tr3mp: to s tym rajcom mas samozrejme pravdu. ale divis sa ZS, ze to chcu tak a nie inak? vydali sa na zufalu cestu snah o ziskovost... a tu nikdy nemozu dosiahnut. je preto uplne logicke, ze sa nechcu vzdavat toho, co im prinasa aspon aky-taky zisk...
ja viem, ze mozno zijem v idealnom svete, ale preco to rajcania nevyriesia tak, ze sa dohodnu s ZS na odkupeni motoracikovych suprav alebo si nenakupia vlastne a neprevadzkuju tu trat ako samostatny subjekt? okrem nedostatku penazi im v tom predsa technicky nic nebrani. ZSR by sa urcite nebranila (fsaq zisky ) a ZS by sa mohli ist akurat tak past, lebo keby mala obec vlastne vlaky, nemohli by s tym nic robit... len keby tie prachy z neba spadli. alebo blabolim haluze?
ja viem, ze mozno zijem v idealnom svete, ale preco to rajcania nevyriesia tak, ze sa dohodnu s ZS na odkupeni motoracikovych suprav alebo si nenakupia vlastne a neprevadzkuju tu trat ako samostatny subjekt? okrem nedostatku penazi im v tom predsa technicky nic nebrani. ZSR by sa urcite nebranila (fsaq zisky ) a ZS by sa mohli ist akurat tak past, lebo keby mala obec vlastne vlaky, nemohli by s tym nic robit... len keby tie prachy z neba spadli. alebo blabolim haluze?
Martin Fundárek
Mimochodom, skúste si pozrieť na http://www.orsk.sk, v akých spoločnostiach pôsobia členovia predstavenstva Železničnej spoločnosti (tip: V.Ľ. je vo veľa firmách, tak sa zamerajte na spoločnosť A... a jej predsedu predstavenstva). Vymenovanie ľudí s takýmto konfliktom záujmov (bez neho tam nie je ani jediný!), je snáď zámernou snahou o umožnenie tunelovania.