No o dĺžke pauzy som nevedel, takže potom by to mohlo byť. Jediná linka, ktorá by nemala súbeh s elinou z DD je do Devína alebo DNV po Devínskej ceste, ale to je najvyšší nezmysel.
Nemám nič proti električke keď posilnia aspoň čiastočne linku 9. Ja využívam 4 alebo 12 a tie sa celkom dajú... A mohli by aj niečo urobiť už konečne s Moleckou, ale zase sa ma prerábať už asi 4x takže neviem či sa to oplatí... Ja by som aj električku využíval a dokým nejazdila 133 na Malú Scénu tak som ju ani nevyužíval. Čo by som si prial je normálna preferencia a mierne posilnenie a je to vybavené.
Naozaj to tak vychadza? Nie som nejaky odbornik dopravy. Dam len laicky prepocet (nepoznam vnutorne predpisy DPB a neviem teda kolko musi mat casu na otocke sofer na oddych alebo podobne).
Trasa Kuklovska-Nivy by zabrala 21 min=o styri viac ako dnes. Trasa Nivy-Kuklovska by zabrala 20 min=o dve viac ako dnes. Autobus na otocke (ked si zbezne pozrem CP) stoji 14 min. (z ZS Majernikovej ide 5:43, resp. 5:55 a do mesta odchadzaju 5:58, resp. 6:10), tiez podla mna nejaky cas stoji pri SND. Takze videl by som nejaku rezervu aj ak by sa trasa casovo predlzila.
Pripadne to moze byt urobene ako u 12ky, na AS Nivy nebude stat, len ludia vystupia, druhi nastupia a ide zas na Dlhe diely.
Pripominam, ze laicky pohlad, takze cakam pripadne reakcie preco to nie je mozne. Dakujem.
Nepovažujem 133 za najhoršiu vec v systéme MHD, ale posilnenie električiek a zatrolejovanie 32 by som považoval za lepšie riešenie. A jednoduchší prestup na Molecovej.
Keby paralelne s expresnými električkami jazili obslužné autobusy, aké by boli asi ich intervaly? Možno v Petržalke by tých 600-700 m medzi zastávkami bolo OK. Petržalka je na to stavaná a obslužné autobusy (alebo trolejbusy) tam asi budú aj v prípade električky.
Nebolo by treba ziaden +-voz , kedze dnes maju pri NSND pauzu 12 min (ofiacialne ) ,t.j ak by si ju predlzil az na ASMN ci uz : 1. cez zastavky Wustenrot a konecna AS MN alebo 2.variant - okruh cez zastavky M.Scena-Lander.-Pristavna-Marianum - ASMN - Wustenrot -M.scena... - nepotreboval si nic navyse - iba by si im skratil pauzu
- a stym vytvaranim novych liniek na DD mas Recht - vsetko nove bude mat vzdy subeh s elinami
Súhlasím, že je to dobrá linka. Ale od Malej Scény (resp. po ňu v smere na Dlhé Diely) až tak naplnená nie je. Len si myslím, že by nebolo na škodu linku predĺžiť na Prístavnú->Svätoplukovu->AS Mlynské nivy a odtiaľ cez Wustenrot a Malu Scenu spat. Vyuzilo by ju tak este viac ludi ci dochadzajucich z inych casti SR, alebo tych co prestupuju z trolejbusov 202,208, resp. pracuju v Apolle, na Karadzicovej alebo v inych BC centrach (usetrili by tak jeden prestup). Pritom predlzenie linky by oproti sucasnej dlzke nebolo az tak vyrazne.
je to tak, most bol projektovaný ako súčasť diaľnice, od toho aj pracovný názov Diaľnično-železničný most v Bratislave. Môžem doporučiť knihu, síce staršieho vydania, ale predsa: Stavebníctvo na Slovensku, Dopravné stavby, vydanú v roku 1989 - je tam mnoho zaujímavostí nielen čo sa Prístavného mostu týka.
Ja len hovorím to, že 133 je fakt dobrá linka. Jediný problém sú tie nové autobusy... Nič iné. Lebo je využívana. Električky sú smerom do Dúbravky a z Dúbravky priam vyťažené a na Molecovej sa tam už ledva zmestilo a takto sa aspoň odľahčia električky aj. A DD majú tú nevýhodu, že žiadná linka do mesta alebo do akejkoľvek mestskej časti nemôže ísť bez súbehu... ?
Áno ak by sa pozmenul celkovo systém a tak, že električka by mala o 35% menej zástavok a autobusy by zase tvorili klasický dopravný systém. Električka by v tomto prípade tvorila expres. Ale 133 nemá konečnú a ani začiatok kde má nejaká električka...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA