Reakcia na: Sommelier #125325:
Kto by som mal byť? Som Majo a hotovo, čo by si potreboval ešte vedieť pre potreby tejto diskusie? Budem Ťa oslovovať ako chcem a s tým nič robiť nemôžeš. Jeden nízkopodlažný vstup do vozidla nástup cestujúcich neurýchli, lebo nijakým spôsobom sa nedá donútiť cestujúcich, aby primárne používale len stredné dvere. Takže nástup do dverí prvých, druhých, štvrtých a piatych (v prípade K3) bude trvať presne rovnako, z čoho vyplýva, že aj dĺžka pobytu vozidla na zastávke sa tým nezmení, pán diskalkulik. Nehovoril som nič o hromadnom padaní, ale starším cestujúcim sa vychádza náročnejšie po schodoch, ak je vozidlo v pohybe ako keď je v kľude. Preto sa zvyšuje RIZIKO pádu, netvrdil som, že začnú dôchodcovia húfne padať. Ak ma považuješ za nedostatočného odborníka, prečítaj si články ing. Pohla v Dopravnom magazíne, v ktorých sa zaoberá okrem iného aj touto problematikou. Čo sa týka invalidných vozíkov, sám som tvrdil, že v ich prípade by to pomohlo, tak nevieš čo splietaš s komunistickými predákmi. Písal som o nahrádzaní súprav 2xT vozidlom K3/Vario LF 3, nie o nahrádzaní vozidiel K2 a tam je dĺžka viac-menej rovnaká. Kto teda potrebuje konzultácie s matematikom? Ty by si bol určite schopný rozhodovania o doprave, keď u Teba absentujú základy logického myslenia, že? Unifikáciu v ČR a SR mám čím podložiť:Praha - 8 základných typov električiek (T3, T3M, T3R.P, T3R.PLF, T6A5, KT8D5, KT8.RN2P, 14T) - zbavili sa protypov (T3G, T3R) za účelom zníženia počtu typov, pri celkovom počte električiek je to vyhovujúci počet;
Plzeň - 9 typov - T3, T3G, T3M (výzbroj Škoda), T3R.P, T3R.PLF, K3, 03T, KT8D5, KT8.RN2P - to je síce dosť, ale onedlho zmiznú hneď 3 typy - odporové T3, KT8D5 (všetky budú prerobené na KT8.RN2P), 03T plánujú odpredať;
Most-Litvínov - 3 typy - T3, T3M (výzbroj TV14), 03T;
Liberec - 5 typov - T2R, T3, T3M (výzbroj Škoda), T3R.P, T3R.PLF;
Olomouc - 5 typov - T3, T3R.P, T3R.PLF, 03T, Trio;
Košice - 4 typy - T3, T6A5, KT8D5, KT8D5R.N2.
Do prehľadu som nezapočítal vozidlá, ktoré sú dlhodobo odstavené (napr. košická T3Mod, liberecká RT6S, pražské RT6N1/RT6N2) a nerozlišoval som typy, ktoré sú takmer rovnaké (T3/T3SU/T3SUCS; T3R.P/T3R.PV). Brno som úmyselne nespomínal, lebo tam sa o unifikácii hovoriť nedá a to isté Ostrava - tam majú na pomerne vysoký počet električiek ale objektívny dôvod - sami niektoré z nich vyrábajú, a teda potrebujú jednotlivé typy aj odskúšať.
Naproti mestám, ktoré som spomínal, má Bratislava až 11 základných typov električiek - T3, T3M, T3G, T3S, T3P, T3AS, T3Mod, K2, K2G, K2S, T6A5 - a ak by sme tu mali ešte Vario LF2, K3 a ešte niečo trijčlánkové, vyšplhal by sa tento počet až na 14 typov.
Takže kto tu nemá čím podložiť svoje tvrdenia, pán ochutnávač-diskalkulik?
Viliam22
Môjmu spolužiakovi prišlo z advokátskej kancelárie zastupujúcej DPB, že bol pokutovaný dňa 4. 11. 2008 v autobuse na linke 20. PROBLÉM je ale v tom že on v ten deň linkou 20 necestoval a mal v tom čase zakúpenú električenku. Čo má v tomto prípade najlepšie urobiť
Ďakujem za odpoveď