Keď začala premávať L104 do Petržalky, spravili z nej špičkovú linku s intervalom 10 minút. L27 sa vtedy skrátila po Kollárovo námestie a jazdila v intervaloch 10/12//15. L104 jazdievala ráno v smere do Petržalky a popoludní do mesta okolo EUBA a v opačnom smere cez Bulíkovu. L67 potom nahradila L104. Pri prečíslovaní spravili v prvej vlne z 27 a 104 zlúčenú linku 83.
Re #123965 810zssk: Čo ja mám informácie, tak o spustení budeš (možno) dosť prekvapený.
Re #123962 oppress: Linka 27 má zaujímavú históriu. ešte v 70. rokoch, keď neexistoval ani jeden panelák, premávala po moste ČA do Starého hája, niekde ako je teraz križovatka na Nám. hraničiarov. Ulice Pri Starom háji a Starohájska boli v minulosti jedna ulica, ktorá však bola zrušená výstavbou Hájov. Po výstavbe mosta SNP sa zmenila aj jej trasa cez tento most. Zo Starého hája pokračovala za Chorvátskym ramenom východnou časťou starej Petržalky, ďalej cez most SNP po nábreží na Šafko. V tom období akurát robili Staromestskú a podjazd pod Mier. námestím. Na Šafku bol zabezpečený prestup na linku 1 v smere na stanicu, keď ešte nebola zrušená trať na Štefánikovej. Po dostavaní Staromestskej a zrušení trate na Štefánikovej električky nahradila linka 45 od ešte neexistujúceho Technopolu cez nám. Hraničiarov, Šafko, na Hlavnú stanicu. http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=29764&idg=59&gi=0&gn=20&gs=e&gsd= Vtedy sa linka 27 točila na Kapucínskej a bola predĺžená do nového Ovsišťa. Začiatkom 80. rokov ju predĺžili na Hlavnú stanicu a linku 45 skrátili po Nám. SNP, neskôr po Šafko. Po asanácii Petržalky bola linka presmerovaná po Rusovskej ceste, neskôr po nadjazde Dvory. Posilová 27-S išla po Hodžovo nám. Trasa Ovsište - Hlavná stanica bola potom skrátená po Kollárovo námestie, ako si spomínal, neskôr popredĺžení linky 104 do Ovsišťa bola linka 27 zrušená.
A tá elina pôjde z mesta kadiaľ do Petržalky. Ona príde zo Starého mosta, pôjde cez Šafko, Štúrovú, Jesenského, Mostovú, Nám. Ľ.Štúra a cez Vajanského? A na Vajanského odbočí doprava na most? A tí čo pôjdu po zrušení linky 95 zo Šafka do Petržky sa budú trepať okruhom aby sa dostali na most? Šak L95 by už bola dávno v srdci Petržalky. Alebo sa elina bude na Šafku točiť?
Inak, prečo nemôžu ostať T-busy očíslované ako teraz. Však nech sú rôzne dopravné prostriedky aj číslene odlíšené. Eliny zvlášť, busy zvlášť a t-busy zvlášť. Nevidím natom nič zlé. Je to prehľadnejšie.
Koľko má byť tých vozidiel presne ale? Ak 10, tak určite interval na Petržalskej radiále bude najkratší 4minúty a aj to by sa električky museli točiť cez Jesenského a Ľ. Štúra. Ak by mali električky z Petržalky pokračovať po trase 13 tak určite by interval nebol kratší ako 6minút.
Ty nevďačník ? nevieš si ceniť 8 ročnej práce Gyurkovského and Co.? Nestačí ti tá BID na papieri, vieš ako sa to pekne číta, s tým si musíme vystačiť. Musíme teda nastupovať do autobusov SL s tým, že si budeme predstavovať, že každá linka má svoje číslo ako je v tom krásnom dokumente. ?
trošku OT, ale "Električky sú určené nielen pre trať v Mestskej časti (MČ) Petržalka, ale napríklad pre dlhú radiálu do MČ Devínska Nová Ves" nebude nakoniec aj trať do DNV aj skôr ako do Pe? ?
Keď už sa aj my hráme s číslami, tak kedy sa konečne DP odváži trolejbusové linky prečíslovať do systému číslovania autobusových liniek? Ak čaká na BID, tak je dosť možné, že sa toho prečíslovania nedožijú ani naše vnúčatá ?
Na 23 si pamätám, neskôr to bola 82. Aj na 38 matne, teraz to je linka 50. 53 chodila ako píšeš, síce si ju tiež nepamätám a len na starej mape z roku 1992 ju môžem rozlúštiť. 27 chodila na trase Ovsište - Mamateyova - Nám. hraničiarov - Nový most - Kollárovo nám. Potom neviem ako sa to v Ovsišti menilo, ale 104 jazdila v špičke v dosť silnomintervale a potom sa z nej stala 83, oslabila a dopĺňala ju 67 v trase 84 keď ešte cez EUBA premávala. Uf jeden čas v tom číslovaní bol ozaj zmätok, časť spojo začala premávať pod číslovaním z oblastného označovania a zvyšok premával pod Starými číslami. Jedno ráno ako som došiel na zast. Romanova ma dosť šokli čísla 78,86 a 95. To číslovanie nikdy nemalo vplyv na kvalitu MHD, ja osobne som to videl len ako zásteru hodenú na ozajstné problémy MHD, ktoré neskôr začali len narastať, aby ľudia nadobudli falošný dojem, že sa niečo zmenilo pre ich dobro. V skutočnosti viac ako detská hra na číselká by im vtedy pomohli nízkopodlažné autobusy, najmä kĺbové...
Tie električky premávajú do závodu VW tušímže v Nemecku a je to veľmi dobrý nápad ako zakomponovať MHD do dodávky vozidiel. Ale tento variant bol preto zvolený lebo výroba je v meste a kebybže tam jazdia kamióny nepôsobí to dobrým dojmom. A pokiaľ si pamätám dobre, tak v tom závode vyrábaju len jediný typ vozidla a to Phaeton. Otec bol aj tam vrámci svojej služobnej práci a hovoril, že tam ich vyrobia zopár kusov za deň a linky tam vyzerajú ako normálna predajňa a nie závod... A tu máš viac obrázkov aj so závodom: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1837641
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
trošku OT, ale "Električky sú určené nielen pre trať v Mestskej časti (MČ) Petržalka, ale napríklad pre dlhú radiálu do MČ Devínska Nová Ves" nebude nakoniec aj trať do DNV aj skôr ako do Pe? ?