Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #121793:
problém sa dá jasne a hlasno pomenovať : DPB, a.s. ?
Reakcia na: ivanbuto #121782:
Aký je problém trakčného vedenia na električkovej trati pojazďovanej trolejbusmi?
Reakcia na: S499.1023 #121789:
A koľko dopravcov je zaintegrovaných a nezaintegrovaných v tom IDSJMK? Neviem načo sa o tom naťahujú, to bude všetko vec podpísaných dohôd tých čo sa budú chcieť zúčastniť a tí čo nebudú mať záujem tak si ich cestujúci budú musieť kupovať lístky na prímestské linky, vlaky a MHD zvlášť. Tí ľudia čo sa ich dopravca za integruje, tak to bude len plus pre nich a ich cestujúcich a určite porastie aj ich spokojnosť.
Reakcia na: Martin Fundárek #121769:
Mňa na začiatku čítania zaujala mizerná gramatická úroveň, nevyjasnenosť terminológie, čo vo mne vyvolalo dojem, že je to čosi narýchlo "splácané".
Reakcia na: Valec #121760:
Ale nezmysel. Tak proste zastaví na chodníku. Však to umiestnenie trate pri kraji vozovky bývalo v R-U veľmi rozšírené a je to podľa mňa dobrá vec, nechápem, prečo teraz idú v Przni posledný pozostatok likvidovať a prekladať trať do stredu.
Reakcia na: 810zssk #121753:
PODSTATOU integrovaného dopravného sdystému je, že nezáleží na tom, koľko je tam dopravcov. Proste sa jazdí za integrovanú tarifu a robí sa clearing. Takže SAD TT a SAD DS by buď bratislavskokrajské časti svojich liniek zaintegrovali alebo by ich jazdili bez dotácie. Tak isto, ako sú neintegrované linky v IDS JMK prevádzkované výhradne na komerčné riziko dopravcu.
v nových fotkách je divný popis pri viedenskom metre - to je U2 Rathaus a nie U3.
Myslím, že keby Rakúska strana mala záujem o linku 901 do Hainburgu tak by sem radšej poslali ich voz a predĺžili by toto do BA :

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=40631&idt=u&idg=3552&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Záujem však nie je a ani po 3/4 roku nevie našim amatérom dojsť na rozum, že asi nie je záujem zo strany Rakúšanov, ako cestujúcich, tak ani kraja a dopravcov sa na niečom podobnom zúčastniť. Ak by mali Rakúšania záujem tak by konali tak ako v prípade vlakov Petržalka - Viedeň. ?
Reakcia na: Kakke #121752:
Kľudne. To už je len vec dohody dopravca - kraj.
Reakcia na: Martin Fundárek #121770:
Ja som ale nikde nepovedal,že 206 a 212 chodili cez Štefanovičovu, len som to zle sformuloval, vypadlo mi, že tam kedysi chodili trolejbusy, tie s číslovaním 200 však toho nedožili, to ešte za čias 11-... Tak tupý niesom ?
Reakcia na: Emo #121730:
ak si dobre pamätám, pôvodne to bolo tuším 10 či 11 (som sa aj čudoval, že trať Einsteinova - Aupark sa dá stihnúť za 0 minút), neskôr 14...
Reakcia na: intony #121742:

2. OK.
3. A to by bolo načo dobré? Už ak by sa na Štefánikovej nanovo stavala električka, tak snáď nebudeme na koľaje púšťať autá. (Mimochodom, chcem vidieť náš DPB, ako by zrealizoval električkovú trať pojazdnú pre trolejbusy, konkrétne otázka trakčného vedenia.)
4. Hm, ešte pred nedávnom som tento argument od teba nepočul, ale to je OK, ľudia a ich názory sa vyvíjajú. Pokiaľ viem, jeden z argumentov pre petržalskú električku bol, že bude pokračovať ďalej do centra (Špitálska, atď.), teda predsa len bude znamenať viac ako 95.
Ale iste, argument je to dobrý, a spojenie cez Štefánikovu má aj historické korene. Otázka: Ako absencia tohto spojenia ovplyvňuje tvoj názor na petržalskú električku?
5. Električka už má byť aj na Svätoplukovej? Ďalej nekomentujem.
?
Reakcia na: Ike #121739:
Tam vidím ako jediné riešenie to, čo vravíš, do Rače len jeden pruh. Na Radlinského tým pádom zrušený IAD pruh na koľajniciach, môže ho však nahradiť dlhší BUS pruh, využiteľný pre 39.
Reakcia na: Majo #121779:
A aké výkony robí Zločinecká v ČR, že nám ČD vozidlá robia toľké výkony?
Reakcia na: AAA #121778:
Ono s tymi kompenzaciami je to daleko komplikovanejsie - napr. vlaky Banska Bystrica - Bratislava vozia ceske "plechovky" a (teraz neviem ci aj v tomto grafikone) zo ZA do KE jazdia ceske "banany". A takisto sa nejako kompenzuju vozne, v tomto grafikone napr. obsluhuju zrychlene vlaky Zilina - B. Bystrica (-Zvolen) vozne CD.
Reakcia na: Martin Fundárek #121773:
A to naša Zločinecká robí gorilami toľko výkonov na ČD, že sa to komepnzuje tým, že vlaky ČD premávajú na celej jednej trati ŽSR?
Reakcia na: Valec #121771:
Chápem aj tvoju opatrnosť, no IADčkárov nejde donekonečná podporovať. Jedine tak ich prinúti situácia sa zamyslieť ak budú mať rovnocenného konkurenta, ktorý bude mať svoju cestu a oni svoju. Fight fire with fire - čiže budú nakopení vo svojich vlastných IAD pruhoch a električka vo svojom a budú mať celého automobilizmu po krk...
Reakcia na: Martin Fundárek #121773:
Zohor - Záhorská Ves
Reakcia na: Valec #121771:
Žiadna ulice kde sa IADčkári navykli jazdiť v dvoch pruhoch na to nie je vhodná a už vôbec to nie je vhodné pre preferencie uchádzačov o posty na magistráte a ostatných orgánoch...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.