A zvyšné tendre 2 teda ešte majú ako byť od seba odlišné? Tri tendre = tri typy vozidiel. Či nejde vypísať jeden na 30 ks väčšej kapacity a potom 120 na klasické klbáky?
Tri tendre na dokopy 140-160 klbákov? Takže nie jeden na 240 ale tri na 140-160, čiže to môžu byť teda tri tendre a každý na 50kusov? Čiže 50 vozidiel môže byť MAN, 50 Mercedes a 50SOR? To je tá "unifikácia" vozového parku? ?
Tri menšie? 1) na 140-160 klbákov 2) na špeciálne vozidlá pre telesne postihnutých a 3) 12-m vozidlá.
Pôvodne sa nehovorilo o počte 20-30 kusov veľkokapacitných autobusov namiesto tých 12m vozov? Ďalej by ma zaujímalo, že kto to asi dostane tender na 12m. Sa mi to začína hnusiť, tuším že to zas nejak "vysúťaží" SOR ? lebo v krátkej kategórii vždy vyhral SOR posledné roky (s výnimkou prenájmu 20ks vozov - Tedom).
Dobrý deň. Otvorím off-topic v podobe zimného štadióna pre MS v ľadovom hokeji. Včera som čítal článok na http://ms.hokej.sk/index.php o výbave a vzhľade hokejovej haly v Klotene :
- hráči majú tréningovú plochu 1/2h cesty od haly
- vždy jeden tím má šatňu v unimobunke!
- novinári : tí radšej po vzhliadnutí kapacít a tiež umiestnení mimo štadióna sa tam nezdržujú
- sedačky a interiér sú miestami drevené (spomínané v zápase s Maďarskom keď pri hádzaní svetlíc hrozil požiar)
- celkovo zastaralý interiér
Posledná krajina, ktorá ponúkla dva veľmi pekné stánky hokeju bola Moskva, inak napr. Lotyšsko malo peknú halu v Rige, za to druhá hala bola akýsi rýchly zlepenec, podobný tomu Klotenskému (kvalitou). Záver komentára bol ten, že načo sa Slovensko trápi tak dlho s halou pre MS, keď Košice majú perfektný štadión a Slovan tento Klotenský hravo prekoná. Podľa mňa namiesto Slovana mali nanovo postaviť štadión V. Dzurillu, vedú prístupové cesty od Ružinovská a Bajkalská (treba zabezpečiť priecestie Ivanská c. za predpokladu väčšieho náporu áut a autobusov), a miesta na parkovanie tam je nemálo ?
Pripravuje sa aj nákup veľkokapacitných nízkopodlažných trolejbusov. Ten sa má vyhlásiť ešte v tomto roku. To bude asi tých 6 chýbajúcich 25 Tr... aj tak lepšie ako drôtom do oka. ? ?
CP sa vyrába, výhybky na Kamennom vymienali pred nedávnom, meniareň - uvidí sa ? a ten začiatok výluky už bol interne ohlásený, ale aj to sa posunulo... ?
Zajtra je koniec aprila a DPB sluboval reko Tunela , zaciatkom maja. Stale som nikde nevidel letak, oznam ani nic. DPB to asi vylepi den pred zaciatkom pripadne ,az ked sa reko zacne, tak ako vzdy ? Potom zase budu cestujuci bezradne cakat na Kapucinskej na svoj spoj a to aj napriek oznamu na oznacniku ZASTAVKA ZRUSENA ?
Pripravil sa vobec DPB na vyluku? Uz su CP? Maju posilnenu/upravenu/opravenu meniaren aby nepadala pri zapche na Jesenskeho-Nam. L. Stura? Ma opravenu vymenu, co kazdu chvilu chcipa na Nam. L. Stura? Bude to zabavne do prazdnin, ked sa tam stretne x suprav a budu sa krokom sinut na nabrezie ?
„Situácia na finančných trhoch sa môže v budúcich rokoch zmeniť k lepšiemu, a preto nechávame priestor pre budúci manažment dopravného podniku, ako aj pre budúce vedenie mesta na rozhodnutie o pokračovaní v obnove vozového parku,“ dodáva Zahradník.
V Metre áno tam im od pohyblivých schodov nieje kde uskočiť ale v busoch, neviem to je trochu tuposť -no pre dopravný podnik, výhoda pre tých čo nemajú lístok.
Fajn, v Prahe sa budem voziť električkami a budem čumeť po zastávkach či tam nestojí ? . A nie ja si vždy lístok kupujem a koniec koncov dá sa výhodne kúpiť už vo vlaku k lístku na vlak.
Síce ono pre domácich je to jedno, revízarov je lahko spoznať i civile.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.