myslis take vynikajuce pouzite vozy ako sa dnes rano objavil na 78cke, kedy sa k standardnemu meskaniu sposobenemu zacpami pridalo na trase z vrakune do ruzinova este dalsich 10 minut cvicenim s dverami aby sa zavreli (a na polovici zastavok musel vodic vypnut a zapnut voz bo inac to neslo) ?
Ok, ale čo tipuješ ty? Teda keď dajme tomu 30ks bude Capacity tak načo potom deliť ešte tých 120ks na dve várky? Asi ťa naserem teraz... Ale 40-60ks klbákov by už SOR mal by schopný vyrobiť, čiže asi tak nejak. Osobne by ma potešilo keby tých 120 dodal len jeden výrobca. Teda ak prvých 50-70 bude SOR tak nech aj zvyšok dodajú, alebo MAN ak to bude.
Ono ani 15metráky niesú zlé vôbec, len treba tomu prispôsobiť intervaly aj. Kľudne by mohli byť aj na 31+39 keby to jazdilo každých 4-5min zo Slávičieho. Takisto by mohli byť aj na 34+83 a 84 keby sa rozumne nastavil interval ale také v BA nič neexistuje. Vidno to tam kde sa namiesto klbákov nasadzujú 15metráky a tam kde namiesto 12m jazdia 9.5 ? vedenie DPB treba komplet vymeniť. A myslím, že sa tak čoskoro aj udeje nakoľko Záhradník hovoril, že ráznejšia obnova VP ostáva ako dedičstvo pre nasledujúce vednie DP, čiže si mädlí paprče s Kadnárom na nejaký vyšší post. ? DPB už nie je tak lukratívny ako sa zdal ?
Ohladom kĺbových vozidiel, myslím že DPB by sa už mali sa poobzerať aspoň po nejakých autobusoch jazdených, samozerjme nie úplné šunty. NApríklad MANy z Viedne alebe keby nejaké Van Hool ako tie čo prišli do Nitry z Holandska.
Kým sa tie tendre vysútažia a nebiem čo vačšina terarajších klbákov sa bud rosype dovtedy alebo sa rozmlátia pri dop. nehodách.
A zvyšné tendre 2 teda ešte majú ako byť od seba odlišné? Tri tendre = tri typy vozidiel. Či nejde vypísať jeden na 30 ks väčšej kapacity a potom 120 na klasické klbáky?
Tri tendre na dokopy 140-160 klbákov? Takže nie jeden na 240 ale tri na 140-160, čiže to môžu byť teda tri tendre a každý na 50kusov? Čiže 50 vozidiel môže byť MAN, 50 Mercedes a 50SOR? To je tá "unifikácia" vozového parku? ?
Tri menšie? 1) na 140-160 klbákov 2) na špeciálne vozidlá pre telesne postihnutých a 3) 12-m vozidlá.
Pôvodne sa nehovorilo o počte 20-30 kusov veľkokapacitných autobusov namiesto tých 12m vozov? Ďalej by ma zaujímalo, že kto to asi dostane tender na 12m. Sa mi to začína hnusiť, tuším že to zas nejak "vysúťaží" SOR ? lebo v krátkej kategórii vždy vyhral SOR posledné roky (s výnimkou prenájmu 20ks vozov - Tedom).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go