Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #121810:
ja som tiez toho nazoru, ale na takom kratkom useku ma to dost prekvapilo, pretoze ten rozdiel medzi statim na krizovatke a zastavke je dost znacny... cakal som porovnatelne...
zoberem si na musku nejaku dubravsku elinu a som zvedavy co to spravi s "druhou fazou preferencie" ?
Reakcia na: Ike #121806:
"na linke sa dlhsie stoji na semaforoch ako na zastavkach"
To ma vôbec neprekvapuje, je to v súlade s mojimi pozorovaniami. Už dlho tvrdím, že cesta k zvýšeniu atraktivity MHD vedie v prvom rade cez preferenciu na semafrooch, nie cez rušenie zastávok.
Reakcia na: Kakke #121787:
Ak si si nahodou nevsimol, tak ta linka nema byt dotovana. Cize rakuska strana evidentne nema zaujem o linku do Hainburgu (inak by si ju objednala). Ale podobne napriklad mozno BSK nema zaujem o linku Bratislava - Zilina a vyda jej licenciu, takze to co si trepol je blbost. Problemom v pripade 901 je ze je v subehu s dotovanou dopravou (linka S7).

Predstav si ze by si nejaky rakusky dopravca povedal ze si ide jazdit z Wolfsthalu do Cataja (uleteny priklad, ale ide o princip). Zrejme by sa to u nas tiez neschvalilo, lebo by to mohlo konkurovat dotovanej doprave = nizsie zisky z CL pre dotovaneho dopravcu = potreba vyssej dotacie (ale zalezalo by aj od CP - keby to bolo uplne mimo dotovanych odchodov, tak by to nemusel byt problem). Zakon 168/1996 myslim spomina ako jeden z dovodov pre neudelenie licencie prave pripad subehu s dotovanou linkou.
Reakcia na: AAA #121780:
Z obehov na vlaky.net sa dá vyčítať toto:
Plecháče ťahajú väčšinu rýchlikov na trati Bratislava-Banská Bystrica. Českotřebovské 163 jazdia na niektorých rýchlikoch do Žiliny cez Bohumín, na jednom páre Os Žilina-Mikuláš a s jedným rýchlikom, jedným Zr a jedným párom Os až do Bánoviec n.O. Pražské banány jazdia na dvoch pároch R/Ex do Košíc a jednom Ex do Žiliny, ďalší pár Ex do Žiliny vozí 162.
Na oplátku bratislavská princezná ráno navštívi Lanžhot, čadčianska 811 sa ráno pozrie do Mostov u Jablunkova, teplianske obsluhujú Vláru a jazdia aj do Velkej nad Veličkou, žilinské 162 jazdia s expresmi do Bohumína, s osobákmi z Púchova na Lideč, s jedným párom do Hraníc a jedným dokonca až do Nezamyslíc. Gorily tradične ťahajú vlaky do Prahy nielen z Bratislavy, ale aj z Břeclavi a Brna.
Reakcia na: intony #121776:
Ty brďo, to už aj to prevzali ČD? To už nemá s ekonomikou asi veľa spoločného... Ešte by sa im mohol dať služobný pendel medzi Račou a Vajnormi...
dnes som objavil jednu utilitku a hned som ju otestoval...

meral som jazdne vlastnosti linky č.21 na useku Kooperativa - Mlynske Nivy...
zverejnujem teda vysledky - rychlost voci casu a nadmorska vyska

http://i39.tinypic.com/10s6q1g.jpg

viacero zisteni:
- na linke sa dlhsie stoji na semaforoch ako na zastavkach, co znamena ze preferciou by sa vyrazne zvysila atraktivita MHD..
- GPS signal mi chytilo neskor, teda prvu "depresiu" predstavuje krizovatka Racianske myto... autobus nebol v pohybe vyse pol minuty.
- Druha depresia je zastavka Racianske Myto, ktoru sme vybavili velmi rychlo (par sekund)
- Tretia depresia je zastavka Krizna (na krizovatke sme nestali, len pribrzdali).
- dlha depresia cca 30s je krizovatka so Zahranickou
- posledna dlha depresia je cakanie na odbocenie...

z toho vyplyva, ak si zratam priblizne plochu na osi X kde je graf rovny 0 v miestach mimo zastavok, ze atuobus prestal vyse 2 minut na semaforoch vzhladom na to ze merana trasa trvala 5:48 minut, predstauje to cca 1/3.

mam zalusk po skuskach podobne merania spravit na elinach, rad potom zverejnim 🙂
Reakcia na: M3go #121804:
Hovorím, že neviem na 100% lebo odkedy je dialnica chodím len po Hainburg aj to len keď idem do obchodu. Ale náhodou minule šiel bus z dialnice smerom cez dedinky a mal smer Bratislava. Tak neviem či to bolo preto lebo bola hustá premávka na dialnici alebo len tak...
Reakcia na: luky133 #121802:
Blaguss chodi na 100% po dialnici
Reakcia na: luky133 #121802:
Hmm, tak keď (ak) idú po starej ceste cez Wolfsthal a Hainburg, tak sa čudujem, že si nevybavili, aby mohli stáť v Hainburgu podobne ako Slovak Lines. Možno by to zopár ľudí využívalo.
Reakcia na: Peon #121801:
Tušímže po starej ceste, ale nie som si istý na 100% Odkedy je dialnica do Viedne som po starej ceste šiel ž málokedy, ale na dialnici som nikdy nevidel ich busy len keď som šiel po starej ceste.
OTÁZKA: Blaguss premávajúci spod Nového Mosta do Viedne ide po starej ceste cez Hainburg (bez zastavenia) alebo po diaľnici?
Reakcia na: S499.1023 #121790:
Tipujem, ze sa obyvatelia okolitych budov stazovali na hluk a nejaky politik im slubil, ze ak ho budu volit, presunie trat do stredu a ich problem sa vyriesi. A ludom nedojde, ze je to blbost... Inak osobne by som si vedel predstavit aj celu ruzinovsku radialu s kolajami na krajoch cesty...
Vyhladavanie vo vestniku verejneho obstaravania bolo zmenene. Pozrite si akym sposobom. Asi niekomu vadilo, ze je tak jednoduche a rychlo sa clovek dostal k pozadovanym informaciam.
Reakcia na: S499.1023 #121789:
Ved mne je to jasne.
Reakcia na: Valec #121796:
toto je riesenie zbytocnosti... ti domy tam predsa maju dvory a rozne medziulicky, stahovacie auto zaparkuje tam
Reakcia na: S499.1023 #121790:
Až na jeden malý detail. Ak odstavíš napr. sťahovacie vozidlo na chodník (i keď neviem ako, lebo sú tam stromy), tak okolo neho už chodec prejde len veľmi ťažko (dnes je tam problém prejsť okolo zaparkovaného osobného auta). Ja netvrdím že nie električku na okraji, ale na Štefánikovej to, podľa môjho názoru, vhodné nie je.
Reakcia na: Kakke #121792:
Neviem koľko ich je, neviem ani koľko ich je v PID-e, pretože je to jedno.
Reakcia na: S499.1023 #121793:
problém sa dá jasne a hlasno pomenovať : DPB, a.s. ?
Reakcia na: ivanbuto #121782:
Aký je problém trakčného vedenia na električkovej trati pojazďovanej trolejbusmi?
Reakcia na: S499.1023 #121789:
A koľko dopravcov je zaintegrovaných a nezaintegrovaných v tom IDSJMK? Neviem načo sa o tom naťahujú, to bude všetko vec podpísaných dohôd tých čo sa budú chcieť zúčastniť a tí čo nebudú mať záujem tak si ich cestujúci budú musieť kupovať lístky na prímestské linky, vlaky a MHD zvlášť. Tí ľudia čo sa ich dopravca za integruje, tak to bude len plus pre nich a ich cestujúcich a určite porastie aj ich spokojnosť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.