#12736> Vášnivo nesúhlasím!!! O zastavení osobnej dopravy sa síce už dlho hovorilo, ale bez akýchkoľvek konkrétnych údajov. Na verejnosť síce presiakli zoznamy tratí, ktorých sa má zastavenie prevádzky týkať (ukázalo sa, že pravdivé), ale ŽS odmietala poskytnúť akékoľvek konkrétne údaje s poukazom na to, že by vyvolali nežiadúce tlaky, poslanecký lobbing a podobne. A skús diskutovať, keď máš informácie na úrovni "jedna pani povedala". Samosprávy teda nemohli rokovať o konkrétnych tratiach. Všetko sa "upieklo" tak, že najprv sa všetko odkleplo (schválilo ministerstvom), a potom je už akákoľvek diskusia zbytočná. Mám dojem, že tento postup zvolila ŽS zámerne.
Mimochodom, skúste si pozrieť na http://www.orsk.sk, v akých spoločnostiach pôsobia členovia predstavenstva Železničnej spoločnosti (tip: V.Ľ. je vo veľa firmách, tak sa zamerajte na spoločnosť A... a jej predsedu predstavenstva). Vymenovanie ľudí s takýmto konfliktom záujmov (bez neho tam nie je ani jediný!), je snáď zámernou snahou o umožnenie tunelovania.
Mimochodom, skúste si pozrieť na http://www.orsk.sk, v akých spoločnostiach pôsobia členovia predstavenstva Železničnej spoločnosti (tip: V.Ľ. je vo veľa firmách, tak sa zamerajte na spoločnosť A... a jej predsedu predstavenstva). Vymenovanie ľudí s takýmto konfliktom záujmov (bez neho tam nie je ani jediný!), je snáď zámernou snahou o umožnenie tunelovania.