Reakcia na: qwix #122728:
Hmm. tá posledná verzia by bola podla mňa kravina, príliš zraniteľná by bola napr. Rača napr ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná. Nech sú radšej Radiálne linky nie Diametrálne. Ja mám skorej predstavu že sa z každej radiály električky budú točiť cež Šafko -v podstate to tak aj je teraz, linky 11,12,13,14 by som ani nemenil.
Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou -predstav si máš tažký kufor a cestuješ smerom na Brno, Chcelo by sa ti s tým prestupovať? Dokonca nemožeš prestúpiť ani na hrane. Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto. Ten kto by chcel cestovať po tejto trase može ísť v pohode vlakom a nepotrebuje električku.
Dalej nie je dokonca ani umožnený prestup na hrane medzi Petržalskou a Dúbravskou radiálou.
Takisto ľudom z Ružinova by sa hodil viac priamy spoj na stanicu než do Dúbravky -hlavne už len kôli batožine.
MiroBA
Nad tým linkovaním električiek som sa pár krát zamýšlal i ja. Ono by bolo optimum 2linky na radiálu a jedna z nich by šla na Šafko a druhá na Hlavnú stanicu -to je 8 liniek + jedna v trase dnešnej 13sky. To mi vychádza tak 9liniek. Možno ešte jedna posilová v špičkách z Karlovky cez tunel ku Gaštanovému Hájiku.
Samozrejme každá radiála by mala preklad tých dvoch liniek.
Ak myslíš to uvažované trasovanie 3ky z Rače do Ružinova tak to bolo vážne dosť od veci.