Mňa by zaujímalo čo chcú urobiť s tým druhým Sanosom. Voľakedy niekto písal, že bude na ND, ale nevyzerá to tak nakoľko by bol už rozobraný... Snáď ho nedajú zošrotovať a ak by chceli nájde sa určite veľa fanatikov a tí by to nedopustili snáď.
chcel by som sa vás blžšie spýtať, že kde sa nachádza to parkovisko na ktorom je odstavený ten Sanos, lebo viem že na bazovej, ale kde konkrétne príp. niaky vchod, ktorý sa nachádza oproti
Blazon. Na Pribinovej? V centre mesta? Prepac, ale je blbost drzat take pozemky pre DP (jedine pre vozovnu by to malo zmysel). Ked uz taky depozitar, tak niekde na kraji mesta. Ale fajn stav je ked je to po vozovniach, nevidim na tom nic zle (skor mi vadi ze Sanosy nie su vo vozovni).
co sa divime ,ked mame antipreferenciu a aj 133 je expres - inac ta linka by mala byt oznacena tiez ako expresna ako su linky 21,63,92.
ADD L95 podla mna riesenie
L95 : 6,7-8,6,10,7-8
L195 v rannej spicke 1smerne Technopol - Safko 6 min.interval
v poobednej 1smerne Safko - Technopol 6min.interval
dovod jednosmernej premavky - pozrite si dakto vytazenost L95 pri 4 min.intervale v smere z mesta - ide ma porazit ked cakam na L88 na Nam.Hran. a L95 idu s poctom ludi do 10
- trebalo by poriesit aj L68 - v rannej spicke by som zrusil jej zachadzanie cez Ovsiste (dovod : narvate uz na 150 percent od zastavky Starohajka,Lachova) a vytvoril by som daku L168 (trebars DOstihovka - lachova - Ovsiste -Trn.myto - len na nu neviem odkial vozy ?
Efekt by mala hlavne plná preferencia MHD na semaforoch. Čím rýchlejšie bus prejde trasu tým menej je treba poradí vozov. Len napr. 93jka čo čaká na 8smich semaforoch ráno by sa dali ušetriť min 2vozy. No zase by sa aj rýchlejšie opotrebúvali.
Tak pohroma by to nebola určite čo sa naplnenosti vozov týka.
Ako v poho, večer ked chodím z poobednej služby tak od Technopolu všetci už v poho sedia a ešte je voľné.
Skorej som mal na mysli dlhšia čakacia doba na bus hl. smesom do mesta pretože by si ani nevedel čo ti je výhodnejšie či počkať na zastávke na 99,98 (-98inou nie je pri tom ani pri Technopole umožnený prestup na hrane) alebo či by sa nepolatilo ísť kúsok dalej rovno na 95ku.
Ale ja si myslím že ten 6min interval za chvílu bude reálny pretože sa budú tieto 14ročné Busy dalej postupne rosýpať.
Síce tiež pravda -ono to aj často tak robím ked je silný lejak tak nechodím pešo od 95ky ale si tam počkám na 99,98 vtedy tie mi idú bližšie k domu. Ale ti povie normálne je to aspon večer na figu lebo kysnem tam aj 8 minút kedže nadvaznosť žiadna. To radšej idem 95kou na až na zastávku Strečnianska a odtial ten kúsok sa prejdem a som skorej doma. Aj ked pride hned 98ina k Techonpolu po 95tke ešte stále som skorej pri bráne ako by som prišliel tou 98inou.
Inak podobne blbo sa prestupuje na Smolenickej z 94rky na 98inu -tej sa ani nedočkám lebo to mi už skorej 93jka príde.
A nech sa nič nevymýšla s 95kou. Z nášho okolia (Lúky V, VI, VII) pobrali za posledných 10rokov toľko spojov a čo máme tu za to jedinú útechu, že 93 a 95 má ozaj 3-4min interval tak ešte aj o to máme prísť. Namiesto siedmich liniek po našej ulici chodia len dve a z toho jedna je 99.
No ja dúfam, že by ten 6min interval neznamenal pohromu pre Lúky. Je pravda, že by tie spoje chodili plnšie ale, zas každý druhý spoj by chodil voľnejší. A keď sme pri ceste na Lúky tak môžeš ísť kľudne aj tou 195 a prestúpiť pri Technopole na 98 a 99 ?
Podľa mňa to nie je zlý nápad a mohlo by to ušetriť nejaké minúty a teda aj vozidlá, skôr by som v tomto prípade videl ako problém obratisko pri Technopole, alebo teda odstavný pruh, ktorý by zrejme nebol kapacitne dostačujúci pre dve linky a bolo by treba rozšíriť ho aj na druhú stranu cesty a samozrejme tiež veľa zohrávajú v súčasnosti biedne intervaly na otáčanie. ? S kruhovým objazdom by sa samozrejme otvorili iné možnosti vo viacerých smeroch, ale čo už...
Ja som rozmýšľal aj nad tým, že by sa vybrané spoje ráno vracali zo Šafka naprázdno, ale nemám predstavu, koľko minút by sa tým ušetrilo a či by to malo efekt.
Alebo možno by nebolo odveci aspon jeden znich dať do Dopravného múzea pri Hl. stanici ako exponát možno by sa tam o to lepšiep ostarali. Inak je tam aj zopár starých busov, čo si pametám.
Ono škoda že u nás nie je depozitár Hist. vozov ako v Brne.
Keby neboli u nás Tupci -ideálny by bol priestor na Pribinovej ako stála kedisi najstaršia vozovňa. Len v BA sa musí bez rozmyslu všetko búrať a predať ? .
Aha už viem ?
Ono 95 býva dosť preplnená aj večer. Chodím tým pravidelne domov. Ono závisí ako ktorý spoj, hlavne kritické je to vtedy ked končia študáci na UK a idú z prednášok domov a ked prídu ešte 1-2 eliny vtedy a 50tka tak sa ludí nazbiera -to radšej si vtedy počkám na další spoj.
Ono neviem, rozhodne DPB sa na nič také nezmôže dávať navyše -nie sú vozy nazvyš jedine tak že by ubral z 95ky a tej dal raz tolko dlhý interval, že by bol preklad 95 a 195
No to by mna ale osobne moc nepotešilo kedže cestujem skoro celú trasu. Ale racionálne by to malo význam pretože od technopolu už chodí 95 poloprádna -ale z hladiska kultúry cestovania to nie je správne uvažovanie.
Len u nás platí čo nie je natrieskané to je nerentabilné a treba to rušiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.