Inak, prečo nemôžu ostať T-busy očíslované ako teraz. Však nech sú rôzne dopravné prostriedky aj číslene odlíšené. Eliny zvlášť, busy zvlášť a t-busy zvlášť. Nevidím natom nič zlé. Je to prehľadnejšie.
Koľko má byť tých vozidiel presne ale? Ak 10, tak určite interval na Petržalskej radiále bude najkratší 4minúty a aj to by sa električky museli točiť cez Jesenského a Ľ. Štúra. Ak by mali električky z Petržalky pokračovať po trase 13 tak určite by interval nebol kratší ako 6minút.
Ty nevďačník ? nevieš si ceniť 8 ročnej práce Gyurkovského and Co.? Nestačí ti tá BID na papieri, vieš ako sa to pekne číta, s tým si musíme vystačiť. Musíme teda nastupovať do autobusov SL s tým, že si budeme predstavovať, že každá linka má svoje číslo ako je v tom krásnom dokumente. ?
trošku OT, ale "Električky sú určené nielen pre trať v Mestskej časti (MČ) Petržalka, ale napríklad pre dlhú radiálu do MČ Devínska Nová Ves" nebude nakoniec aj trať do DNV aj skôr ako do Pe? ?
Keď už sa aj my hráme s číslami, tak kedy sa konečne DP odváži trolejbusové linky prečíslovať do systému číslovania autobusových liniek? Ak čaká na BID, tak je dosť možné, že sa toho prečíslovania nedožijú ani naše vnúčatá ?
Na 23 si pamätám, neskôr to bola 82. Aj na 38 matne, teraz to je linka 50. 53 chodila ako píšeš, síce si ju tiež nepamätám a len na starej mape z roku 1992 ju môžem rozlúštiť. 27 chodila na trase Ovsište - Mamateyova - Nám. hraničiarov - Nový most - Kollárovo nám. Potom neviem ako sa to v Ovsišti menilo, ale 104 jazdila v špičke v dosť silnomintervale a potom sa z nej stala 83, oslabila a dopĺňala ju 67 v trase 84 keď ešte cez EUBA premávala. Uf jeden čas v tom číslovaní bol ozaj zmätok, časť spojo začala premávať pod číslovaním z oblastného označovania a zvyšok premával pod Starými číslami. Jedno ráno ako som došiel na zast. Romanova ma dosť šokli čísla 78,86 a 95. To číslovanie nikdy nemalo vplyv na kvalitu MHD, ja osobne som to videl len ako zásteru hodenú na ozajstné problémy MHD, ktoré neskôr začali len narastať, aby ľudia nadobudli falošný dojem, že sa niečo zmenilo pre ich dobro. V skutočnosti viac ako detská hra na číselká by im vtedy pomohli nízkopodlažné autobusy, najmä kĺbové...
Tie električky premávajú do závodu VW tušímže v Nemecku a je to veľmi dobrý nápad ako zakomponovať MHD do dodávky vozidiel. Ale tento variant bol preto zvolený lebo výroba je v meste a kebybže tam jazdia kamióny nepôsobí to dobrým dojmom. A pokiaľ si pamätám dobre, tak v tom závode vyrábaju len jediný typ vozidla a to Phaeton. Otec bol aj tam vrámci svojej služobnej práci a hovoril, že tam ich vyrobia zopár kusov za deň a linky tam vyzerajú ako normálna predajňa a nie závod... A tu máš viac obrázkov aj so závodom: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1837641
Re #123947 oppress: 57 bola taká nejaká prehistorická 88 ? . Jazdili tam krátke Karosy po trase Matador - Rusovská cesta - Nám. hraničiarov - Synekova - Starý most - Karadžičova a točila sa niekde v tom trojuholníku okolo tržnice, ak si dobre pamätám. Karosová bola aj linka 53, ktorá šla z Holíčskej ako linka 94, istý čas cez starú Petržalku, Viedenskú a Starý most, neskôr po preložení trás 23, resp. 38 a 53 (tam sa to všelijako kombinovalo) išla cez nadjazd, Nový most a nábrežie, pričom spočiatku pokračovala ako linka 37 a končila na Hlavnej stanici, neskôr bola skrátená po Nivy. Čo si tak matne spomínam, tak počas výstavby nadjazdu Dvory chodila nejaká linka (žeby 27?) jedným smerom cez starú Petržalku a druhým cez hotovú polovicu nadjazdu, ale to by mi musel nejaký pamätník potvrdiť. ? Ešte si celkom dobre pamätám na staré hlásenie zastávok, ktoré inštalovali do Ikarusov 280. ? Boli tam ešte tie staré komunistické názvy ulíc, napr. linka 47 - "Kalininova, nasledujúca zastávka Ulbrichtova". Toto však nebolo dlho, pravdepodobne do premenovávania ulíc. Teraz mi to príde už vtipné, ale snažili sa, veru. ?
po včerajšku ked som siel 61 -2646 ( rano- mimochodom skodoradostny sofer a drzy sofer) by sa tam ten CAPACITY hodil viac , išli sme dost narvani do AVIONU .
Re #123943 Skywalker999: Väčšina nenadáva, že na DD sa posilnila (dlhé roky nepostačujúca) doprava, ale na to, že:
- posilňujú sa len DD a v iných častiach mesta sa skôr uberie,
- na DD premávajú len nové vozidlá, zatiaľ čo TAM BUSy sa "vyradili" do iných častí mesta.
A dovolím si ešte vypichnúť pár vecí, ktoré vidím trocha inak:
"NEHOVORIAC O TOM, ZE NIKDE INDE V ZIADNEJ MESTSKEJ CASTI SA V ZIVOTE NIKDY NETLACILO PO TOLKE ROKY V MALICKOM AUTOBUSE TOLKO CESTUJUCICH NARAZ."
V rokoch 1994 - 2000 bol problém dostať sa na petržalských Dvoroch vôbec do autobusu. Keď som chcel prísť ráno do školy načas, neostávalo mi nič iné, len ísť o 20 minút skôr z domu a odviesť sa najskôr na koniec Petržalky na konečnú. A uznaj, že z Petržalky do centra sa dostať pešo horšie ako z DD k električke.
"a myslim si, ze vsetci obyvatelia DD tento spoj (linka 133) vitaju"
Vítať ho možno vítajú, ale poväčšine až na Molecovej. Už som spoj L133 videl pod Novým mostom viac krát (ráno aj popoludní), ale vždy v ňom bolo tak 20-30 cestujúcich. Asi som nemal na tie využívané spoje šťastie.
Re #123948 intony: Dnes sú ukážkou toho, ako sa to robiť nemá.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
merice