A nevravel si nahodou vo svojom prispevku, ze "vlak pesi predbehnes?" Ja si myslim ze oplotenie a priecestie MA vplyv na rychlost z hladiska bezpecnosti... pochybujem totiz ze teraz by tam drahy dovolili ist 120 ?
Podiel vzdialenosti spojenia je 2,03 podla merania, to znamena ze sucasna trasa je 2x dlhsia...
avsak ta trat cez Filialku ma este jeden problem a to neexistujuce prepojenie HLST - Filialka... a myslim ze posunovanim za stanicou ZST Vinohrady to bude trvat aj dlhsie, ako keby cez trat cez Nove Mesto siel vlak 100
Kamoš (nebudem menovať, on sa prizná možno :-D) mal taký nápad L32 Hl. St - Molecova - doprava - Baníkova - Segnerova - Molecova - Hl. St,
na DD iba 33 obsluhovaná 14 Tr s intervalom 2 min. (13 vozidiel ? ).. ale nemáme ani toľko 14Tr ani toľko vodičov t-bus... ?
Stavebný úrad neviem ktoré všetky záväzky musí rešpektovať... možno by sa dal presvedčiť že záväzok Dunajskej komisie a bleehradský dohovor nie sú preňho relevantné...
Ale asi to bude ako vravíš Ty... teda sa zacyklíme... a ešte k otmu rozhodnuite ministerstva kultúry o kultúrnej pamiatke - ponechať všetky piliére ako sú (okrem jedneho)...
Ako píšeš - iba čiastočne. Na ASMN končia linky 21, 88 (má striedača), 206 a 210 (má striedača). 206 tam chodí "na otoč" - teda "pauzu" má max. 6 min... jediná linka ktorej voz tam prestávkuje dlhšie je L21.. konkrétne na ASMN je problém aj keď je tam z každej linky 1 vozidlo...
keby si miesto chytania ma za slovíčka aj normalne diskutoval bolo by to fajn.
pomýlil som sa v linke a v pomenovaní mini-midi.
chcel som vyjadriť obava nad tým aké busy budú nasadzované na 133 , keďže pri trase cez devínsku cestu sa plánovali MIDIbusy SOR.
trošku zalistuj dozadu myslím že by si to pochopil, napriek tomu že som tam spravil chybu.
Mňa napadlo iné riešenie. Nechať na DD len linku 33 a nasadiť na ňu všetky vozidlá z liniek 32, 33 a 133. To by ste tam potom mali interval cca 2-3 minúty. Čo ty na to?
Re #122539 boxcar: Nebola tam náhodou uvedená trasa po Devínskej ceste a nadjazde na Dlháče?
Re #122544 stravinskij: Ja si dovolím nesúhlasiť. Zvyšovanie kvality v doprave sa rozhodne nemá robiť tak, že vyhádžem z vozidla polovicu sedadiel. Takýto postup by bol zase len ďalším bratislavským kvázi riešením aké vedenie tohto mesta razí už hodne dlhú dobu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
na DD iba 33 obsluhovaná 14 Tr s intervalom 2 min. (13 vozidiel ? ).. ale nemáme ani toľko 14Tr ani toľko vodičov t-bus... ?