka: a ako na to maju mysliet ? tak ze ked prave nebude zapchata cesta tak bude kazdy vodic vetrat na kazdej zastavke 2-3 minuty voz a medzi zastavkami pojde ako posraty slimak aby si nahodou nenadbehol ? (pretoze ta dopravna situacia je kazdy den ina, ale to snad vsetcia co obcas aj nos vystrcia von vidia)
Re #128577 kacka: a coho sa tam mal bat ? ze nanho kvapne voda z trolejoveho vedenia alebo ze slapne do mlaky a zaprska sa blatom ? (pokial mas dobre oci prejdes to bez problemov a potreby pridavneho osvetlenia, staci ti zvyskove svetlo prichadzajuce od portalov (aj v noci)