uz si si polozil otazku kto bol investorom tej rekonstruckie? Lebo ak ano a dal si si nanu odpoved ako si mohol ziadat fakturu za rekonstruckiu Zahrandickej od DPB a nie od GIB. ?
Dnes mi prišla odpoveď o žiadosť rozpočtu DPB na rok 2009 a žiadosť na faktúru rekonštrukcie Záhradníckej ulici a zatiaľ som dá sa povedať nič nedosiahol. Odpoveď sem nebudem kopírovať, ale môžem spomenúť, že sa vyjadrili, že DPB a.s. má zúženú informačnú povinnosť a faktúrou z rekonštrukcie oni nedisponujú takže môj podnet preposlali generálnemu investorovi BA. Spomenuli, že DPB a.s. má záväzné limity a ukazovatele v rozpočte mesta, ktorý nájdem na bratislava.sk ?
Prosímťa, hlavne sa nepúšťaj ešte aj do ekonomických exkurzov a netrús tu svoje múdrosti, načerpané z objektívnych stránok ako nsinfo, altermedia a podobných.
Dnešná EÚ je bohužiaľ skutočne plná socialistických zvráteností aké tu relatívne kvalifikovane rozoberal Ámos s m@rtinom ale tvoje výplody sú zase len nekvalifikovaným pľuvaním okolo seba.
EÚ je na rozdiel od tebou porovnávaného Sovietskeho zväzu dobrovoľnou organizáciou. A aj napriek výlevom "euroskeptikov" zatiaľ nikto nevystúpil (preèo asi?) a nikto neponúkol lepšiu alternatívu.
Skús sa zamyslieť nad týmito otázkami:
1) Ktorý konkrétny štát si vstupom do EÚ pohoršil?
2) Kam by si predával produkty z non-EÚ ekonomiky, ktorá nie je schopnmá konkurovať ultralacnou a ultranenároènou pracovnou silou ako Čína, alebo sofistikovanou technológiou a bankovníctvom ako Švajčiarsko?
Tak som aj to spackal ?, ja som si tie odchody zapamätal z inej zastávky ako som mylslel. ? To mám za to, že študujem vývesky po celej trase. Správne odchody možno nájsť v pdfkách na stránke DPB. ?
smer mesto - TPD-Bosákova-Landererova-Šafko a naspäť Apollo-Einsteinova-nadjazd-TPD ale určite tam bude musieť byť aspoň jeden, ak nie dbva busy navyše oproti súčasnosti, ak má ostať int 4.
Re #123260 luky133: takže 32+elina s jedným prestupom za 70c, cesta pri 4min int. elín tak cca do 15 minút, kde je problém? ďalší ľudia považujú za centrum obchodnú a okolie... iní vtáci zase považujú za centrum Nivy a okolie... to by mala mať každá časť mestskej časti priamu linku do každého "centra"?
Re #123269 Ámos: možno, lenže nebude voči tomu ďalších 15 dní na odvolanie?
Re #123286 stevo: si myslím, že možno aj áno, lebo predtým mali bus zdarma, od presunutia L50 ho zrušili. alebo druhá možnosť, že nie a 50 sa tam otáča iba ako spojenie šafko-nový most... v tom prípade L 50 stačí seknúť pri ASMN/cez Landererovu.... alebo (ak sa dá ísť rovno), tak by mohla ísť ako 68čka (zast. Novohradská?), potom Apollo a doprava na Einsteinovu
otázka - prečo všetci trvajú na dogme "50 a 95 na/cez Šafko?" čo keby 95 končila napr. na Landererovej/ASMN/Rajskej?
Re #123416 m@rtin: "přes křižovatku Štěpánská x Žitná projel ve špičce trolejbus každých 10 sekund" a to ste v tom čase ešte nemali ani našu XY-tu fázu preferencie ?
Re #123445 Ámos: "Tak ako bol robeny tender pre Tedom v DPB." nemyslel si SOR? ?
Re #123478 Peto02: a nemá byť náhodou cestujúci "pripravený na zastávke" na nástup? navyše píšeš, že bus ešte aj meškal... keby išiel včas, tak ho ani neuvidíš... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Dnešná EÚ je bohužiaľ skutočne plná socialistických zvráteností aké tu relatívne kvalifikovane rozoberal Ámos s m@rtinom ale tvoje výplody sú zase len nekvalifikovaným pľuvaním okolo seba.
EÚ je na rozdiel od tebou porovnávaného Sovietskeho zväzu dobrovoľnou organizáciou. A aj napriek výlevom "euroskeptikov" zatiaľ nikto nevystúpil (preèo asi?) a nikto neponúkol lepšiu alternatívu.
Skús sa zamyslieť nad týmito otázkami:
1) Ktorý konkrétny štát si vstupom do EÚ pohoršil?
2) Kam by si predával produkty z non-EÚ ekonomiky, ktorá nie je schopnmá konkurovať ultralacnou a ultranenároènou pracovnou silou ako Čína, alebo sofistikovanou technológiou a bankovníctvom ako Švajčiarsko?