No to neviem, ale 36 bude mať pravdepodobne trasu Dlhé diely - Wien. Lebo pár ľudí z DD čo tam pracuje (a majú služobné autá) sa sťažujú, že nemjú priame napojenie. ? ?
Od pondelka vraj v premavke obnovena L133 - delenkari z 32 ju idu robit vraj so SORMI B9,5 (trasa zrejme po tej skratke z DD vyustenim na Devinsku cestu - ma byt 5 vozov )
Info by sofer XY - uz si vyberal sluzbu vo vozovni od pondelka ?
Zástavky Pri podchode budú prehodnotené pri najbližšom prehodnocovaní zástavok. Ale termín neviem. ? Navrhoval som ich zrušiť alebo dať na znamenie lebo táto zástavka nie je ani o 100 metrov od predchádzajúcej keď ideš po chodníku a nie po ceste.
Re #122106 Emo: a od začiatku sa prezentovalo, že Solarisy pôjdu na 88 a 96 a ajhľa, zrazu "sa" načas ocitli aj na 84... alebo jadzili na iných linkách a na 88/96 išli pekne vrakosové cengáče a dnes z pôvodných 16 SU robí poradie na tých linkách už iba 11...
Však keď všetky prepravné prúdy končia na Nivách, tak nemôže z nich časť končiť niekde inde. Takže buď tam končia všetky, alebo nie.
Druhá vec je, že nemôžeš porovnávať pohyb cestujúcich ráno a popoludní. Zatiaľ čo ráno ide každý rovno do školy/práce, popoludní mnohí majú aj iné aktivity.
Bus 901: To iste plati pre opacny smer.
Prichod vlaku S7/S8 z Viedne a Schwechatu: 21.31, 22.31, 23.31
Odchod busu 901 do Bratislavy: 21.30, 22.30, 22.30
Bus 901: Nebolo by možné prispôsobiť harmonogram autobusu odchodom vlakov S7/S8 z Wolfstahlu?
Ak to ma mat vobec nejaky vyznam, napr. ako alternativne spojenie na Schwechat (901/S7), tak by asi nemal prichadzat autobus k stanici pravidelne (podla harmonogramu) 2-15 min PO ODCHODE VLAKU, ktory jazdi tiez zhruba kazdu hodinu...
no, ale aj to si bude vyzadovat mensiu reorganizaciu... sucasny stav nie je na to vyhovujuci
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike