Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jedna mala zaujimavost.. v cakarni stanici Brodske (ktora by v buducnosti mohla byt potencialne zaintegrovana v IDS JMK) su uz vylepene informacne letaky IDS JMK (mapa a cennik) 🙂
Reakcia na: m@rtin #126296:

Keď to bolo v 2 týždne starom voze tak by mali žiadať v tom prípade o nový voz v rámci záruky.
Aj tak je to k neuvereniu...ako MB Conecto som vedel, že sú na špatnej úrovni ale Citaro....
Reakcia na: irizar #126275:

V Londýně zatím žádná Citara nekončí. Jen nový starosta po Kenu Livingstonovi chce, aby se do ulic vrátily jen samé doubeldeckry. Že k tomu používá argument nehodovosti spíš svědčí jen o jeho populismu.

Problémy Citar s jejich zahořením jsou staré již asi 5 let a s dnešní kritikou kloubových autobusů nemají nic společného. tehdejší problémy Citar v Londýně řešil původní starosta Ken Livinfstone a vyvolalo to mezinárodní roztržku mezi UK a SRN.

Já proti Citarům nic nemám, naopak se mi líbí asi nejvíc ze všech autobusů. Jen se snažím vysvětlit, že mouchy mají všechny vozidla a v dnešní globalizované ekonomice je SOR vpodstatě totéž co Citaro, jen to jinak vypadá, jinde se to vyrábí a stojí to jinačí peníze.
Reakcia na: irizar #126275:

1. si myslím, že v Kolíně mají údrřbu autobusů dobrou a za
2. upadlý alternátor byl v dva týdny starém autobusu

Londýn má také špatnou údržbu, že jim tam shořelo 5 fungl nových Citar?
Reakcia na: irizar #126293:
To jo ?
Reakcia na: Mar.z.y #126289:
Jaka Eisnerova ? Einsteinova to ma byt.
Reakcia na: Mar.z.y #126289:
Tak až teraz som naplno pochopil čo myslel 810zsk slovom "sockovanie". Takéto správanie vidím bežne tak akurát na školských spojoch, ale aby sa tak chovali dospelí ľudia... sila.
Reakcia na: Mar.z.y #126289:
Tak to je wow. Ako sa tam tlačili tí ľudia. Mi to pripadalo ako kebyže je minulý režim a dostali možnosť zadarmo a bez ujmy na zdraví opustiť republiku. ?
Reakcia na: Mar.z.y #126289:
To sa číta WolfStál, WoflStál, WolfStál!!!
Reakcia na: d3k0 #126286:
myslel som to tak ze niektori ludia tu spominali ze pisali mail tomu a tomu nie priamo web abo DF ?
Reakcia na: LOBSTER #126260:
Dalsi, co nevie rozlisit diskusne forum od oficialnej casti webu? Pokial viem, nikomu nevadi, ze DPB nekomunikuje v DF. Problem je skor v tom, ze podaktore media su co sa oficialnych sprav tyka vyvolene (najlepsie tie, ktore neoslovuju dopravnych odbornikov), a tie, ktore rozmyslaju, radsej informacie nedostanu, aby sa nahodou nezistilo, ze ide casto o hluposti.
Reakcia na: 21Tr #126259:
Prevadzku 801 a 901 nekomentujem... Len som reagoval na oznacenie liniek 🙂
Včera cca 12 h zastavil Slovak Lines na zastávke "Hainbrug, Steinverweg" v smere do Bratislavy napriek tomu, že ten konkrétny spoj tam nemá zastavovať. Nikto však nenastúpil ani nevystúpil, lebo každý chcel ísť na 901-ku zadarmo, ktorá s meškaním išla tesne za ním. ?
Reakcia na: stevo #126282:
Počúvajte je jedno či je tam Záhradník alebo by na jeho mieste bol niekto iný, na všetkých by ste nadávali. A keď tak naňho nadávaš choď mu to povedať osobne, myslíš že on tu číta tvoje príspevky ❓
za vsetky incidenty s 901 od bezprecedentne neekonomickej prevadzky, cez dalsie zadarmo promo az po pokutu v Rakusku by mal genius Zakradnik uz konecne s hanbou odstupit. To len za 901.
O ostatnych zlocinoch voci MHD ani nehovorim.
Reakcia na: eripmav #126280:
porovnavat dvera vrakosy (pokial viem sor ma dvere presne ako vrakosa - odklopne von!!!) s dverami metra - posuvnymi do stran, je nieco neuveritelne...
stat na schodikoch, pripadne sa opierat o dvere vrakosy (a zrejme aj soru) - za to by mali brat vodicaky vodicom autobusov, to hranici so vseobecnym ohrozenim!!!!
Reakcia na: Ike #126252:
vsetci tu argumentujete metrom, pritom si asi nevsimli ze metro je nieco trochu ine - dvere metra su posuvne, nie odklopne alebo otocne, takze tlak na dvere nimi vpodstate ani nepohne, plati toto pri autobusoch - sotva!!!! preto asi pri metre platia ine predpisy a metro ani nema nejaky priestor dveri kde by sa cestujuci nemaju zdrziavat... za dalsie - havaria metra je nieco radovo inak pravdepodobne ako havaria autobusu. Autobus je v cestnej premavke kde sa moze stav vselico - zist z cesty, narazit don ine vozidlo... kto je asi najviac ohrozeny - ten kto stoji na schodikoch, kde nema. co z toho sa moze stat metru - separovanemu od inej dopravy, kolajovemu... istotne moze sa vykolajit, zrazit s inou supravou, ale ta pravdepodobnost... metro a autobus su neporovnatelne, a platia pre ne preto aj logicky uplne ine predpisy, predpisy nie su blbosti na zneprijemnenie zivota ale odzrkadluju dohodnutu PRIJATELNU MIERU RIZIKA. a v metre je podla mna pripustne stat natlaceny na dvere - pokial su to dvere posuvne konstruovane odolat aj silny tlak kolmo na ne, a v autobuse je to podla mna nepripustne, a tak hovoria aj predpisy!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.