Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #122201:
"K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP." - a to by uz kto vyuzil? Kto by siel Pressburgerbahnhom ked je to dlhsie a musi prestupovat? Skor by som videl vyznam v tom keby sa 901 zaintegrovala do VORu.
Reakcia na: MiroBA #122199:
Na trase Bratislava - Vieden je relacna cena, kilometre nikoho netrapia.
Reakcia na: Kakke #122198:
Ty sa hras ze si blbec, alebo aj si? Toto s prekladmi nema nic spolocne!

Staci prekladat 30 a 37 s intervalom 10 minut (v spicke castejsie) a sem tam kratko po 30, resp. 37 nastavit spoj L32. Ziadne preklady, len nadvaznosti. CHAPES konecne?
Reakcia na: MiroBA #122195:
"Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec" - Do Viedne by tym nikto nechodil (vysvetlim nizsie).. Co sa tyka Schwechatu tak poziadam teba aj ostatnych aby rozlisovali obec Schwechat a letisko Schwechat (ktore je bezne nazyvane len Flughafen Wien - Letisko Vieden).. Na letisko sice ludi chodi dost, ale ci sa oplati kvoli tomu stavat novu trat, to neviem..

No a k tomu preco by tade ludia necestovali do Viedne.. trasa Petrzalka - Wien trva 61 minut, z HLST je to 58 - 68 minut. Na druhej strane len trasa Wolfsthal - Wien trva 73 minut.. Neviem ci trat umoznuje zriadit nejake doplnkove expresne spoje, ale podla useku Wolfsthal - Hainburg kde casto cestujem, to nevidim velmi dobre.
Reakcia na: 810zssk #122203:
Traťou Schwechat - Götzendorf, ktorá prejde rekonštrukciou a bude zaústená do trate Wien-Bruck v smere na Bruck.
Reakcia na: Mike #122194:
"navyše prepojenie letíska Schwechat a M. R. Štefánik bude zabezpečené cez koridor TEN-T" - Ako bude napojeny na Flughafen Wien? ?
Nevie niekto kedy má dojsť ďaľšia várka SORov BN a C 10.5?
Reakcia na: MiroBA #122199:
Ono keď sa dá ísť z Wolfsthalu na Berg, dalo by sa aj do Petržalky a skôr by som videl na moste diaľnicu ako trať. Ale rýchlejšie to do Viedne bude vždy cez Marchegg alebo Bruck.
K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP.
Reakcia na: MiroBA #122188:
K2s z prvej série (7101-7106) hrkotajú všetky, niektoré menej niektoré viac ? , a celkovo 1. a 2. séria nie sú moc vydarené, až na pár svetlých výnimiek, ale kým ich bude DPB vyraďovať tak to si ešte počkáme pekne dlho ?
Reakcia na: Mike #122194:

Ako som písal pred chvíľou, až tak nerentabilné by to nebolo podľa mňa pretože by tým ľudia ušetrili pre najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, samozrejme ak by tade chodili aj zrýchlené spoje lebo vláčikom-motoráčikom dve hodiny sa samozrejme nikto trmácať nebude. O tom zamýšlanom prepojení S7 cez Berg viem ale zase by tam bol zbytočne oblúk a zachádzka. No ono škoda, že teda vo Wolfsthali je to už zastavané a výkup pozemkov tiež spraví svoje na nákladoch. Tak hej stavba mosta voľačo stojí, ale rozhodne by to bolo menej ako trať popri Viedenskej ceste a zase ide o obyčajný jednokoľajný most takých mostov sa stavá X a oproti výstavbe napr. dialnice a tunela Sitina sú náklady zanedbatelné.
Reakcia na: 810zssk #122186:
Možno neprestupuje tak veľa ľudí ale šiel by štandar smerom hore čo sa týka intervalu, z 30min na 20 je už lepšie. Mám na mysli tých čo potrebujú dojsť náhle v sedle alebo cez víkend na Kramáre a aby nestáli na zastávke pol hodinu keď im práve ujde 32. Mňa sa síce DD netýkajú a idem tam raz do roka z nudy sa zviezť 32. A okrem toho pozri si príchody 30+37 na zastávku ZOO. Keby tam boli spoje vložené tak akurát medzi ochody 30+37, tak by nemuseli ľudia v KV nariekať, že chcú linku do TESCO Lamač, mali by o 10min kratší interval na 32 a na ZOO by si prestupovali.
Reakcia na: MiroBA #122195:
Ja si tam zájdem na bicykli rovno keď je na to dobré počasie a keby som chcel ísť ďalej inak ako na bicykli tak si môžem so sebou zobrať aj bicykel do vlaku ?
Reakcia na: S499.1023 #122185:
Prečo by mali čakať dlhšie? Pri tom intervale 30 minút nečakajú dlho? Napr. v sedle prichádzajú spoje 30+37 každých 10min od 05, čiže by sa to nastavilo, tak aby 32 prichádzala na zastávku o 10 30 50. Ide mi nielen o preklad ale aj nejaký dôstojný interval, však 32 zas nepremáva cez dediny, sklady a polia ako napr 54 a 65, kde majú interval 30 minút cez víkend a sedlo. To som chcel ja zlepšiť na tej 32.
Reakcia na: 810zssk #122191:

Teraz som 901čkou nešiel tak neviem presne povedať ako je skutočne vyťažená. Ale keď sa oteplí podľa mňa budú viacej ľudia tam chodiť na vycháddzky a tak. Ono najviac odradzuje tá cena podľa mňa. Ja osobne sa ju chystám využiť na jar, pretože chcem sa ísť pozrieť na Pottenburg a príľahlý kopec a čo to pofotiť.
Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec a jednoznačne je to najkratšia vzdialenosť aspoň z Petržalky. Trať cez Parndorf je veľká zachádzka po odvesnách mysleného trojuholníka a tu by šiel vlak po prepone.
Cez Marchegg je to zachádzka v podstate tiež ak by človek cestoval z Petržalky. Ja osobne by som si vybral najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, tak ako do Budapešti by som nešiel cez Košice ale priamo cez Štúrovo.
Ono je zase druhá vec, že tade teraz chodia vlaky ktoré stoja pri každej vŕbe, chcelo by to aj zrýchlené spoje a možno trocha opraviť trať ale v AT myslím že sú všetky v dobrom stave.
To čo som navrhol by bola najlacnejšia a asi najjednoduchšia alternatíva. Ono sá dá všeličo aj popri Viedenskej ceste ku Auparku potiahnuť trať ale to by bolo o dosť finačne náročnejšie.
Reakcia na: MiroBA #122189:
Násyp je na viacerých miestach prerušený.
Vo Wolfsthali je od Bahnhofu smerom k nám trasa pôvodnej trate zastavaná, pozmenky predané.
Tá vlečka z našej strany vedľa Bratskej sa už nepoužíva, časť koľajníc je pokradnutá (cigánmi).
Preklenúť diaľnicu mostom nie je také ľahké, ako o tom píšeš... teda ľahko sa to naprojektuje aj postaví, ale niečo to stojí.
K celkovým nákladom na stavbu trate pripočítaj cenu za výkup pozemkov, ktorá býva veľmi zhruba rovnakaá ako samotné náklady na stavbu trate... (aj keď dajme tomu tu to bude menej, lebo až po diaľnicu vlastní pozemky ŽSR (dúfam)
Trasa by bola nerenatabilná, pretože hentie rakúske dedinky an der Donau nespravia dostatočný potnciál na naplnenie vlaku, a do Viedne by s tým chodili iba šotouši, navyše prepojenie letíska Schwechat a M. R. Štefánik bude zabezpečené cez koridor TEN-T.
Napriek tomu za Tebou uvedené prepojenie začíanjú lobbovať rakúski podnikatelia, avšak nechcú prispieť ani korunu...
Keď už tak veľmi vymýšľajú nech si napoja tú svoju S7 z Wolfsthalu cez Berg do Kittsee niekde pred svoju žst.. efekt bude rovnaký a všetko bude iba na ich území
Reakcia na: 810zssk #122191:
Pozostatok trate z Petržalky po prvý kruháč v AT už mám prejdený, ďalej až po Wolfsthal žiadne stopy nie sú, len v rámci obce. Tie by som si pozrieť aj šiel, ale rozhodne sa v tomto počasí nebudem trmácať blatom. ?
Reakcia na: Kami #122174:
to by ma zaujímalo, ako to dopadlo...
Reakcia na: MiroBA #122189:
Mas dojem ze cez vikendy je 901 vytazenejsia? Ta linka ma zmysel po trase Bratislava - Wolfsthal - Hainburg a spat.. cez tyzden int. 120 minut, cez vikendy 60. Ak by to bolo plne, potom by sa to mohlo posilnit.

Co sa tyka tej vlakovej trate, planuje sa / planovala sa (pri Magoriate jeden nikdy nevie) a dokonca sa istu dobu ratalo s povodnom trasou po Viedenskej ceste (hoci netusim kam by dalej mala ist).. lenze ja v nej nevidim rentabilitu. Do Viedne tym nikto chodit nebude (lebo cez tie dediny to trva o dost dlhsie ako cez Marchegg alebo Kittsee).

Ale mozno by sa to dalo spravit tak, ze by to slo z Wolfsthalu niekde ku Auparku kde by sa to zakopalo pod zem, potom by to stalo pod Auparkom (zevraj tam Rakusaci chodia nakupovat) a nasledne by sa to napojilo na ten podzemny nadvlak Marcela Slavika smer centrum. Nasledne by sa mohol predlzit CAT po trase Wien Mitte - Flughafen Wien - Bratislava Centrum - Bratislava letisko.. To by bol celkom unikatny "Airport Expres". Samozrejme by jazdili aj regiovlaky pre cestovanie medzi BA a dedinami smerom do Viedne..

Inak, nechcel by niekto ist na pesiu vypravu od zst Wolfsthal po zvyskoch trate smerom BA? Momentalne som chory, ale casom by som tam rad zabehol 🙂
Nielen u nás, ale aj v Londýne:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7865018.stm
(kolabuje doprava keď nasneží)
Inak ešte k tým dlhým dohadom, čo tu boli ohľadom 901čky do
Wolfsthalu. To spojenie je ozaj málo vyťažené a neatraktívne pre celotýždennú prevádzku, keď tak by som to preklasifikoval
ako doplnkový turistický spoj, napr. by jazdil len o víkendoch.
Možno to tu už aj bolo ale mňa napadla jedna vec. Načo šaškovať s autobusom keď by mohlo toto spojenie existovať celkom reálne vlakom s pokračovaním až do Viedne. A to nasledovne: Do Wolfsthalu trať už existuje a momentálne tam vlaky končia ale údajne aj keď dosť v chatrnom stave trať pokračuje až po hranicu SR. Niekde som videl fotky, min. násyp je možno by stačilo len kolajnice položiť a kríky osekať. Zase z našej strany od Žel. stanice Petržalka existuje vlečka ktorá vedie popri Bratskej skoro až po dialnicu.
Jedine čo by bolo treba preklenúť dialnicu mostom a prepojit tieto dva konce a to tak počítam by mohlo byť okolo 500m novej trate možno ani to nie. Keby sa toho nejaký kompetentný chytil a by to naprojektoval. Inak by ma zaujímalo či také úvahy vôbec boli. Podľa mňa to nemože byť nejak finančne náročné.
A trasa nemože byť nerantabilná pretože by to bola jednoznačne najkratšia trasa do Viedne bez prestupu aj pre rýchliky možno, no ale neviem či dovoľujú parametre trate Pressburger Bahn. Už aj to mi príde teraz komické tento názov keď v skutočnosti až do Bratislavy nevedie dobrých 60rokov. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.