Ani nie. Jediné čo by ma napadlo je niečo ako možnosti trate, kapacita, a ako často môžu chodiť vlaky a moznosť križovania oproti sebe idúcich vlakov. Ale určite to nie je všetko, resp. určite som zadrel.
Trať Zohor-Rohožník... je aj tak momentálne pre osobnú dopravu nezaujímavá, nakolko jazdná doba Zohor-Rohožník je pre "pomalé jazdy" niečo vyše hodiny !!! /pre orientáciu, jedná sa o 24 km/
Ved to, v Blave by malo uz aspon kvapkat daco . "Aj ked na DD bola teraz riadna burka " . ? Tie Van Hooly by som si vedel jedine predstavit na takej L91,191
Re #125815 luky133: to ma potom náhon asi na strednej naprave nie ???
Najlepsie by bolo keby sa za DC na osobnu dopravu prestali vyberat peniaze vobec, resp. cast penazi, co ZSSK plati ZSR za dopravnu cestu by platil stat rovno do kasy ZSR a ZSSK by tak mohla prevadzkovat viac vlakov za rovnake naklady... Zial, na Slovensku utopia ?
"Inak keď je o tomto reč ma napadá opäť téma BID a trať Zohor - Plavecký Mikuláš. Na trati je prevádzka síce pozastavená ale nechápem prečo sa s traťou neuvažuje v návrhu BID!"
autobus stoji v strede dediny vlak (okrem Rohoznika) 2 kilometre za dedinou...
1. Nálepky v K2S hovoria niečo iné (vo štvrtok som práve išiel jednou, kde bola kapacita niekde okolo tých 220).
2. Originálna kapacita K2 je 157 ľudí (49 +108). Táto sa dlhé roky uvádzala vo vozidlách. Zmenou počtu stojacich osôb na m2 z 5 na 8 sa dosiahlo navýšenie na cca 220. To je celý fór.
Kozárovce - Lužianky - oblasť nie je riedko osídlená, ale trať vedie odnikiaľ nikam - ani Lužianky, ani Kozárovce nie sú práve žiadaným cieľom. Oblasť po Moravce prirodzene inklinuje k Nitre a tam bolo kratšie a lepšie (bez prestupu) spojenie busom (Žirany), alebo sú zastávky na úplnom konci dediny (Jelenec), či v ešte väčšej r..i (Ladice, Sľažany). V Moravciach bol prirodzený cieľ zastávka Zlaté Moravce závody, ale závody krachli a stanica je 2 km od centra a prechádza sa cez potmavšie sídlisko. Takže tam väčšinou jazdili sóla, len niektoré spoje boli s prívesom. A jazdiť sólo motorom je dnes dosť luxus kvôli poplatkom - autobus je lacnejší a zastavuje viackrát a uprostred dediny.
Podobne Jablonica - Brezová - aj tam jazdili sóla, len jeden ranňajší a jeden popoludňajší pár bol posilnený prívesom. A keďže trať vedie súbežne s cestou, opäť je výhodnejší bus. Šanca na obnovenie premávky je blízka nule.
Rohožník - Mikuláš je nevyužívaná. Zohor - Rohožník - tam je stanica v dobrej polohe v Lozorne a v Rohožníku, ostatné sú 1-2 km od dediny. Takže ani tam nevidím veľkú perspektívu.
V zásade dnes platí, že motorák s jedným prívesom alebo sólo sa dnes dá prevádzkovať jedine tam, kde nie je súbežná cesta. Pri dnešnej cene za použitie dopravnej cesty je totiž pridrahý.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
inak co to tam ma VAN HOOL tesne za prednou napravou v interieri - to je nebodaj motor ???