Re #121659 intony:
Tak potom by som autobus nepustil ani do Chorvátskeho Grobu.
Re #121655 frenky: Jasné, že prídu...to si nevedel?? ?
Re #121671 Kakke: Meranie si robí sám a tak to aj vyzerá (viď linka 23). Ja som len zvedavý, že či sa od 1.2 keď bude povinná 50 v obci spravia nové grafikony, keďže klesne aj rýchlosť.
1. Dunčo aj zostane Dunčom, či sa už oficiálne volá tak alebo onak.
2. Ak by tam električka bola dnes, asi by viaceré linky boli vedené inak a celkove by bola doprava inak organizovaná.
3. Či už trať alebo BUS pruh, v oboch prípadoch sa jedná o zníženie kapacity komunikácie pre IAD. Ale áno, trať spojazdnená pre tbus/abus by mohla byť zaujímavá.
4. Zatiaľ čo električková trať by bol projekt neviem na ako dlho a za aké financie, realizácia vyhradeného pruhu by mala len minimálne náklady.
5. Dunčo vo svojom príspevku spomínal napr. električku na Štefánikovej "namiesto trolejbusov", tak neviem, či to bolo v tom nákrese, čo mal, alebo ako to bolo myslené, ale v dnešnej situácii taká predstava trochu pokrivkáva, nakoľko Kramáre sú obsluhované o.i. linkami 206, 212, a električka na Kramáre nechodí. Ale určite sa dá aj to navrhnúť. ?
Iste, to by bolo riešenie. Len pre trať, ak má byť, bude treba jednak politickú vôľu, ale aj značné množstvo financií. Treba zvážiť, aké prepravné vzťahy by táto trať pokryla, aká by bola efektívnosť, atď. Teda je to vec na diskusiu. Plus treba zvážiť tým pádom aj celkovú organizáciu dopravy na Štefánikovej a okolitých komunikáciách. Takže nestačí povedať iba "super, električka po Štefánikovej".
Príčinu meškania odchodov a príchodov na konečnú (Lamač) liniek 23,30,63 vidno na fotkách. Ako je vidieť, ku zkomplikovaniu dopravy došlo zúžením prejazdných úsekov, ktoré sú ťažko prejazdné. Kvôli tomu bola tomto úseku jednosmerne vylúčená linka 63.
Zakladna otazka (nie na teba, ale niekoho kto s tym pracuje): Jazdna doba uvedena v CP sa generuje automaticky, alebo sa zadava manualne? Lebo ak je to to druhe tak problem moze byt aj tam.
asi ta sklamem, ale ta cesta podla kategorizacie zrejme patri pod BSK nervovo a argumentovo diskusiu nezvladas ty...
odkial mas v kompetencii hodnotit, ci tam bus moze chodit alebo nie... nestaci ani to, ze intony povedal ze autobus tam chodi a cestu odhrnaju, nestaci ti ani to, ze tam v lete chodim na bicykle a tu cestu poznam a hovorim ze ked tam raz z anoc pojde 2x autobus a stretne 3 auta, tak nie je ziadny problem...
ked moze chodit na Piesok, tak bez sebemensich problemov zvlada aj tuto cestu...
vyjadrenia miestnych ti nestacia, tebe staci ze tam mas sestru a riadis to z Petrzalky ?
Teraz držím v ruke starý CP linky 78 z roku 2006 kde bol jazdný čas 41 min tam a 39 min späť a pred 8.1. bol jazdný čas 38 a 39 min. teda ešte kratší. DPB ako dôvod pre predĺženie intervalu počas špičky pri linke 78 udával dôvod, že sa jazdná doba predĺžila. Otázka je, že prečo DP takto bezohľadne KLAME a VYMÝŠĽA si, keď ešte CP je dôkazom toho, že sa jazdná doba skrátila! Meranie jazdnej doby DP robí predsa sám, tak nechápem teda na koho hodia vinu...
Čiže ten mail funguje, tak napíšem tam lebo tvoje ICQ nemám...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke