Reakcia na: luky133 #121301:
Tak to si potom na DD tienia jedna radosť. Všetko je otázka vole zainteresovaných presadiť si svoje a podporiť to AKÝMKOĽVEK tvrdením. Keď tak dnes pozerám TV správy a počúvam na čo všetko sa robia expertízy, znalecké posudky a neskôr ich výsledky tak sa mi chce ? nedávno si jeden moderátor čo okrem toho, že zabil dvoch ľudí dal spraviť znalecký posudok ktorý znel, že jazdil "len 140km/h a, že zákruta nebola tak prudká + že nemal úmysel nikoho zabiť"... a to má byť argument čo ho má zbaviť viny... Taký je asi nejaký dnešný zmysel väčšiny výskumov, buď ide o výskum pre zistenie niečoho alebo tým výskumom ovyplivniť mienku, alebo nejaký výsledok.
Kakke
1)Určite sa to neobíde bez pindov na to, že tam nechcú mať rušnú komunikáciu tí ľudia.
2)Tiež by som chcel vedieť kadiaľ si ty predstavuješ vyústenie trolejbusu na Botanickú alebo Karloveskú ulicu...alebo resp. ako si to predstavuje tvoj zdroj informácii ? Priestor medzi Hájnickou, Líčším údolím a Karloveskou je obsadený a tadiaľ by bolo práve najlepšie viesť trolejbus z Gruntov na diely.
3)Keby jazdili trolejbusy z KV cez Grunty, tak by namiesto úseku 1,6km prešli 3,5km a to som rátal s napojením linky 32 na pôvodnú trasu na zastávke ZOO s pokračovaním smerom na Kramáre.
4)Variant trolejbusov cez Slávičie údolie s napojením sa na Mudroňovej je zaujímavý, ale ľudia sami naznačili, že o takú trasu liniek z Gruntov nemajú záujem. Navyše je tam prekážkou aj 650m úsek, ktorý skôr pripomína provizórium. Obdobný problém je aj s plánovaným prepojením Koliba - Kramáre a nič sa nepohlo. Osvedčená taktika spomenutia danej trate (ako jednej tak druhej) pri debate o rozvoji dopravy s odôvodnením, že potrebujú čas... Času dostali nad rámec potrieb, a tak ako dokončenie Slávičieho údolia, tak ostáva zvyšok Vlárskej v nedohľadne. Potom sa pred začatím plánovania trate odvolávať, že nie je na to cesta a že nie je to možné je blbosť, lebo času na to bolo. Cestu môžu v predstihu zrekonštruovať aby sa potom nerobilo všetko na poslednú chvíľu...