Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 21Tr #125777:
Trať zrušuje MDPT rozhodnutím.
Reakcia na: Solider #125775:
Teda oprava nezjazdná a navrhnutá na zrušenie je 136 ?
Reakcia na: Solider #125775:
Čiže dané rušenie trate prerokujú železnice aj s danými obcami či by v budúcnoti využili trať opäť na dopravu alebo je to čiste interná záležitosť železníc?

Štve ma, že také krásne trate miznú ? dúfam najmä, že trať do Katarínskej Huty a Brezovej pod Bradlom prežije. Tieto dve by som si rád prešiel.
Reakcia na: 21Tr #125773:
Ako som už spomenul, celé sú. Na niektorých ale rozhodne chýba nejaký potenciál na obnovenie do budúcnosti.
Reakcia na: 21Tr #125772:
Pokiaľ sa dobre pamätám, všetky tebou spomenuté trate by mali byť zjazdné, čiže pokiaľ by si niekto vybavil jazdu a dostal by na to povolenie, tak nevidím problém.
Reakcia na: 21Tr #125772:
Na vsetkych menovanych tratiach ano, na 175 nie. Ta trat je zrusena, kolajnice uz su vytrhane na vacsine trasy "tiezobyvatelmi", v Poltari dokonca sami tratovaci kus kolaje vytrhali kvoli budke pre PZZ.
Reakcia na: Solider #125771:
Sakra ? dúafm, že tie trate čo som menoval sú celé ešte.
Reakcia na: AAA #125766:
V ruke mám CP vlakov a doprava je t.č. zastavená na tratiach : 112, 115, 117, 124, 136, 142, 161, 163, 166, 168, 186 a 192. Čiže naša 175 padla ? ?

Dá sa inak vybaviť aspoň nejaký mimoriadny odvoz 810 alebo M131 na tej trati? Dačo ako jazda fanúšikov železničnej dopravy...
Reakcia na: 21Tr #125770:
Zrušená je definitívne, veď minimálne na polovici trate už nie su koľajnice vďaka kakaovníčkom.
Reakcia na: Martin Fundárek #125763:
Však to viem, že Veľký Krtíš - Lučenec, že je peážna trať, veď som písal Maďarské dediny do trasy. A trať Poltár - Rimavská Sobota, bola kraivina jak hrom, samý oblúk a motala sa strašne. Som ju lúštil jak krížovku na googli. A zrušená je už aj fyzicky alebo len dočasne na nej nepremávajú osobné vlaky a pre nákladné ešte slúži?

Smutné je, že celkovo tie trate na Vľký Krtíš, Medzev, Slavošovce, Dobšiná, a už aj Katarínska Huta (163) sú v keli, resp. prestali tam premávať vlaky? Čo sa do pekla deje? ?
Reakcia na: Ike #125746:
No ja si myslím, že tá trať bude prínosom. Blbosť by to bola jedine vtedy, keď by kopírovala existujúce trate.
Reakcia na: AAA #125766:
Trať Poltár - Rimavská Sobota bola (tuším koncom roka 2007, no s dátumom som si nie istý) definitívne zrušená a vyškrtnutá zo znamu tratí. Teraz už nemá zmysel hovoriť, že doprava je t.č. pozastavená, lebo tá trať už proste oficiálne neexistuje (a miestami už neexistuje ani v skutočnosti vdaka niektorým aktívnym spoluobčanom).
Reakcia na: Martin Fundárek #125763:
Poltár-Rimavská Sobota je zrušená rozhodnutím MDPT, alebo je papierovo len doprava t.č. zastavená?
Reakcia na: AAA #125762:
Mne sa to tiež vidí neekonomické. Len uznávam, že jeden variant by mal pozitíva aj pre nás, nielen pre Rusov a Rakúšanov.
Reakcia na: Ike #125754:
No NerozVážny tliapal, že sa vraj postaví jednak pozdĺž existujúcich tratí, jednak sa využijú niektoré trate, kde je teraz doprava zastavená (tomu druhému nerozumiem, pretože všetky vedú zo severu na juh, kým ŠRT má viesť z východu na západ)
Reakcia na: 21Tr #125759:
Zabudol si prečítať "spojenie ... je úplne nevhodné". Bratislava-Nitra autá necelých 90 km po diaľnici a rýchlostnej ceste, vlaky 98 km a z toho 35 km jednokoľajka. Nitra-Levice nič. Levice-Šahy s úvraťou v Čate, jednokoľajná lokálka. Veľký Krtíš-Lučenec peážou cez Maďarsko, kde sa jazdí tuším 20 (MÁV nemajú záujem o údržbu). Poltár-Rimavská Sobota nezíva prázdnotou, ale je už zrušená.
Pre tieto oblasti by železnica priniesla nejaké pozitíva. Ak by však išla cez Zvolen, tak by to bolo úplne nanič.
Reakcia na: Martin Fundárek #125753:
K bodu 2. Myslíš, že keď nemáme využitý koridor, ktorý modernizujeme už pomaly 10 rokov rýchlosťou necelých 10 km/rok a prekladisko ČnT je efektívne budovať novú trať krížom cez celý štát? Podľa mňa by bolo už skôr lepšie riešiť koľajovou splietkou na "južnom" ťahu v úseku KE - ZV - GA - BA NM - BA Petržalka - OBB. Ale nejak sa o to veľmi nezaujímam, nepoznám sklonové, výškové pomery toho tvojho návrhu, ani trate 160, takže je to skôr otázka na teba. Ale v zásade som proti celému návrhu ŠRT.
Reakcia na: Emo #125744:
Predpokladám, že Polsko si prekladá samo a ak sa nemýlim má aj nejaký úsek ŠRT.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.