Však keď všetky prepravné prúdy končia na Nivách, tak nemôže z nich časť končiť niekde inde. Takže buď tam končia všetky, alebo nie.
Druhá vec je, že nemôžeš porovnávať pohyb cestujúcich ráno a popoludní. Zatiaľ čo ráno ide každý rovno do školy/práce, popoludní mnohí majú aj iné aktivity.
Bus 901: To iste plati pre opacny smer.
Prichod vlaku S7/S8 z Viedne a Schwechatu: 21.31, 22.31, 23.31
Odchod busu 901 do Bratislavy: 21.30, 22.30, 22.30
Bus 901: Nebolo by možné prispôsobiť harmonogram autobusu odchodom vlakov S7/S8 z Wolfstahlu?
Ak to ma mat vobec nejaky vyznam, napr. ako alternativne spojenie na Schwechat (901/S7), tak by asi nemal prichadzat autobus k stanici pravidelne (podla harmonogramu) 2-15 min PO ODCHODE VLAKU, ktory jazdi tiez zhruba kazdu hodinu...
ako odporuje? vychadzal som z realii ktore poznam z linky Bratislava - Senec - Cataj...
na ASMN sa zaplni autobus tak, ze niektori stoja... nasledne prideme na bajkalsku, kde caka dav ludi ako 17.11.1989 ktory sa 15 minut tlaci dnu tak, ze sa nakoniec neda dychat... a potom zbierame este jednotlivcov na inych zastavkach, pricom som zazil aj to, ze sme im proste zakyvali papa...
islo mi o to, ze ani pri Nivach, ani pri Bajkalskej, nie je blizko stanica a tych ludi tam bude treba nejak dopravit...
Preco hlavna stanica? Napriklad z Pezinka bude velka cast konit na Vinohradoch v ktorych okoli je niekolko skol (a myslim ze vela z nich nebude pokracovat MHD) a podobne z inych smerov.
Co sa ASMN tyka, velka cast ludi jazdiacich primestom uz dnes nastupuje inde.. Ja si nemyslim ze by sucasna kapacita bola po spusteni BID zbytocne privelka. Skor by som riesil inu vec - posilnenie dopravy k prestupnym bodom MHD - RegioBus.
"vsetky spickove prepravne prudy z Malaciek, Pezinka a Senca koncia na ASMN"
Tak pri tomto výroku sa mi skoro rozum zastal. Prečo potom na Nivy chodia tie autobusy poloprázdne? Na Nivách končí VÄČSINA (nie všetky) prepravných prúdov akurát tak od Mostu pri Bratislave a Dunajskej Lužnej (oblasť 700).
Ak ich však presunieš na železnicu, tak (záleží od toho, kam budú vlakové súpravy pokračovať) na HLST budú končiť najmä cestujúci zo Záhoria. MHD bude potrebné posilniť k ŽST Vinohrady (7, 51 a 75), resp. na Nové mesto (1, 50). Po dobudovaní železničného tunela (teraz je otázka či bude skôr tunel alebo BID) bude aj toto bezpredmetné.
tak si zober, ze vsetky spickove prepravne prudy z Malaciek, Pezinka a Senca koncia na ASMN... cast z nich konci na Patronke (MA) ci Bajkalskej (PK, SC)...
Toto vsetko bude nanutene do lievika HLST... myslis ze tam sucasna kapacita bude stacit? a naopak, nebude na Bajkalskej, Patronke ci ASMN zbytocne vela spojov?
Ja som napisal ze na vacsine. Napriklad taka Modra - je dost vytazena na klb? Oplati sa tam kupovat klb? Alebo je ten naval na 2-3 spojoch za den a staci to vyriesit nejakym zdvojenym odchodom? Lebo sorry, ale ak sa ti klbak oplati dve hodiny denne tak to zrejme nie je dobra investicia.
MAN, Volvo, Mercedes ti vyrobia troj, alebo dvojdverový klbák keď si zadáš. Myslím, že nejaký prímestský klbák bol aj na DOD v Jurajovom dvore. Všetko je vec požiadavky. A pokiaľ by to bola verzia NC 18, tak by som držal jazyk za zubami. Ten čo došli do Nitry sú celkom pekné až na to, že nechápem významu piatich dverí ?
Lenže vlak nepremáva všade kde je treba klbáky... a okrem toho autobusy chodia cez dediny kde vlaková trať ani neexistuje, napr. Modra, Častá, Gajary,... A na trati 112 do Plaveckého Mikuláša cez Rohožník a Kuchyňu osobáky nechodia... a nemám dojem, žeby tam dakto chcel opäť prevádzkovať osobnú dopravu.
Problem je ze primestske klobasy sa uz ani velmi nevyrabaju.. ale zas SOR prave zacal vyrabat NC18 (lenze sa stavim ze keby sa kupil tak zacnes nadavat ze fujsor :P).
Dalsia vec je ze ak bude BID tak vacsinu vykonov kde sa klbaky hodia budu vykonavat vlakom. Takze neviem ci by to nebola trochu zbytocna investicia..
Inak som veľmi zvedavý, že koľko Slovákov z toho bájneho počtu to naozaj využije keď sa sľúbili aj tí čo majú do Rajky vlak alebo prímestskú linku od Volánbusz. Nehovorím, že neverím ale mám určité obavy, však september ukáže ? inak ma aj napadá, že keď by boli autobusy ozaj využívané, či sa potom pridá tretí voz na linku pre lepší interval alebo dakedy DPB zakúpi aj Céčkový klbák dáky na prímestské linky?! Naposledy som sa v prímestskom klbáku viezol z Pezinka do Častej odkiaľ sme šli pešo na Červený kameň, ale to bolo dosť dosť dávno. Minulý rok keď bola akcia v máji na Červenom kameni tak veselo chodili B952 alebo SORy ? si nechcem predstaviť ako to vyzerá v rannej špičke. Nebolo by lepšie keby v SL a ostatných SAD kde už klbáky miznú pohli rozumom a zakúpili dáke klbáky?
Podľa mňa by mala Dlháče obsluhovať len 33. 32 by som viedol smerom od Hl.st. z Molecky cez Baníkovu a dole na Karloveskú a späť na Hl.st. 32 kraťasmi nič nerieši, je to len doplnok ku 33, ktorá je kapacitnejšie a nosná linka pre DD, narozdiel kraťasovej 32 kde sa ani iné vozidlá neoplatí nasadzovať a postačil by tam špičkový interval 12-15 minút. Jediné čo by som na 32 upravil by bol interval na 12/20/15//20, tak aby to bolo v preklade s 30 a 37 na ZOO. Určite by som ale bol za to aby ten 30 minútový interval z 32 zmizol a nahradil ho 20 minútový, keď už chce DPB tak moc ulahodiť ľuďom v KV.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke