Kedy je tam problém vyliezť z vedľajšej? Ja tadiaľ chodievam dosť často, a žiadny problém som tam nezaregistroval. Ak je ten problém len nejaké 2-3 hodiny denne, tak sa tam budovať signalizáciu za 80 tisíc € (po bratislavsky rozumej za 150 tisíc €) rozhodne neoplatí. Čo ja viem, tak CSS by tam mala byť až v čase, keď sa areál závodu Matador prestavia na polyfunkčný komplex (čo v dnešnej dobe môže znamenať že aj nikdy).
Navyše je to obyčajný košový projekt a k realizácii sa to bude musieť prerobiť.
"No kedže je toto fórum o doprave -dotknem sa hlavne dopravy. Už na ČR je možnosť vidieť že nielen dopravné prostriedky dovážajú ale aj majú export aspoň do krajín býv. východného bloku. -napr. Inekon DPO produkty Trolejbus trolino do pobaltských krajín (tuším aj Vilnius neviem teraz z voleja). Potom Škoda 16T do mesta Vratislav.
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod."
A ako to súvisí s EU? Myslíš, že keby Poľsko a ČR neboli v EU, že by tam nemohli predávať?
A našiel som aj toto: "Na rozdiel od niektorých iných povinných osôb uvedených v § 2 ods. 1 a 2 ZSPI, ktoré
majú tzv. všeobecnú informačnú povinnosť, právnické osoby (obchodné spoločnosti)
podľa § 2 ods. 3 ZSPI majú tzv. zúženú informačnú povinnosť. Sprístupňovať teda
nemusia všetky informácie, ktoré majú k dispozícii podľa § 3 ods. 1 ZSPI a ktoré nie
sú tajné podľa §§ 8 – 11 ZSPI, ale len informácie o hospodárení s verejnými
prostriedkami alebo o nakladaní s majetkom obce, ktoré zároveň spĺňajú kritériá
podľa § 3 ods. 1 a §§ 8 – 11 ZSPI.20" Nechcem s tohto urobiť právne fórum len faktúra náhodou nespadá pod informácie o hospodárení??? ?
No na právnikov nemám žiaden kontakt a pravdu povediac stačí mi len po e-maily sa nejakého spýtať či fakt patrí DPB pod zúženú informačnú povinnosť. Práve prezerám aj stránky oad.sk, viaiuris.sk a changenet.sk, ktoré pomáhajú napr. aj s dosiahnutím toho čo je podstatou infozákonu. ?
mne je hlavne divné to, že ako "sa" zrazu "našli" peniaze a z tendra za 170 mil. bol za 400 btw. ten prvý tender museli zrušiť, keďže nikto nesplnil onú podmienku... a v druhom tendri neboli dvaja?
? na Ukrajinu? Tam nepôjde nikto lebo EÚ zavelí, že tam nikto nepôjde do štátu čo drží s Ruskom ako Bielorusko. Určite keď Juščenko padne tak sa tam dosadí dakto politicky prijateľný pre Rusko než pre EÚ, takže ohrnutý nos nad Ukrajinou ostane riadne dlho... To skôr pôjdu závody do Rumuska a Bulharska, kde neni vplyv nežiadúcich krajín význačný tak ako v BLR a UKR (tam bude). Česi mali vždy schopné firmy na výrobu dopravných prostriedkov. U nás to ako tak boli ZŤS v Dubnici n. Váhom a TS Martin, kde sa vyrábali lokomotívy (napr. 702,časť 725,726,735,771 a 771.8) a vojenská technika aj myslím. Ešte sa nám podarilo splodiť rušeň radu 755 a potom "malého a veľkého somára" 773 a 774. Prvý zdochol úplne, to je zabudnutá vec a "somáre" nedosahujú vôbec kvality Čmeliakov (770 a 771), za ktoré majú byť ako náhrada, takže tak to všetko u nás vyzerá... ?
dovoľujem si ťa opraviť, resp. dodať, že tie stránky ako si písal som si tiež čítal ale niesú jediné... takže ja počúvam názory zo všetkých strán. Každopádne prečo nikto nevystúpi z EÚ je zrejmé. Nechce byť mimo "spoločnosť", mimo výhod a pod. Čo si písal o pracovnej sile, tak Čína je lacná, ale zamestnanci zahraničných firiem na Slovensku neodstávajú určite toľko čo zamestanci tých istých na západe, takže sme drahí?
a nie je ti divne, ze v prvom tendri boli dvaja uchadzaci. Tender zrusili, lebo ponukana cena bola ovela vyssia ako sa ocakavalo. Behom par dni bol vyhlaseny druhy tender na sumu, okolo ktorej sa tocil ten prvy tender a nasiel sa vitaz. Naco bol dobry ten druhy tender, ked aj tak kupili busy za sumu, ktoru ponukali vyrobcovia v prvom tendri.
kristejezisis, oni to myslia vazne? to aky potentat tam vbyva, ze nedokaze vyliezt z vedlajsej?
Re #123547 Ámos: tam aspon nebola podmienka taka ocividna (do 11m) a "nakup nizkopodlaznych vozov pre mestsku a medzimestsku dopravu a autoskolu" neskoncil kupou vysokopodlaznych vozov a do 12m tendra sa tusim prihlasil aj niekto iny (man?)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto