Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Karakol #124877:
ja som im tam tiez pisal do dpb ohladom L133, ze ci by ju nemohli predlzit az na ASMN - tusim zmenymhd@dpb.sk alebo daco take to bolo . Keby mali odpovedat kazdemu ,tak sa asi zblaznia - Podla mna to funguje len ako schranka pre pripomienky a nie ako dopisovanie medzi nami a nimi.

Re #124873 luky133: istý čas pred pár dňami to tak vyzeralo,že budeme mať aj linku po Devínskej ceste ,btw. prajem ti zajtra rano Solaris na L133 o 6:59 nech sa menej tlacite . ? ? ?
Reakcia na: drink #124878:
No som zvedavý čo odpíšu. Každopádne súbeh by bol nižší ako pri súčasnej trase, lebo linka by sa trošku predĺžila, ale súbeh s električkami nie. Dik ešte raz za predošlé odpovede.
Reakcia na: Karakol #124874:
Ide o to, nájsť "rozumnú" mieru ? Z dvoch možností súbehu si vyberiem tú s kratšim (najskôr absolutným, potom percentuálnym) súbehom. Ale nie je to dogma.
Reakcia na: luky133 #124876:
Odpoveď zatiaľ neprišla. Tak snáď sa dočkám. Ja len preto, že na podobné odpinknutia som zvyknutý z Oravy, kde som sa drobné nedostatky snažil riešiť a nič sa nestalo (ako napr. že prípojný autobus odchádzal 5 minút pred príchodom rýchliku z BA a pod..). Tak či nie je nejaký silnejší mechanizmus v BA zabehnutý ako len čakanie na odpoveď emailom.
Reakcia na: Karakol #124875:
Stačí napísať na DPB. Na stránke DPB máš kontaktné e-mailové adresy.
Reakcia na: Petto #124868:
Ešte by som mal jednu laickú otázku. Ak to teda tak naozaj môže byť, že nie je potrebný žiaden voz navyše a zlepšilo by to obslužnosť územia, jediný náklad navyše sú "len" kilometre na okruhu DD-Prístavná-Svätoplukova-Nivy-DD, aký postup použiť aby sa týmto návrhom niekto aj seriózne zaoberal? Ak teda má rácio. Vďaka.
Reakcia na: drink #124869:
Niekedy sa to asi celkom uplatniť nedá. Potom by sme mohli električky posilniť tak, aby sa zmestili všetci na zastávke Lafranconi a aby linka 39 premávala len po Lafranconi, tam sa otočila a išla napäť do údolia.
Reakcia na: Petto #124868:
No o dĺžke pauzy som nevedel, takže potom by to mohlo byť. Jediná linka, ktorá by nemala súbeh s elinou z DD je do Devína alebo DNV po Devínskej ceste, ale to je najvyšší nezmysel.
Reakcia na: Ike #124870:
Nemám nič proti električke keď posilnia aspoň čiastočne linku 9. Ja využívam 4 alebo 12 a tie sa celkom dajú... A mohli by aj niečo urobiť už konečne s Moleckou, ale zase sa ma prerábať už asi 4x takže neviem či sa to oplatí... Ja by som aj električku využíval a dokým nejazdila 133 na Malú Scénu tak som ju ani nevyužíval. Čo by som si prial je normálna preferencia a mierne posilnenie a je to vybavené.
Reakcia na: luky133 #124865:
Naozaj to tak vychadza? Nie som nejaky odbornik dopravy. Dam len laicky prepocet (nepoznam vnutorne predpisy DPB a neviem teda kolko musi mat casu na otocke sofer na oddych alebo podobne).
Trasa Kuklovska-Nivy by zabrala 21 min=o styri viac ako dnes. Trasa Nivy-Kuklovska by zabrala 20 min=o dve viac ako dnes. Autobus na otocke (ked si zbezne pozrem CP) stoji 14 min. (z ZS Majernikovej ide 5:43, resp. 5:55 a do mesta odchadzaju 5:58, resp. 6:10), tiez podla mna nejaky cas stoji pri SND. Takze videl by som nejaku rezervu aj ak by sa trasa casovo predlzila.
Pripadne to moze byt urobene ako u 12ky, na AS Nivy nebude stat, len ludia vystupia, druhi nastupia a ide zas na Dlhe diely.
Pripominam, ze laicky pohlad, takze cakam pripadne reakcie preco to nie je mozne. Dakujem.
Reakcia na: luky133 #124862:
veď o to ide... ta električka tam nie je pre srandu králikov... to je tá linka do centra... žiadnu inú nepotrebujete....

ani Račania či Dúbravčania takú nemajú
Reakcia na: luky133 #124857:
Nepovažujem 133 za najhoršiu vec v systéme MHD, ale posilnenie električiek a zatrolejovanie 32 by som považoval za lepšie riešenie. A jednoduchší prestup na Molecovej.
Keby paralelne s expresnými električkami jazili obslužné autobusy, aké by boli asi ich intervaly? Možno v Petržalke by tých 600-700 m medzi zastávkami bolo OK. Petržalka je na to stavaná a obslužné autobusy (alebo trolejbusy) tam asi budú aj v prípade električky.
Reakcia na: luky133 #124865:
Nebolo by treba ziaden +-voz , kedze dnes maju pri NSND pauzu 12 min (ofiacialne ) ,t.j ak by si ju predlzil az na ASMN ci uz : 1. cez zastavky Wustenrot a konecna AS MN alebo 2.variant - okruh cez zastavky M.Scena-Lander.-Pristavna-Marianum - ASMN - Wustenrot -M.scena... - nepotreboval si nic navyse - iba by si im skratil pauzu
- a stym vytvaranim novych liniek na DD mas Recht - vsetko nove bude mat vzdy subeh s elinami
Reakcia na: 810zssk #124860:
nie je nahodou na cipovu kartu?
Reakcia na: anbis #124863:
tak potom som sa mylil... pardon
Reakcia na: Karakol #124864:
Ale muselo by sa tam nasadiť ešte vivac autobusov. Asi +-2? Alebo zväčšiť interval?
Reakcia na: luky133 #124861:
Súhlasím, že je to dobrá linka. Ale od Malej Scény (resp. po ňu v smere na Dlhé Diely) až tak naplnená nie je. Len si myslím, že by nebolo na škodu linku predĺžiť na Prístavnú->Svätoplukovu->AS Mlynské nivy a odtiaľ cez Wustenrot a Malu Scenu spat. Vyuzilo by ju tak este viac ludi ci dochadzajucich z inych casti SR, alebo tych co prestupuju z trolejbusov 202,208, resp. pracuju v Apolle, na Karadzicovej alebo v inych BC centrach (usetrili by tak jeden prestup). Pritom predlzenie linky by oproti sucasnej dlzke nebolo az tak vyrazne.
Reakcia na: drink #124851:
je to tak, most bol projektovaný ako súčasť diaľnice, od toho aj pracovný názov Diaľnično-železničný most v Bratislave. Môžem doporučiť knihu, síce staršieho vydania, ale predsa: Stavebníctvo na Slovensku, Dopravné stavby, vydanú v roku 1989 - je tam mnoho zaujímavostí nielen čo sa Prístavného mostu týka.
Reakcia na: Ike #124859:
Ja len hovorím to, že 133 je fakt dobrá linka. Jediný problém sú tie nové autobusy... Nič iné. Lebo je využívana. Električky sú smerom do Dúbravky a z Dúbravky priam vyťažené a na Molecovej sa tam už ledva zmestilo a takto sa aspoň odľahčia električky aj. A DD majú tú nevýhodu, že žiadná linka do mesta alebo do akejkoľvek mestskej časti nemôže ísť bez súbehu... ?
Reakcia na: AAA #124858:
Po úsek Malá Scéna (aj ďalej) ide autobus stále dosť naplnený... Po otvoerní Eurovei (či ako sa to skloňuje) to bude ešte využívanejšie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.