Dalsi, co nevie rozlisit diskusne forum od oficialnej casti webu? Pokial viem, nikomu nevadi, ze DPB nekomunikuje v DF. Problem je skor v tom, ze podaktore media su co sa oficialnych sprav tyka vyvolene (najlepsie tie, ktore neoslovuju dopravnych odbornikov), a tie, ktore rozmyslaju, radsej informacie nedostanu, aby sa nahodou nezistilo, ze ide casto o hluposti.
Včera cca 12 h zastavil Slovak Lines na zastávke "Hainbrug, Steinverweg" v smere do Bratislavy napriek tomu, že ten konkrétny spoj tam nemá zastavovať. Nikto však nenastúpil ani nevystúpil, lebo každý chcel ísť na 901-ku zadarmo, ktorá s meškaním išla tesne za ním. ?
Počúvajte je jedno či je tam Záhradník alebo by na jeho mieste bol niekto iný, na všetkých by ste nadávali. A keď tak naňho nadávaš choď mu to povedať osobne, myslíš že on tu číta tvoje príspevky
za vsetky incidenty s 901 od bezprecedentne neekonomickej prevadzky, cez dalsie zadarmo promo az po pokutu v Rakusku by mal genius Zakradnik uz konecne s hanbou odstupit. To len za 901.
O ostatnych zlocinoch voci MHD ani nehovorim.
porovnavat dvera vrakosy (pokial viem sor ma dvere presne ako vrakosa - odklopne von!!!) s dverami metra - posuvnymi do stran, je nieco neuveritelne...
stat na schodikoch, pripadne sa opierat o dvere vrakosy (a zrejme aj soru) - za to by mali brat vodicaky vodicom autobusov, to hranici so vseobecnym ohrozenim!!!!
vsetci tu argumentujete metrom, pritom si asi nevsimli ze metro je nieco trochu ine - dvere metra su posuvne, nie odklopne alebo otocne, takze tlak na dvere nimi vpodstate ani nepohne, plati toto pri autobusoch - sotva!!!! preto asi pri metre platia ine predpisy a metro ani nema nejaky priestor dveri kde by sa cestujuci nemaju zdrziavat... za dalsie - havaria metra je nieco radovo inak pravdepodobne ako havaria autobusu. Autobus je v cestnej premavke kde sa moze stav vselico - zist z cesty, narazit don ine vozidlo... kto je asi najviac ohrozeny - ten kto stoji na schodikoch, kde nema. co z toho sa moze stat metru - separovanemu od inej dopravy, kolajovemu... istotne moze sa vykolajit, zrazit s inou supravou, ale ta pravdepodobnost... metro a autobus su neporovnatelne, a platia pre ne preto aj logicky uplne ine predpisy, predpisy nie su blbosti na zneprijemnenie zivota ale odzrkadluju dohodnutu PRIJATELNU MIERU RIZIKA. a v metre je podla mna pripustne stat natlaceny na dvere - pokial su to dvere posuvne konstruovane odolat aj silny tlak kolmo na ne, a v autobuse je to podla mna nepripustne, a tak hovoria aj predpisy!
v metre asi neplatia cetne predpisy... neviem ake predpisy platia v metre, ale viem ze v londyne je bezne ze autobusar povie prekrocena kapacita autobusu dovidenia, pockajte si na druhy...
No to ma prekvapilo teda, že Mercedes može byť taký nekvalitný.
Ale ono to podľa mňa bude tým, že kdo si aj aké komponenty zvolí, niekto chce ušetriť tak si povie dajte mi tam hento - tamto len aby sa ušetrilo a tak to aj potom dopadne. Dalšia vec je, povráva sa, že Mercedesy Citara motujú kdeakí Turkovia i v nemecku tak by som sa ani nečudoval. Každopádne je to dosť veľká ostuda pre Mercedes.
A ktorý Kolín máš v príspevku na mysli ten český či Nemecký?
Ale ono je podľa mňa veľká možnosť variability komponentov a myslím si že zákazky pre "ex východný trh" všetci tak trocha flákajú -napr. už len BA Solarisy. Pre Berlín si Solaris určite dal omnoho viac záležať.
Možno v tomto je ešte i ten SOR kvalitnejší, pretože nemajú toľko trhov "na západe" tak sú ich výrobky spoľahlivejšie.
ale kamo sak je priestor na normal debatu, pozri sa na m@rtina ten mi dal krasny priklad tak to uznavam v tomto pripade ze som zvastal, ale ide o tu rozumnu debatu ? a btw ja som miloval 830tky,som sa nimi po nedeliach vozieval, len v 2003 abo kedy to rusili lokalky to vsetko padlo ? a som tu peanut takze troska respektu voci neznalym a ich pociatocnymi uvahami ?
Nechcem vyzerať ako rýpal, ale možno by sa v Kolíne mohli naučiť umeniu údržby - časy Karôs ktoré šli dať dokopy a udržať v chode kladivom a kusom drátu už pominuli. U nás sú takmer osemročné Citará podstatne spoľahlivejšie než v Poľsku vyrobené trojročné Volvá s tretinovým nájazdom. Jediný problém s nimi je v tom, že sú príliš preplácané elektronikou, takže jedno nefunkčné relé odstaví celý voz, ale na to trpia všetky moderné autobusy...
A v Londýne Citará končia hlavne preto že s nimi domorodci v stiesnených podmienkach nevedia jazdiť. ☠
Oprava..
Re #126268 CNG BUS FIRE: S499 je narozdiel od teba odbornik na dopravu a nepotrebuje hadzat do Googlu CNG BUS FIRE..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
irizar
A v Londýne Citará končia hlavne preto že s nimi domorodci v stiesnených podmienkach nevedia jazdiť. ☠