Čiže Kollárovo - Komárno? To už sa všetcia pomiatli načisto? Všetko sa bude s prepáčením trtkať po cestách a potom za 20-30 rokov niekomu dopne, že ááá do kelu veru sme boli blbí, keď sme tie trate rušili... Inak keď je o tomto reč ma napadá opäť téma BID a trať Zohor - Plavecký Mikuláš. Na trati je prevádzka síce pozastavená ale nechápem prečo sa s traťou neuvažuje v návrhu BID!
Inak medzi traťami kde nič nechodí som vynechal aj trať 167 (Dobšiná - Rožňava), kde ide jeden pár vlakov ráno ? Inak ma prekvapuje, že 142 Zbehy - Radošina prežíva a tiež 163 Katarínska Huta - Breznička.
Najväčší hnus je, že vždy na ministerstve dopravy pracujú najväčší kreténi, ktorí nemajú k vlakovej doprave žiadny vzťah a všetko to sú spriaznené duše s automobilovou a cestnou lobby ?
Čiže dané rušenie trate prerokujú železnice aj s danými obcami či by v budúcnoti využili trať opäť na dopravu alebo je to čiste interná záležitosť železníc?
Štve ma, že také krásne trate miznú ? dúfam najmä, že trať do Katarínskej Huty a Brezovej pod Bradlom prežije. Tieto dve by som si rád prešiel.
Pokiaľ sa dobre pamätám, všetky tebou spomenuté trate by mali byť zjazdné, čiže pokiaľ by si niekto vybavil jazdu a dostal by na to povolenie, tak nevidím problém.
Na vsetkych menovanych tratiach ano, na 175 nie. Ta trat je zrusena, kolajnice uz su vytrhane na vacsine trasy "tiezobyvatelmi", v Poltari dokonca sami tratovaci kus kolaje vytrhali kvoli budke pre PZZ.
Však to viem, že Veľký Krtíš - Lučenec, že je peážna trať, veď som písal Maďarské dediny do trasy. A trať Poltár - Rimavská Sobota, bola kraivina jak hrom, samý oblúk a motala sa strašne. Som ju lúštil jak krížovku na googli. A zrušená je už aj fyzicky alebo len dočasne na nej nepremávajú osobné vlaky a pre nákladné ešte slúži?
Smutné je, že celkovo tie trate na Vľký Krtíš, Medzev, Slavošovce, Dobšiná, a už aj Katarínska Huta (163) sú v keli, resp. prestali tam premávať vlaky? Čo sa do pekla deje? ?
Trať Poltár - Rimavská Sobota bola (tuším koncom roka 2007, no s dátumom som si nie istý) definitívne zrušená a vyškrtnutá zo znamu tratí. Teraz už nemá zmysel hovoriť, že doprava je t.č. pozastavená, lebo tá trať už proste oficiálne neexistuje (a miestami už neexistuje ani v skutočnosti vdaka niektorým aktívnym spoluobčanom).
Mne sa to tiež vidí neekonomické. Len uznávam, že jeden variant by mal pozitíva aj pre nás, nielen pre Rusov a Rakúšanov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr
Inak medzi traťami kde nič nechodí som vynechal aj trať 167 (Dobšiná - Rožňava), kde ide jeden pár vlakov ráno ? Inak ma prekvapuje, že 142 Zbehy - Radošina prežíva a tiež 163 Katarínska Huta - Breznička.
Najväčší hnus je, že vždy na ministerstve dopravy pracujú najväčší kreténi, ktorí nemajú k vlakovej doprave žiadny vzťah a všetko to sú spriaznené duše s automobilovou a cestnou lobby ?