Reakcia na: 21Tr #124744:
Aha už viem ?
Ono 95 býva dosť preplnená aj večer. Chodím tým pravidelne domov. Ono závisí ako ktorý spoj, hlavne kritické je to vtedy ked končia študáci na UK a idú z prednášok domov a ked prídu ešte 1-2 eliny vtedy a 50tka tak sa ludí nazbiera -to radšej si vtedy počkám na další spoj.
Ono neviem, rozhodne DPB sa na nič také nezmôže dávať navyše -nie sú vozy nazvyš jedine tak že by ubral z 95ky a tej dal raz tolko dlhý interval, že by bol preklad 95 a 195
No to by mna ale osobne moc nepotešilo kedže cestujem skoro celú trasu. Ale racionálne by to malo význam pretože od technopolu už chodí 95 poloprádna -ale z hladiska kultúry cestovania to nie je správne uvažovanie.
Len u nás platí čo nie je natrieskané to je nerentabilné a treba to rušiť.
MiroBA
Ja som sa k tým K2Skám vyjadroval dávnejšie. Ono beriem DPB šetrí tak kupuje to najlacnešie -resp. tu administratívne jedná skorej o modernizáciu aj ked je to zbrusu novostavba.
Skorej čo ma najedovalo bolo to ako to vo veľkom vychvaľovali vtedy na Hviezdoslavovom -ako neviem čo. Ja by som na mieste Záhradníka i Ďurkovského tak hambil a bol ticho ako smrad. -že ich len mrzí, že nie je električka nízkopodlažná...
Ktosi tu dávnejšie písal že vložiť NP článok u nás nie je možné pretože nemáme uspôsobené dielne na tak dlhý voz -samozrejme že je to len výhovorka a ma zajíma akú predstavu majú, že čo by sa asi malo do toho roku 2011 dodať. Ono totiž skoro všetci robia vozy 30 a viacmetrové - tu nepočítam Varia -Vane ktoré skorej sa tiež používajú ako modernizácie T3jok a K2jok. Vínimku tvorí potom jedine nemecký Leoliner.