Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #127292:
uz ani dvojka lets dance sa nenatacala v PKO pokial viem
Reakcia na: zakaznik #127289:
No veď keď to zbúrajú kde bude Let´s Dance? ? Tá budova by si zaslúžila rekonštrukciu nakoľko vstala z mŕtvých a nie zbúrať. ?
Reakcia na: zakaznik #127289:
pan primator iba zahral divadielko pre obcanov par dni pred realnym zburanim PKO.
Reakcia na: Ámos #127279:
Zmysel by to malo len v urcitom zvyseni rychloti. Je to len moja future ktora sa nestane takze ju netreba brat vazne. Taktiez by sa mohol spravit terminal na Molecke aby sa zjednodusilo prestupovanie. A samozrejme by sa to mohlo najprv urobit v centre, ale vychadzal som z toho ze hlbeny tunel je nepomerne lacnejsi ako razena varianta. Samozrejme by tam bola aj redukcia zastavok a neskor by mohla postupne prejst cela siet pod zem ako rychla elektricka. Nebola by hlucnest a v buducnosti by mohli byt aj elektrickove nocne spoje o ktorych sa tu volakedy diskutovalo. Ale je to len vyplod mojej fantazie takze ho urcite neberte vazne a viem ze je nerealizovatelny 😃
Offtopic
Henbury Development začala dnes búrať PKO
http://bratislava.sme.sk/c/4390021/henbury-development-zacala-dnes-burat-pko.html

Nesľubil Ďurkovský ešte pred nedávnom, že zariadi, že sa PKO zachová? V normálnom meste by po takom neúspechu primátor okamžite odstúpil...
Reakcia na: luky133 #127278:
pri planovani musis mysliet hlavne na trvalu udrzatelnost... rozsirovanie ciest do centra nou nie je.... jedine trvale udrzatelne riesenie co sa tyka cestnej dopravy je budovanie obchvatov a tymto sposobom vytlacanie dopravy mimo centra (tak ako sa to podarilo D1/D2)....

za tie financie by som radsej upravil trat na vyssiu rychlost, zredukoval zastavky a vybavil naozajstnou preferenciou 🙂
Reakcia na: Ámos #127285:
Samozrejme, nezarataval som do toho krizovatky, tam je viac moznosti kde by sa mohli zapustit pod zem.
Reakcia na: 810zssk #127283:
tiez by to malo zmysel na Molecke este, ale inak je to blbost.
Reakcia na: kecho #127282:
"Dopravný podnik vraj takto chcel pre ľudí zabezpečiť možnosť priameho napojenia na systém rakúskej železnice." - to su dementi! Ved napojit na vlaky sa to da aj bez toho aby ten spoj koncil vo Wolfe..
Reakcia na: Ámos #127279:
Ziaden. Osobne som zastancom zakopania elektricky v centre, tam by to zysel mat mohlo..
To už ich nechcete vidieť či čo ❓ 😃
Veď vieš, že boli 26. a 27.04.2008 toto bolo nakrútene v nedeľu 27.04.08 pri nebezpečnom predstavení #18ky
A ja som tie všetky videa chcel dať do Windows Movie Mackeru a nešli až keď som ich dal na youtube a stiahol si z tadiaľ ale to som zistil až teraz ?
Reakcia na: luky133 #127278:
A to by malo aky zmysel na periferii mat elektricku podzemou a v centre na povrchu??!
Pekný foto update. To mi pripomenulo moj nápad, ktorý sa nikdy nezrealizuje a je to len výplod fantázie, že by sa dala električka podzem od Botanickej záhrady až po konečnú v Dúbravke, čím by sa zvýšila rýchlosť a v budúcnosti by sa mohli na bývalom mieste nadzemnej trati postaviť ďalšie pruhy pre IAD ak by to bolo treba alebo napr. cyklo-chodník či ešte lepšie BUS-pruh, ale zase by ho tam netrebalo v celej dĺžke, ale len od Molecovej po Botanickú záhradu. A potom v Dúbravke. ?
Reakcia na: pepke #127276:
Aj keď chodí prázdna stále je viac zisková ako iná linka lebo ju prepláca VW. Jediné na čo DPB kvôli tomu dopláca je oslabenie kapacity inde.
Reakcia na: 21Tr #127274:
s linkou 92 by sa toho dalo spraviť veľa - presmerovať cez DNV, upraviť trasu...veď poobedňajšie spoje chodia k VW prakticky prázdne - ale tú linku platí VW, a s tým sa nedá robiť nič...
Reakcia na: Solider #127272:
Asi áno, teda určite tam bola autobusová stanica, ale podla mňa sa volala Bratislava, Autobusová stanica ? ale ja nie som pamätník. ?
Reakcia na: MatejBA #127268:
Ja čo som videl občas niektorý spoj z tých Volkáčskych trojíc, tak prvý šiel obsadený normálne, ale druhý a tretí dokopy viezli toľko ľudí, že to by aj Sprinter zobral. Nebolo by lepšie namiesto tých dvoch zbytočných spojov 92 vypraviť radšej jeden spoj 25, ktorý stojí na Patrónke kde sa dá prestúpiť na 83 a 92 do Petržalky,Krížna - 68, ASMN -78 a 88?!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.