Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: merice #123971:
To kvôli BID, lebo autobusové linky smerujúce na Záhorie budú očíslované v rade 2xx.
Reakcia na: oppress #123963:
Inak, prečo nemôžu ostať T-busy očíslované ako teraz. Však nech sú rôzne dopravné prostriedky aj číslene odlíšené. Eliny zvlášť, busy zvlášť a t-busy zvlášť. Nevidím natom nič zlé. Je to prehľadnejšie.
Reakcia na: kecho #123964:
Koľko má byť tých vozidiel presne ale? Ak 10, tak určite interval na Petržalskej radiále bude najkratší 4minúty a aj to by sa električky museli točiť cez Jesenského a Ľ. Štúra. Ak by mali električky z Petržalky pokračovať po trase 13 tak určite by interval nebol kratší ako 6minút.
Reakcia na: luky133 #123961:
diky. Je to dobrá varianta ako nesaťažiť mesto kamiónmi. Diky za link. Velmo zaujimave a futuristicke.
Reakcia na: 810zssk #123965:
Ty nevďačník ? nevieš si ceniť 8 ročnej práce Gyurkovského and Co.? Nestačí ti tá BID na papieri, vieš ako sa to pekne číta, s tým si musíme vystačiť. Musíme teda nastupovať do autobusov SL s tým, že si budeme predstavovať, že každá linka má svoje číslo ako je v tom krásnom dokumente. ?
Reakcia na: kecho #123964:
Pokial viem v DNV nemaju ziadneho slavika, vrabca ani ineho podobneho vtaka, tak snad ano.
Reakcia na: 810zssk #123965:
Tak tento odj... sa mi ľúbil *ROFL* mi to pripomenulo jednu scénu z Big Lebowski ?
Reakcia na: oppress #123963:
Ale nebud naivny. Neverim ze bude nejaka BID..
http://www.transport.sk/spravy/zeleznicna-a-kombinovana-preprava/1101-sutaz-na-obstaranie-elektriciek-pre-bratislavu-je-spracovana.html

trošku OT, ale "Električky sú určené nielen pre trať v Mestskej časti (MČ) Petržalka, ale napríklad pre dlhú radiálu do MČ Devínska Nová Ves" nebude nakoniec aj trať do DNV aj skôr ako do Pe? ?
Reakcia na: klasIK #123960:
Keď už sa aj my hráme s číslami, tak kedy sa konečne DP odváži trolejbusové linky prečíslovať do systému číslovania autobusových liniek? Ak čaká na BID, tak je dosť možné, že sa toho prečíslovania nedožijú ani naše vnúčatá ?
Reakcia na: klasIK #123960:
Na 23 si pamätám, neskôr to bola 82. Aj na 38 matne, teraz to je linka 50. 53 chodila ako píšeš, síce si ju tiež nepamätám a len na starej mape z roku 1992 ju môžem rozlúštiť. 27 chodila na trase Ovsište - Mamateyova - Nám. hraničiarov - Nový most - Kollárovo nám. Potom neviem ako sa to v Ovsišti menilo, ale 104 jazdila v špičke v dosť silnomintervale a potom sa z nej stala 83, oslabila a dopĺňala ju 67 v trase 84 keď ešte cez EUBA premávala. Uf jeden čas v tom číslovaní bol ozaj zmätok, časť spojo začala premávať pod číslovaním z oblastného označovania a zvyšok premával pod Starými číslami. Jedno ráno ako som došiel na zast. Romanova ma dosť šokli čísla 78,86 a 95. To číslovanie nikdy nemalo vplyv na kvalitu MHD, ja osobne som to videl len ako zásteru hodenú na ozajstné problémy MHD, ktoré neskôr začali len narastať, aby ľudia nadobudli falošný dojem, že sa niečo zmenilo pre ich dobro. V skutočnosti viac ako detská hra na číselká by im vtedy pomohli nízkopodlažné autobusy, najmä kĺbové...
Reakcia na: merice #123957:
Tie električky premávajú do závodu VW tušímže v Nemecku a je to veľmi dobrý nápad ako zakomponovať MHD do dodávky vozidiel. Ale tento variant bol preto zvolený lebo výroba je v meste a kebybže tam jazdia kamióny nepôsobí to dobrým dojmom. A pokiaľ si pamätám dobre, tak v tom závode vyrábaju len jediný typ vozidla a to Phaeton. Otec bol aj tam vrámci svojej služobnej práci a hovoril, že tam ich vyrobia zopár kusov za deň a linky tam vyzerajú ako normálna predajňa a nie závod... A tu máš viac obrázkov aj so závodom: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1837641
Reakcia na: oppress #123947:
Re #123947 oppress: 57 bola taká nejaká prehistorická 88 ? . Jazdili tam krátke Karosy po trase Matador - Rusovská cesta - Nám. hraničiarov - Synekova - Starý most - Karadžičova a točila sa niekde v tom trojuholníku okolo tržnice, ak si dobre pamätám. Karosová bola aj linka 53, ktorá šla z Holíčskej ako linka 94, istý čas cez starú Petržalku, Viedenskú a Starý most, neskôr po preložení trás 23, resp. 38 a 53 (tam sa to všelijako kombinovalo) išla cez nadjazd, Nový most a nábrežie, pričom spočiatku pokračovala ako linka 37 a končila na Hlavnej stanici, neskôr bola skrátená po Nivy. Čo si tak matne spomínam, tak počas výstavby nadjazdu Dvory chodila nejaká linka (žeby 27?) jedným smerom cez starú Petržalku a druhým cez hotovú polovicu nadjazdu, ale to by mi musel nejaký pamätník potvrdiť. ? Ešte si celkom dobre pamätám na staré hlásenie zastávok, ktoré inštalovali do Ikarusov 280. ? Boli tam ešte tie staré komunistické názvy ulíc, napr. linka 47 - "Kalininova, nasledujúca zastávka Ulbrichtova". Toto však nebolo dlho, pravdepodobne do premenovávania ulíc. Teraz mi to príde už vtipné, ale snažili sa, veru. ?
Reakcia na: AAA #123956:
Takých liniek je v BA spoň Tucet
Reakcia na: merice #123957:
ak to nepojde tak si link skopírujte celý aj stým vw-cargotram-dresden.jpg
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:VW-Cargotram-Dresden.jpg

dúfam, že link bude fungovať. Inak ani som netušil že existujú nákladné električky
Reakcia na: Ike #123954:
Alebo 31 a 39, kde som naposledy pred 19. večer stál polkou nohy na predposlednom schode a jediné čo ma držalo bolo madlo na dverách Ik 435.
Reakcia na: intony #123950:
po včerajšku ked som siel 61 -2646 ( rano- mimochodom skodoradostny sofer a drzy sofer) by sa tam ten CAPACITY hodil viac , išli sme dost narvani do AVIONU .
Reakcia na: Valec #123953:
este RŠ 21ka, ktorá je preplnená a cestujúci DNV sú na ňu odkázaní
Reakcia na: AAA #123927:
Na 93 a 94 sa (okrem jednej úpravy krátko po septembri 2005) nič nemenilo.

Re #123931 irizar: Obzvlášť, keď spiatočný lístok Petržalka - Kittsee je lacnejší ako 2 lístky do Wolfsthalu.

Re #123941 klasIK: Nie po Bajkalskej, ale cez Plynárenskú. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=f230212d372f2833ef3930212dea
Neskôr ju presmerovali po Bajkalskej a cez Trnavskú, Sabinovskú a Drieňovú sa vracala späť. Krátko na to bola zrušená.

Re #123943 Skywalker999: Väčšina nenadáva, že na DD sa posilnila (dlhé roky nepostačujúca) doprava, ale na to, že:
- posilňujú sa len DD a v iných častiach mesta sa skôr uberie,
- na DD premávajú len nové vozidlá, zatiaľ čo TAM BUSy sa "vyradili" do iných častí mesta.

A dovolím si ešte vypichnúť pár vecí, ktoré vidím trocha inak:
"NEHOVORIAC O TOM, ZE NIKDE INDE V ZIADNEJ MESTSKEJ CASTI SA V ZIVOTE NIKDY NETLACILO PO TOLKE ROKY V MALICKOM AUTOBUSE TOLKO CESTUJUCICH NARAZ."
V rokoch 1994 - 2000 bol problém dostať sa na petržalských Dvoroch vôbec do autobusu. Keď som chcel prísť ráno do školy načas, neostávalo mi nič iné, len ísť o 20 minút skôr z domu a odviesť sa najskôr na koniec Petržalky na konečnú. A uznaj, že z Petržalky do centra sa dostať pešo horšie ako z DD k električke.

"a myslim si, ze vsetci obyvatelia DD tento spoj (linka 133) vitaju"
Vítať ho možno vítajú, ale poväčšine až na Molecovej. Už som spoj L133 videl pod Novým mostom viac krát (ráno aj popoludní), ale vždy v ňom bolo tak 20-30 cestujúcich. Asi som nemal na tie využívané spoje šťastie.

Re #123946 810zssk: Tak tak, s týmto súhlasím.

Re #123948 intony: Dnes sú ukážkou toho, ako sa to robiť nemá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.