Reakcia na: 21Tr #128033:
"Prečo sa aspoň niekedy neskončí taktáto udalosť tým, že vlak šťastne zastaví pár desiatok metrov pred priecestím a zabráni tak nehode?" - ale skončí, lenže sa o tom toľko nepíše, napríklad teraz v zime pri Kysuckom Novom Meste, keď kamión s drevom zostal na priecestí a nemohol ísť ďalej a osobný vlak to ubrzdil vďaka tomu, že tam práve kvôli prácam na trati bola pomalá jazda, bolo to krátko po Polomke, tak sa o tom dosť písalo. No a na www.vlaky.net som onehdy čítal o prípade, keď niekde v Čechách rušňovodič ubrzdil ICčko s Gorilou na nejakých tuším 500 metroch (tou vzdialenosťou si nie som istý a nechce sa mi to hľadať) zo stošesťdesiatky pred kamiónom, ktorý stál na priecestí. Lenže keď sa nikomu nič nestane, pre médiá je to dosť nezaujímavé.
MiroBA
Teraz neviem...aké zariadenia? A Gorily ich nemajú? Ved tie sú stavané na 160tku už od výroby. No ono to budú len ICčka resp. tie vlaky ktoré bude tahať Gorila. Tých je len 17ks a aj tie sú primárne zaradované na výkony Budapešť - BA -Brno -Praha tak ozaj to možno budú nejaké 2 vlaky. Ale Esá 362 alebo 363 si nepamätám, jedna rada z nich má rýchlosť 140Km/h tak aspoň niečo sa na čase ušetrí.