Evidenčné číslo: | 18 | ||||||||||||||||||||
Typ: | BMEŽ "Štvorokeňák" | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Bratislavská mestská elektrická železnica | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1937 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | august 1937 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 239 950 Kč | ||||||||||||||||||||
Depo: | Pribinova
Jurajov dvor TM Brno Krasňany (depozitár HV) | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | súprava s vlečnými vozňami | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Rekonštrukcia v Ústredných dielňach DPB - stavba novej skrine (2002 - 2005) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň vykonal jazdné a brzdové skúšky 11. augusta 1937.
V rokoch 1972 až 1974 premával spolu so snežným pluhom. Dňa 4.4.1975 bol odvezený z Bratislavy do Technického múzea v Brne (prevoz z vlečky brnianskeho výstaviska do areálu múzea v Líšni 10.4.1975), kde sa počítalo s jeho renováciou, ku ktorej ale pre nedostatok financií neprišlo. Dňa 19.11.2002 sa opäť vrátil do Bratislavy a následne bol v dielňach DPB zrekonštruovaný na historické vozidlo. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|