Hej ale 34 a 83 sú najrýchlejšie spojenie Dúbravky s SAV, Šancovou a Hodžkom... Neviem prečo sa neuvažovalo o električke cez Polianky, tie teraz nemajú žiadnu linku, pokiaľ viem aj o tom bolo písané v novinách. Nemám prehľad ako by to tam bolo riešené keby električka musela z Polianok zliezť na Lamačskú ponad vjazd do Sitiny čo určite nieje jediný problém, lebo by si to určite vyžiadalo nemalé náklady aby električka mohla prejsť po estakádach na Polianky ponad to všetko. Každopádne navyše sa ne/uvažuje s električkou do DNV alebo aspoň k Lamačskej Bráne, tak by mohli z DNV spraviť čiste len zvážne autobusové linky k električke ktorá by chodila cez Dúbravku a na Harmincovej by sa delila na smer KV - nábrežie a druhý smer Patrónka - Hl.st. - napojenie na existujúcu trať. Ostať by mohli niektoré autobusy expresy ako 25 a s pridanými spojmi a zvyšok by roz-vážal k/od električky. Nemôžu všetky električky chodiť cez KV keď sa plánuje predlžovanie lebo to by bola úplne zahltená trať cez KV a nábrežie a tiež ak sa plánuje električka rozširovať na periférie, tak musí byť na to pripravená aj trať v centre pre nové linky alebo hustejšie intervaly. To čo máme v centre je zúfalé.
No, ono mas tu viacej faktorov preco saliny v BA zaostavaju, za prve: nizkopodlazny voz nema ziadnu linku kde by mohol jazdit pretoze: na stanicu by presiel horkotazko a mohlo by dojst k poskodeniu, pokial sa trat neopravi, do dubravky detto, a pri trnavskom myte tiez, tunel detto.....cize bys najprv trate musel opravit. za druhe, ak ide o kapacitu, nie je problem prestavat K2 na 2xK2 resp dat T3 /T6 do trojcat ako v kosiciach resp aj par krat v BA. takze sme zas pri nizkych...a na druhu stranu, na T3/T6/K2S nie je problem zohnat nahradne diely a dokonca ich ani vyrabat.... ale novy voz bez pocetneho zastupenia asi nebude dobra unifikacia..lepsie byu bolo K2/K2S prerabat na K3R.N ale to by musel DP nakupit zariadenia na udrzbu.....a to by musel niekto sa rozlucit s novym baworakom k vyplate...a to my predsa nechceme, no nie?
Namiesto zahustenia intervalu 34+83 by možno pomohli kapacitné (35-40 metrové, aspoň 65 miest na sedenie), nízkopodlažné, naozaj preferované, klimatizované električky na linkách z Dúbravky do mesta. Rýchlosť nie je jediný parameter kvality MHD. Ja volím často radšej o pár minút dlhšiu, ale pohodlnejšiu cestu.
Výběrové řízení na nové tramvaje pro Štětín vyhrála společnost Solaris s typem Tramino. Pesa se odvolala, údajně Solaris nesplnil podmínky na reference. Solaris se hájí tím, že spolupracuje s firmou Bombardier a ta reference má.
Škoda Transportation Plzeň uspěla v kontraktu na 28 tramvají pro Wroclaw. K již dodaným 17 tramvajím 16T dodá dalších 28 tramvají 19T (obousměrná 16T).
problem v Ruzovej doline je kataster. vsetci tam chodia autami a parkuju kde sa da. a ked sa neda pri domoch tak nemaju problem odstavit to aj na travu. domaci samozrejme tiez nemaju kde stat a potom to tam vyzera ako pises. a druhy problem tam je ze pod rozadolom su sice podzemne garaze ale vsetci parkuju na ulici lebo platit si miesto v garazi je "drahe". hlavne ze byty si nakupili...
Re #122693 Valec: Re #122691 Peon: vyjadrenie primatora SC k MHD:
Senec zatiaľ nemá mestskú dopravu. Ako sa to chystáte riešiť?
-Keďže mesto sa veľmi rýchlo rozvíja a pribúdajú obyvatelia i nové lokality, chystá sa zaviesť mestskú dopravu. Má byť zdarma, vykonávať ju budú dva vláčiky, v lete počas turistickej sezóny tri. Po technickej stránke je mesto pripravené, treba doriešiť autobusové zastávky a cestovný poriadok
Ja som to nielen pocul, ale aj videl. V linke 1 medzi Lafranconi a Kamennym nam. (Na to, ze v priemere travim v BA 1 den rocne, som asi mal "stastie".)
Ako naivny vychodniar so sidlom v Prahe som zavolal na 158, policajti prisli, delikventov aj s oznacovacom zadrzali...
...
...a potom som stravil 3 hodiny na policii vypovedanim a spisovanim zapisnice. Oznacovac vandali odtrhli o 23.15, z budovy policie som odchadzal okolo druhej... Samozrejme pesi, ani len listok na MHD mi nedali. Veru, druhykrat si rozmyslim, ci budem kvoli tomu buntosit policiu.
Neviem, myslím že sú oba RG. Ak nemám pravdu opravte ma.
Mne osobne je to v celku jedno, len som reagoval na iný príspevok. Do tých tedomov vzhľadovo aj podľa mňa viac pasujú tie červené ale sú predsa len staršie. Tie kovové, hej majú hlavne výhodu proti vandalom a dával by som ich hlavne do zadných vozňov T3. Počul som, že pár krát už niekto šlohol celý označovač.
To radšej mohli dokúpiť tie zdviháky.
No fasa. Vraj že tento rok sa pripravuje tender na nákup nových elín. Mňa by teda zajímalo, čo chcú oni kúpiť keď skoro všetci majú v ponuke predovšetkým moderné veľkokapacitné vozidlá dĺžky 30metrov. Všade, všade sa upúšta od spriahovania viacerých vozidiel. Len v BA asi budú stále jazdiť krpce na báze T3. ?
Jaj, toto je tak prihoreté vedenie mesta a vedenie DPB.
A aký je pre obyčajného cestujúceho rozdiel či v Pezinku na cestu v rámci mesta nastúpi do spoja MHD, alebo do prímestského spoja, ktorý v meste nejde ako spoj MHD? Je tam napr. iné cestovné, či ide len o to, že kto objednal tie výkony?
Po Apolle ešte predtým myslím mali jazdiť nielen trolejbusy ale aj električky, ale tu sa už Petržalke nasľubovalo toľko, že ja sa už tým ani neunúvam veľmi zaoberať. Hentaké metro tamtaké metro trolejbus a električka, potom kombinovaná električka so železnicou, rýchlo dráha ale zatial je figa drevená a za 20rokov sa ani nekoplo ? (mimo tých dvoch jám).
A tých 6 25TR by sa malo dokúpiť čím skorej. Tá 29TR by bola zaujímavá ale nie na Dlhé Diely -neviem či by nemala problémy vytočiť tie zákruty. Lebo je to 15m trolej ak sa nemýlim. Tá by bola vhodná možno na 201čku.
Tá sedemnástka by poobede ani nemusela byť skorej by sa mali posilniť intervaly aspoň na 5ke. Ono celé linkovanie električiek je teraz na figu. Karlovka má už 5 liniek a aj ked 1,5,12 je plná od Dúbravky to je ludom jedno -nastúpia obyčajne na to čo im prvé príde.
Tie K3S sa veru mohli robiť, už to by bolo vozidlo viac hodné prezentácie než suchá K2Ska, no vraj, že na takú dlhú elinu nemáme dielne -aspon sa tak tu pred časom povrávalo.
Neviem ako v MA, ale v PK sú síce neprehľadné, ale v rámci jednej prímestskej linky. Domáci poznajú, návštevníci (a tiež niektorí domáci) ani nevedia, že MHD funguje.
V Malackách mali linky 1 - 5, ale povačšine mali rovnaké trasy. V Pezinku boli linky len 2, neskôr ich zlúčili do jednej. O MHD v Senci nemám žiadne poznatky, ale ten je celkom slušne obslúžený aj prímestkými linkami (čo do trás, čo do ponuky spojov je to bieda, ale nič lepšie by sa tam ani neuživilo).
Ono, ked to takto vravis, znie to dobre, clovek si to aj vie predstavit. Mas pravdu, na Sancovej parkuju auta, co je vrchol. Racko je asi najhorsia krizovatka a napriek tomu sa tam malo masivne stavat. Najhorsie je, ze riesit dopravu si vyzaduje zohladnit "milion" faktorov, je to taka sachova partia z 10-mi majstrami sveta naraz. A mne to pripada akoby sa v nasom meste riesili tieto veci parcialne stylom "toto je doprava, toto je zelen, toto je vystavba, toto je nase, toto je vase,..."
PS: funguje, mozes mi poslat nieco pekne ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Moja reč ?