Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #125814:
Ani nie. Jediné čo by ma napadlo je niečo ako možnosti trate, kapacita, a ako často môžu chodiť vlaky a moznosť križovania oproti sebe idúcich vlakov. Ale určite to nie je všetko, resp. určite som zadrel.
Reakcia na: Petto #125816:
Áno, to je ako Ikarus 280/283 - poháňaná je stredná náprava a zadný článok je len "vlečka"...
Reakcia na: Bubak #125806:
plna, silna, maximalna zavist...ze tie busy su z roku 2002???ved vyzeraju ako nove ? ? ?
Reakcia na: toldo #125805:
Trať Zohor-Rohožník... je aj tak momentálne pre osobnú dopravu nezaujímavá, nakolko jazdná doba Zohor-Rohožník je pre "pomalé jazdy" niečo vyše hodiny !!! /pre orientáciu, jedná sa o 24 km/
Reakcia na: Ike #125813:
Ved to, v Blave by malo uz aspon kvapkat daco . "Aj ked na DD bola teraz riadna burka " . ? Tie Van Hooly by som si vedel jedine predstavit na takej L91,191

Re #125815 luky133: to ma potom náhon asi na strednej naprave nie ???
Reakcia na: Petto #125811:
Hej bude to asi motor. Pozri foto: http://zeleznica.railnet.sk/uploads/img49bbda7bea109.jpg Vzdau vyzerá, že nie je motorová vež takže to bude asi motor. ?
Reakcia na: 21Tr #125812:
Vieš vôbec čo je to vlaková cesta?
Reakcia na: Petto #125811:
Síce by nepršalo, aspoň by kvapkalo ? počkáme si na náš dekádický tender
Reakcia na: Martin Fundárek #125801:
No vysvetli mi prosím ťa teraz jednu vec. Pre porovnanie som skúsil nájsť spojenia Šaľa - Neded, vlak aj bus a Čadca - Makov.

Na trati zo Šale ťa cesta vlakom výjde 0,80 EUR, zatiaľ čo autobus 1,00 až 1,20 EUR. Druhá trasa vlakom stojí 1,18 EUR, zatiaľ čo autobusom 1,50 EUR.
Reakcia na: Ike #125807:
Zavidime ,ale tie busy by som si nevedel predstavit na dakej nasej klbovej linke ( male predne dvere, vzadu iba 1 dvere ).

inak co to tam ma VAN HOOL tesne za prednou napravou v interieri - to je nebodaj motor ???
Reakcia na: AAA #125804:
Najlepsie by bolo keby sa za DC na osobnu dopravu prestali vyberat peniaze vobec, resp. cast penazi, co ZSSK plati ZSR za dopravnu cestu by platil stat rovno do kasy ZSR a ZSSK by tak mohla prevadzkovat viac vlakov za rovnake naklady... Zial, na Slovensku utopia ?
Reakcia na: Majo #125800:
Nie. Nedalo mi to srdce ísť bez teba ?
Reakcia na: _mimushik_ #125788:
Keby len nimi... a to ešte netušíš že budú oslabené... ?
Reakcia na: Bubak #125806:
ticho závidíme ? ? ? , hlasno plačeme ? ? ?
Mimochodom, ak nesledujute niekto nitrianske imhd, tak 13 Van Hoolov je už pekne v Nitre. ?

http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/tags/ag300/

Bratislava: ? (ale nie, peace V ? )
Reakcia na: 21Tr #125783:
"Inak keď je o tomto reč ma napadá opäť téma BID a trať Zohor - Plavecký Mikuláš. Na trati je prevádzka síce pozastavená ale nechápem prečo sa s traťou neuvažuje v návrhu BID!"
autobus stoji v strede dediny vlak (okrem Rohoznika) 2 kilometre za dedinou...
Reakcia na: Martin Fundárek #125801:
Možno by mohol štát prikázať ako 100% vlastník ŽSR vyberať menej a o to menej dotovať ZSSK a podľa mňa by to bol prínos.
Reakcia na: intony #125793:
1. Nálepky v K2S hovoria niečo iné (vo štvrtok som práve išiel jednou, kde bola kapacita niekde okolo tých 220).
2. Originálna kapacita K2 je 157 ľudí (49 +108). Táto sa dlhé roky uvádzala vo vozidlách. Zmenou počtu stojacich osôb na m2 z 5 na 8 sa dosiahlo navýšenie na cca 220. To je celý fór.
Reakcia na: Majo #125800:
Čo do neho zbytočne rýpeš? Chceš vyprovokovať dvestopríspevkový spor na tému úplne od veci?
Reakcia na: 21Tr #125797:
Kozárovce - Lužianky - oblasť nie je riedko osídlená, ale trať vedie odnikiaľ nikam - ani Lužianky, ani Kozárovce nie sú práve žiadaným cieľom. Oblasť po Moravce prirodzene inklinuje k Nitre a tam bolo kratšie a lepšie (bez prestupu) spojenie busom (Žirany), alebo sú zastávky na úplnom konci dediny (Jelenec), či v ešte väčšej r..i (Ladice, Sľažany). V Moravciach bol prirodzený cieľ zastávka Zlaté Moravce závody, ale závody krachli a stanica je 2 km od centra a prechádza sa cez potmavšie sídlisko. Takže tam väčšinou jazdili sóla, len niektoré spoje boli s prívesom. A jazdiť sólo motorom je dnes dosť luxus kvôli poplatkom - autobus je lacnejší a zastavuje viackrát a uprostred dediny.
Podobne Jablonica - Brezová - aj tam jazdili sóla, len jeden ranňajší a jeden popoludňajší pár bol posilnený prívesom. A keďže trať vedie súbežne s cestou, opäť je výhodnejší bus. Šanca na obnovenie premávky je blízka nule.
Rohožník - Mikuláš je nevyužívaná. Zohor - Rohožník - tam je stanica v dobrej polohe v Lozorne a v Rohožníku, ostatné sú 1-2 km od dediny. Takže ani tam nevidím veľkú perspektívu.
V zásade dnes platí, že motorák s jedným prívesom alebo sólo sa dnes dá prevádzkovať jedine tam, kde nie je súbežná cesta. Pri dnešnej cene za použitie dopravnej cesty je totiž pridrahý.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.