autobusárov je prebytok - nadstav platí taký nepísaný polooficálny zákaz prijímania nových vodičov...
U elekričkárov vraj tiež bol prebytok alebo nadstav, aj keď už sa to asi ustálilo, vraj výprava v Krasňanoch sa robí tak "akurát" bližšie bude možno vedieť niekto "zvnútra"
Akurát trolejbusy mali viac krát nevypravené 2, 3, 4 služby.. - kritcký nedostatok vodičov stále trvá... a okrem toho hrozí aj nedostatok vozov
Postup investora je úplne pochopiteľný, nemôže predsa on platiť za chyby mesta. 19. apríla konči platnosť búracieho povolenia, takže už viac čakať nemohli.
Lenže tam ide o to, že investor začal búrať bez vedomia mesta. Na zásah Ďurkovského potom bolo búranie zastavené. Bol som sa tam pozrieť, veľa toho asi na štastie zbúrať nestihli. Budovy zvonku normálne stoja (neviem, ako to vyzerá vo vnútri), niektoré časti areálu sú ohradené plotom a páskou a stráži to tam mestská polícia.
Neboj oznam pribude čoskoro keď budú niekedy zavádzať linku 36 a to systémom, že dáme tam vodičov a ak bude inde nedostatok okrem liniek 35,33 a 32 tak dáme znova inzerciu.
Zmysel by to malo len v urcitom zvyseni rychloti. Je to len moja future ktora sa nestane takze ju netreba brat vazne. Taktiez by sa mohol spravit terminal na Molecke aby sa zjednodusilo prestupovanie. A samozrejme by sa to mohlo najprv urobit v centre, ale vychadzal som z toho ze hlbeny tunel je nepomerne lacnejsi ako razena varianta. Samozrejme by tam bola aj redukcia zastavok a neskor by mohla postupne prejst cela siet pod zem ako rychla elektricka. Nebola by hlucnest a v buducnosti by mohli byt aj elektrickove nocne spoje o ktorych sa tu volakedy diskutovalo. Ale je to len vyplod mojej fantazie takze ho urcite neberte vazne a viem ze je nerealizovatelny
pri planovani musis mysliet hlavne na trvalu udrzatelnost... rozsirovanie ciest do centra nou nie je.... jedine trvale udrzatelne riesenie co sa tyka cestnej dopravy je budovanie obchvatov a tymto sposobom vytlacanie dopravy mimo centra (tak ako sa to podarilo D1/D2)....
za tie financie by som radsej upravil trat na vyssiu rychlost, zredukoval zastavky a vybavil naozajstnou preferenciou
"Dopravný podnik vraj takto chcel pre ľudí zabezpečiť možnosť priameho napojenia na systém rakúskej železnice." - to su dementi! Ved napojit na vlaky sa to da aj bez toho aby ten spoj koncil vo Wolfe..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
U elekričkárov vraj tiež bol prebytok alebo nadstav, aj keď už sa to asi ustálilo, vraj výprava v Krasňanoch sa robí tak "akurát" bližšie bude možno vedieť niekto "zvnútra"
Akurát trolejbusy mali viac krát nevypravené 2, 3, 4 služby.. - kritcký nedostatok vodičov stále trvá... a okrem toho hrozí aj nedostatok vozov