Reakcia na: qwix #122728:
Hmm. tá posledná verzia by bola podla mňa kravina, príliš zraniteľná by bola napr. Rača napr ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná. Nech sú radšej Radiálne linky nie Diametrálne. Ja mám skorej predstavu že sa z každej radiály električky budú točiť cež Šafko -v podstate to tak aj je teraz, linky 11,12,13,14 by som ani nemenil.
Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou -predstav si máš tažký kufor a cestuješ smerom na Brno, Chcelo by sa ti s tým prestupovať? Dokonca nemožeš prestúpiť ani na hrane. Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto. Ten kto by chcel cestovať po tejto trase može ísť v pohode vlakom a nepotrebuje električku.
Dalej nie je dokonca ani umožnený prestup na hrane medzi Petržalskou a Dúbravskou radiálou.
Takisto ľudom z Ružinova by sa hodil viac priamy spoj na stanicu než do Dúbravky -hlavne už len kôli batožine.
MiroBA
JJ, Ikarusy 28X pomály definitívne končia. Ale som si ich i ja užil, som ich priam neznášal ked som bol malý pre ich hlučnosť a teraz mi pomály aj chýbajú, bohatstvo kto by to bol povedal.
Ale čo som chcel, hádam z tej 1512ky bude i historičák a že ho dajú do pôvodného stavu (demontáž Buse a pod.). Inak 283 by sa vážne oplatila zachovať lebo oproti kvantám 280tok, tieto sú resp. boli ojedinelé.
Tu by som dal otázku. Vie niekto či sa plánuje ozaj nejaký zachovať? Podla mna sa najviac oplatila zachovať 1514 ale tá už šla dávno do hutí.
A ešte volačo, onedlho bude i 35 rokov premávky Ikarusov 28X,
280tka sa toho v riadnej premávke nedožila žiadna, ktovie či sa dožije 283ka.