Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tá 6MT má niekde aj podvozky? Lebo ak nie tak to vidím, len na rekonštrukcii do podoby nejakeho "pametníka".
Ináč keď sú už pri rekonštrukcii histoických vozidiel tak by mohli spraviť GO aj hist. Karosám nakoľko je na ne ešte dostatok dielov takže to bude nepomerne lacnejšie a menej námahy dá ako ich zháňať o cca 20 rokov.
Reakcia na: M3go #127171:
Google it! Inak, je to 19.7... ale to je vyrocie este stareho trolejbusoveho systemu..
Reakcia na: Ike #127170:
...plnili naliehavé služobné úlohy. si si naozaj nevšimol, že zrazu bolo bezpečnejšie, hm? ?
JJ ešte len bude ale tento rok ?
Reakcia na: Mar.z.y #127169:
To bola ta akcia oslobodzovanie Bratislavy ze?A tie napisi na BUSE ta akcia 100 vyrocia este len bude ak sa nemylim?http://*****.cz/Voz._Jurajov_Dvor/#IMGP9550.JPG
Reakcia na: M3go #127171:
Mozno to bude niekedy v july.Hodili by sa Ik. 280T alebo nejaky Solaris.
Najlepsie by bolo,keby zgeneralkovali aj 1510 a 2881 alebo 4940.
Reakcia na: Peter6607 #127152:
Kedy približne bude 100 rokov trolejbusov v Bratislave? Nebolo by od veci kebyže DPB si zapožičia nejake trolejbusy zo susedných miest nech je vidno kde čo jazdi ako to bolo na DOD s autobusmi.
Včera som videl krásny jav...

"odstavný" BUS pruh Šancová, tam veselo zaparkované 2 SUV vozidlá a jeden Golf verejnej bezpečnosti... tomu hovorím úroveň - asi išli s kamarátmi na pivo
No ja ti tak poviem #2881" je na Cint. vozidiel Jurajov Dvor a takisto aj #1510, #4507, Škoda 706 RO, SANOS #6517
No a 2881" podľa mňa nieje v dobrom stave a ďalší historičák Ik280 bude #4940 tu su pár fotiek ale nie #4940ky
http://*****.cz/Voz._Jurajov_Dvor/
Tym som myslel 6624,ktora mala VP a je menej modernizovana ako 6621 ? .
Reakcia na: Peter6607 #127163:
Žeby išli robiť zbierku po vzorne zahraničných DP?
Reakcia na: kacka #127164:
Bratislavská lokálna časť trate [upraviť]V Bratislave a jej predmestí Petržalke viedla trať najskôr prichádzajúc zo zastávky Berg (pri krajinskej hranici) do stanice Kopčany, ďalej bola zástavka v stanici Engerau, potom obišla severozápadným smerom staré jadro Petržalky jazdiac smerom k viedensko-bratislavskej hlavnej ceste, ktorou potom išla cez Aupark (maď. Liget, dnes Sad Janka Kráľa) paralelne s Dunajom až k Mostu Františka Jozefa (dnes Starý most) ponad Dunaj. Na bratislavskej strane potom viedla trať po vtedajšej ulici Gabora Barossa (dnes Štúrova ulica) a krátko nato zabočila na nábrežnú promenádu (vtedy Justi-Ufer, dnes Vajanského nábrežie) a prišla až po Korunovačné námestie (dnes Námestie Ľudovíta Štúra), kde mala podľa plánov vzniknúť aj konečná stanica. Plány boli ale zmenené a tak tu vzniklo veľké obratisko, odkiaľ dráha ďalej pokračovala na sever cez Kit-Straße (dnes Mostová ulica) ku Kossuthovmu námestiu (predtým Radetzkeho námestie, dnes Hviezdoslavovo námestie), popri (starom) Slovenskom národnom divadle, ďalej pozdĺž ulíc Rosengasse (dnes Jesenského ulica) a Gabor-Straße cez dnešné Šafárikovo námestie, kde sa okruh uzavrel.


Medzimestská časť trate [upraviť]Medzimestská časť, nazývaná aj hlavná železničná trať, ktorá sa rozprestierala medzi stanicami Groß-Schwechat a Kopčany na trati dĺžky 50,5 km, bola srdcom celej prevádzky trate. Prebiehala od stanice Groß-Schwechat východným smerom cez stanice Mannswörth a Heidfeld (neskoršia stanica Letisko Wien-Schwechat) ďalej k najbližšiemu miestu Fischamend, (tu boli dve stanice Fischamend Reichsstraße a Markt Fischamend) a viedla ďalej stanicou Maria Ellend an der Donau, zástavkou Kroatisch Haslau (v roku 1923 premenovaná na Haslau an der Donau), cez stanicu Regelsbrunn, zástavku Wildungsmauer, stanicami Petronell-Carnuntum a Deutsch-Altenburg (dnes Bad Deutsch-Altenburg) až do Hainburgu. Tu boli dve stanice a jedna zastávka Hainburg Frachtenbahnhof, Hainburg Personenbahnhof a Hainburg Ungartor a nasledovali ešte stanice Wolfsthal a Berg, kým trať pri 60,885 km prešla na uhorské územie a dostala sa do stanice Kopčany. Túto stanicu, kde sa menili systémy (nazývaná raz po maďarsky Köpcsény) si nemožno zamieňať so stanicou Kittsee trate ÖBB Parndorf - Bratislava-Petržalka. Ležala viac juhozápadne od dnešnej stanice Bratislava-Petržalka (v približne pravom uhle na jej dnešné koľaje, nástupištia). Ešte dnes (teda pred 3 rokmi to tak ešte bolo) je areál spojený spájacou koľajou s touto predmestskou stanicou na juhu hlavného mesta.
Reakcia na: Cablecar #127162:
zisti si najprv presnu trasu kade to islo a potom to skus hladat nazivo. mozno to aj najdes ?
Reakcia na: 21Tr #127153:
Ale mozno ta potesi toto zo stranky http://historickevozidla.mypage.cz/ (tusim Martina Zarnovickeho) o Ikaruse 620 alebo 630: Ikarus stojí u súkromného majiteľa, DPB chce vrak Ikarusu späť no majiteľ o tom nechce ani len počuť (uvidíme)-tak to je neuveritelne ako DPB bojuje o hist. vozidla.Len tak dalej.
Reakcia na: kacka #127161:
No ve´d ano ja. Ale ak so dal niekto námahu aby to odfotuil, tak to musí byť nejako prístupné a hlavne bezpečné, či?
Reakcia na: Cablecar #127160:
okrem toho ze niekde v lese, tak vobec netusim.
Reakcia na: kacka #127159:
Veď ono to malo normálny rozchod s tým, že to neskôr prestavali na 11000m rozchod.

Ale nevieš, kde to môže byť fotené?
Reakcia na: Cablecar #127154:
"Zvyšky železničného násypu v blízkosti hraničného priechodu Petržalka/Berg"
na elektrickovu trat sa mi to zda siroke ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.