Reakcia na: MiroBA #122189:
Násyp je na viacerých miestach prerušený.Vo Wolfsthali je od Bahnhofu smerom k nám trasa pôvodnej trate zastavaná, pozmenky predané.
Tá vlečka z našej strany vedľa Bratskej sa už nepoužíva, časť koľajníc je pokradnutá (cigánmi).
Preklenúť diaľnicu mostom nie je také ľahké, ako o tom píšeš... teda ľahko sa to naprojektuje aj postaví, ale niečo to stojí.
K celkovým nákladom na stavbu trate pripočítaj cenu za výkup pozemkov, ktorá býva veľmi zhruba rovnakaá ako samotné náklady na stavbu trate... (aj keď dajme tomu tu to bude menej, lebo až po diaľnicu vlastní pozemky ŽSR (dúfam)
Trasa by bola nerenatabilná, pretože hentie rakúske dedinky an der Donau nespravia dostatočný potnciál na naplnenie vlaku, a do Viedne by s tým chodili iba šotouši, navyše prepojenie letíska Schwechat a M. R. Štefánik bude zabezpečené cez koridor TEN-T.
Napriek tomu za Tebou uvedené prepojenie začíanjú lobbovať rakúski podnikatelia, avšak nechcú prispieť ani korunu...
Keď už tak veľmi vymýšľajú nech si napoja tú svoju S7 z Wolfsthalu cez Berg do Kittsee niekde pred svoju žst.. efekt bude rovnaký a všetko bude iba na ich území
MiroBA
Ku K2S, tak pekné že budú zaradené aspoň o volačo lepčšie vozy aj keď by som povedal tak min 5-8 rokov po funuse.
V Nemecku robili takéto modernizácie v 90tich rokoch, dokonca už v CZ od toho upustili. Brno už dlhšie svoje K2R nerobí, dokonca ani K3R nie. Praha a Brno preferuje jednoznačne nákup nových vozidiel 13T a Forcity.A keď tak modernizácie max.VarioLF2R ktoré sa hodí rozhodne viac do 21storočia.
K2S patrí v dnešnej dobe akurát tak do Rumunska a na Ukrainu tak ako tam skončili vozy T4DM z Drážďan napríklad. ?
To len taký názor k tomu, viem že v SR nie je Nemecko ale taká je bohužial realita. ?