Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #124870:
Nemám nič proti električke keď posilnia aspoň čiastočne linku 9. Ja využívam 4 alebo 12 a tie sa celkom dajú... A mohli by aj niečo urobiť už konečne s Moleckou, ale zase sa ma prerábať už asi 4x takže neviem či sa to oplatí... Ja by som aj električku využíval a dokým nejazdila 133 na Malú Scénu tak som ju ani nevyužíval. Čo by som si prial je normálna preferencia a mierne posilnenie a je to vybavené.
Reakcia na: luky133 #124865:
Naozaj to tak vychadza? Nie som nejaky odbornik dopravy. Dam len laicky prepocet (nepoznam vnutorne predpisy DPB a neviem teda kolko musi mat casu na otocke sofer na oddych alebo podobne).
Trasa Kuklovska-Nivy by zabrala 21 min=o styri viac ako dnes. Trasa Nivy-Kuklovska by zabrala 20 min=o dve viac ako dnes. Autobus na otocke (ked si zbezne pozrem CP) stoji 14 min. (z ZS Majernikovej ide 5:43, resp. 5:55 a do mesta odchadzaju 5:58, resp. 6:10), tiez podla mna nejaky cas stoji pri SND. Takze videl by som nejaku rezervu aj ak by sa trasa casovo predlzila.
Pripadne to moze byt urobene ako u 12ky, na AS Nivy nebude stat, len ludia vystupia, druhi nastupia a ide zas na Dlhe diely.
Pripominam, ze laicky pohlad, takze cakam pripadne reakcie preco to nie je mozne. Dakujem.
Reakcia na: luky133 #124862:
veď o to ide... ta električka tam nie je pre srandu králikov... to je tá linka do centra... žiadnu inú nepotrebujete....

ani Račania či Dúbravčania takú nemajú
Reakcia na: luky133 #124857:
Nepovažujem 133 za najhoršiu vec v systéme MHD, ale posilnenie električiek a zatrolejovanie 32 by som považoval za lepšie riešenie. A jednoduchší prestup na Molecovej.
Keby paralelne s expresnými električkami jazili obslužné autobusy, aké by boli asi ich intervaly? Možno v Petržalke by tých 600-700 m medzi zastávkami bolo OK. Petržalka je na to stavaná a obslužné autobusy (alebo trolejbusy) tam asi budú aj v prípade električky.
Reakcia na: luky133 #124865:
Nebolo by treba ziaden +-voz , kedze dnes maju pri NSND pauzu 12 min (ofiacialne ) ,t.j ak by si ju predlzil az na ASMN ci uz : 1. cez zastavky Wustenrot a konecna AS MN alebo 2.variant - okruh cez zastavky M.Scena-Lander.-Pristavna-Marianum - ASMN - Wustenrot -M.scena... - nepotreboval si nic navyse - iba by si im skratil pauzu
- a stym vytvaranim novych liniek na DD mas Recht - vsetko nove bude mat vzdy subeh s elinami
Reakcia na: 810zssk #124860:
nie je nahodou na cipovu kartu?
Reakcia na: anbis #124863:
tak potom som sa mylil... pardon
Reakcia na: Karakol #124864:
Ale muselo by sa tam nasadiť ešte vivac autobusov. Asi +-2? Alebo zväčšiť interval?
Reakcia na: luky133 #124861:
Súhlasím, že je to dobrá linka. Ale od Malej Scény (resp. po ňu v smere na Dlhé Diely) až tak naplnená nie je. Len si myslím, že by nebolo na škodu linku predĺžiť na Prístavnú->Svätoplukovu->AS Mlynské nivy a odtiaľ cez Wustenrot a Malu Scenu spat. Vyuzilo by ju tak este viac ludi ci dochadzajucich z inych casti SR, alebo tych co prestupuju z trolejbusov 202,208, resp. pracuju v Apolle, na Karadzicovej alebo v inych BC centrach (usetrili by tak jeden prestup). Pritom predlzenie linky by oproti sucasnej dlzke nebolo az tak vyrazne.
Reakcia na: drink #124851:
je to tak, most bol projektovaný ako súčasť diaľnice, od toho aj pracovný názov Diaľnično-železničný most v Bratislave. Môžem doporučiť knihu, síce staršieho vydania, ale predsa: Stavebníctvo na Slovensku, Dopravné stavby, vydanú v roku 1989 - je tam mnoho zaujímavostí nielen čo sa Prístavného mostu týka.
Reakcia na: Ike #124859:
Ja len hovorím to, že 133 je fakt dobrá linka. Jediný problém sú tie nové autobusy... Nič iné. Lebo je využívana. Električky sú smerom do Dúbravky a z Dúbravky priam vyťažené a na Molecovej sa tam už ledva zmestilo a takto sa aspoň odľahčia električky aj. A DD majú tú nevýhodu, že žiadná linka do mesta alebo do akejkoľvek mestskej časti nemôže ísť bez súbehu... ?
Reakcia na: AAA #124858:
Po úsek Malá Scéna (aj ďalej) ide autobus stále dosť naplnený... Po otvoerní Eurovei (či ako sa to skloňuje) to bude ešte využívanejšie.
Reakcia na: AAA #124855:
Mozno. Ale je verejne.
Reakcia na: luky133 #124857:
ufff, si nejako degradoval...

koľko súbehov malo rovnaké konečné? to akože, keby šiel autobus zo žatevnej, popri linke 5 až na Pánty, tak by nebol súbeh?
Reakcia na: luky133 #124857:
Hej konečná pred DPB je ozaj tak vyťažená zastávka, že 113, či 85, tade prestala premávať pred rokmi.
Reakcia na: drink #124852:
Áno ak by sa pozmenul celkovo systém a tak, že električka by mala o 35% menej zástavok a autobusy by zase tvorili klasický dopravný systém. Električka by v tomto prípade tvorila expres. Ale 133 nemá konečnú a ani začiatok kde má nejaká električka...
Reakcia na: AAA #124854:
ci by si tak vypraval, aj keby si potreboval svojich volicov co najdalej za 15 minut dopravit ?
Reakcia na: 810zssk #124841:
To parkovisko nepatrí UK?
Reakcia na: luky133 #124829:
Ja by som v živote 133 ako expres nezriadil.
Reakcia na: drink #124852:
Tuším to isté píše Ike ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.