pre vsetkych optimistou co dufaju ze 2636 opravia si nemyslite ze po 20-30 metrovom vleceni vlakom ten skrizeny dopraskany vykriveny ram daju do kopi to ze vsetky tri napravi su na odpis ani nehovorim
Mike, Z a spol.: Okolo 4:55 tam vraj už autobus stál pokazený a vodič mal už na sebe vestu. Asi už nemal čo spraviť a zrejme len čakal či príde skôr dielňa alebo vlak.
BTW okolo 10:30 bola väčšia nehoda 4 áut na Záhradníckej v priestore zastávky Kvačalova smer mesto, autá z mesta boli odkláňané na Svätoplukovu, aby sa mohlo v smere do mesta prechádzať v protismere. Trolejbusy linky 205 smer Rajská prechádzali s problémami.
A vraj aj na Palisádoch bola tiež nehoda 4 áut, bližšie info nemám.
Vzhľadom na mestá umiestnené východnejšie je náš VP udržiavaný, ale vzhľadom na mestá na západe je náš VP zanedbaný. Takže ak sa chceme utešovať, že je aj horšie tak sa môžeme pozerať na západ. Ak sa však chcema pohnúť dakam a hlavne DPB a poskytnúť kvalitu, o ktorej len hovoria, tak treba sa pozerať na západ a nielen v oblasti tarify (neprestupné 15-min lístky), prestupného systému liniek (ktorý nezahrňuje stále električky aj po 3,5 roku od pamätných zmien) a neviem akých namotávok...
Ja im už hovorím Andyho a Brunove TRT-kačky. Prv sa mi ľúbilo, že celkom pekné električky nám prichádzajú do BA. Strašne málo som kedysi chodil K2, som bol celý bez seba keď som sa raz za čas odviezol v 3 alebo 14 ☺ Nakoľko však K2S sú jediné nové električky čo do BA došli, tak mi to leze na nervy. Je na čase sa poohliadnuť po niečom dôstojnom čo ide s dobou a tiež potrebami.
Čo sa týka K2S a tej "slávnej" prezentácie nových vozidiel, myslím, že sa neoplatí nad tým pozastavovať.
Ja to beriem je to aspoň dačo, hoc tie K2Sky mali byť prerobené už v 90tich rokoch a v súčasnosti sa hodia akurát na doslúženie napr. v Rumunsku. Taký aspoň súčasný trend v Nemecku -Dráždany, Lipsko atd. (modifikácie vozov T4....)
Možme byť radi, že sa tu nerušia trate a pod. nešváry ako napr. v Kijeve, Petrohrade či dokonca aj v Budapešti a ako tak sa udržiava vozový park oproti "východným" zemiam.
priecestie je zabezpecene svetelnym zabezpecovacim zariadenim s pozitivnou signalizaciou (biele svetlo), tam nie je dovod zdrzovat zeleznicnu dopravu...
priestie v kombinacii s krizovatkou je nestastne, to ale nie je vina zeleznice (a keby tam neaky ... nenechal postavit v uplynulych rokoch nove domy mozno by sa tam dalo spravit aj neaku rozumnu upravu)
tratova rychlost (uz som to tu pisal) je na danom priesti 80 alebo 90 kmh, nie 50; dodrziavanie povolenych rychlosti, prejazdov voci navestiam zakazujucim jazdu a pod. je na zeleznici velmi dobre kontrolovana (na rozdiel od cestnych vozidiel), nechci davat na zeleznicu podobne nezmyselne obmedzenia ako su na cestach (30 cez dedinu aby si nahodou nezrazil ciganom psa co im vybehne zo dvora), vedie to potom len k ignoracii predpisov a obmedzeni aj tam kde zmysel maju...
Tak by bolo načase uvažovať nad mimoúrovňovým križovaním. Buď podjazdom pod trať alebo vlaková trať by šla pod zem v danom úseku. Ale skôr by som dal cestu pod trať. Finančne by to dalo zabrať, ale na druhej strane je stále na výber z viacero možností
a) investovať a preventívne zabrániť nehodám mimoúrovňovým križovaním
b) kašľať na to a naďalej nechať nezodpovedných aby platili daň najvyššiu za nepozornosť
Keď už hovoríš, že tam ťa dakedy nepustia z priecestie na cestu, tak by nebolo zlé keby tam boli semafory. Autá by tak nepustila signalizácia na priecestie v prípade, že by mali zelenú autá ktoré by im mohli brániť v odjazde z priecestia.
ta novostavba by už ale mohla byť konečne s VogelSitze a novými čelami, nech to aspoň aj vyzerá ako nové, nie, že spravia novostavbu ale vyzerá to jak 70ročná T3ka...
70 rokov myslim ako PCC, nie konkretne typ T3, ta je "len" 43rokov...
tazko povedat ze v akom stave je motor, ram je cely v ..., zadna naprava voci motoru tiez nie malo posunuta, otazka je ako dopadli ulozenia hriadelov medzi motorom, prevodovkou a napravou + uchytenia motora, prevodovky.... ukaze sa ked to rozoberu, nedovolim si tvrdit ze sa to da pouzit...
PS: vytlaceniu do lavej strany sa nevyhla ani druha naprava, aj ram v prednej casti vozidla bude pravdepodobne v zlom stave (tolko k tym co uvazuju o tom ze predok sa este bude dat pouzit)
vozidlo s vysokou pravdepodobnostou pojde do srotu (mozno sa pod jeho papiermi postavi neaka novostavba...)
Vina vodiča to podľa mna ani nie je - ten musí dávať prednosť na križovatke, pričom je donútený stát rovno na trati.
Vinu nesú skorej železnice, že umožnujú privysokú rýchlosť prechádzania vlakov a pravdepodobne dodržiavanie tej 50tky dostatočne nekontrolujú. Rovnako je vina aj ne vedení mestkej časti i mesta, že toto nerieši. A ked aj, tak len rečamy mohlo by sa...-bohvie kedy.
Hádom táto nehoda je dostatočná výstraha aby kompetentní sa začali viac zaujímať a aj konať. Nabudúce ten bus može byť plný ľudí.
Tak ako sa bežne porušuje na výjazdoch a dojazdoch 75 78 178 ale občas aj 39 a 87 hlavne keď sa nestíha výjazd po dlhšej trase alebo keď sa niekto moc ponáhľa na dojazd...
Zjavne výjazd nestíhal ani 2636 keď asi vošiel na priecestie na červenú
zeleznica by mala byt nosnym systemom dopravy v globalnom meritku, obmedzovanie tratovej rychlosti kvoli nedisciplinovanosti vodicov cestnych vozidiel nie je rozumna cesta...
v pripade poruchy CSS je vydavany pisomny rozkaz vsetkym vlakovym catam o znizeni rychlosti pri prejazde cez priecestie (ak si dobre spominam tak v takomto pripade ma vlak povoleny vjazd do priecestia 30 kmh + musi signalizovat prijazd hukanim), pokial CSS je OK je akykolvek vyskyt cestneho vozidla na priecesti vinou jeho vodica...
PS: moj nazor je ze toto priecestie malo byt uz davno zrusene...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
...vážne a zatiaľ ničím nepodložené tvrdenie... ?