Jedna mala zaujimavost.. v cakarni stanici Brodske (ktora by v buducnosti mohla byt potencialne zaintegrovana v IDS JMK) su uz vylepene informacne letaky IDS JMK (mapa a cennik)
Keď to bolo v 2 týždne starom voze tak by mali žiadať v tom prípade o nový voz v rámci záruky.
Aj tak je to k neuvereniu...ako MB Conecto som vedel, že sú na špatnej úrovni ale Citaro....
V Londýně zatím žádná Citara nekončí. Jen nový starosta po Kenu Livingstonovi chce, aby se do ulic vrátily jen samé doubeldeckry. Že k tomu používá argument nehodovosti spíš svědčí jen o jeho populismu.
Problémy Citar s jejich zahořením jsou staré již asi 5 let a s dnešní kritikou kloubových autobusů nemají nic společného. tehdejší problémy Citar v Londýně řešil původní starosta Ken Livinfstone a vyvolalo to mezinárodní roztržku mezi UK a SRN.
Já proti Citarům nic nemám, naopak se mi líbí asi nejvíc ze všech autobusů. Jen se snažím vysvětlit, že mouchy mají všechny vozidla a v dnešní globalizované ekonomice je SOR vpodstatě totéž co Citaro, jen to jinak vypadá, jinde se to vyrábí a stojí to jinačí peníze.
Tak až teraz som naplno pochopil čo myslel 810zsk slovom "sockovanie". Takéto správanie vidím bežne tak akurát na školských spojoch, ale aby sa tak chovali dospelí ľudia... sila.
Tak to je wow. Ako sa tam tlačili tí ľudia. Mi to pripadalo ako kebyže je minulý režim a dostali možnosť zadarmo a bez ujmy na zdraví opustiť republiku. ?
Dalsi, co nevie rozlisit diskusne forum od oficialnej casti webu? Pokial viem, nikomu nevadi, ze DPB nekomunikuje v DF. Problem je skor v tom, ze podaktore media su co sa oficialnych sprav tyka vyvolene (najlepsie tie, ktore neoslovuju dopravnych odbornikov), a tie, ktore rozmyslaju, radsej informacie nedostanu, aby sa nahodou nezistilo, ze ide casto o hluposti.
Včera cca 12 h zastavil Slovak Lines na zastávke "Hainbrug, Steinverweg" v smere do Bratislavy napriek tomu, že ten konkrétny spoj tam nemá zastavovať. Nikto však nenastúpil ani nevystúpil, lebo každý chcel ísť na 901-ku zadarmo, ktorá s meškaním išla tesne za ním. ?
Počúvajte je jedno či je tam Záhradník alebo by na jeho mieste bol niekto iný, na všetkých by ste nadávali. A keď tak naňho nadávaš choď mu to povedať osobne, myslíš že on tu číta tvoje príspevky
za vsetky incidenty s 901 od bezprecedentne neekonomickej prevadzky, cez dalsie zadarmo promo az po pokutu v Rakusku by mal genius Zakradnik uz konecne s hanbou odstupit. To len za 901.
O ostatnych zlocinoch voci MHD ani nehovorim.
porovnavat dvera vrakosy (pokial viem sor ma dvere presne ako vrakosa - odklopne von!!!) s dverami metra - posuvnymi do stran, je nieco neuveritelne...
stat na schodikoch, pripadne sa opierat o dvere vrakosy (a zrejme aj soru) - za to by mali brat vodicaky vodicom autobusov, to hranici so vseobecnym ohrozenim!!!!
vsetci tu argumentujete metrom, pritom si asi nevsimli ze metro je nieco trochu ine - dvere metra su posuvne, nie odklopne alebo otocne, takze tlak na dvere nimi vpodstate ani nepohne, plati toto pri autobusoch - sotva!!!! preto asi pri metre platia ine predpisy a metro ani nema nejaky priestor dveri kde by sa cestujuci nemaju zdrziavat... za dalsie - havaria metra je nieco radovo inak pravdepodobne ako havaria autobusu. Autobus je v cestnej premavke kde sa moze stav vselico - zist z cesty, narazit don ine vozidlo... kto je asi najviac ohrozeny - ten kto stoji na schodikoch, kde nema. co z toho sa moze stat metru - separovanemu od inej dopravy, kolajovemu... istotne moze sa vykolajit, zrazit s inou supravou, ale ta pravdepodobnost... metro a autobus su neporovnatelne, a platia pre ne preto aj logicky uplne ine predpisy, predpisy nie su blbosti na zneprijemnenie zivota ale odzrkadluju dohodnutu PRIJATELNU MIERU RIZIKA. a v metre je podla mna pripustne stat natlaceny na dvere - pokial su to dvere posuvne konstruovane odolat aj silny tlak kolmo na ne, a v autobuse je to podla mna nepripustne, a tak hovoria aj predpisy!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mar.z.y