Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #121304:
Trolejbusová trať do Lamača (z Rázsoch) nebola plánovaná po Vysokohorskej ulici ale po Ceste na Klanec.
Reakcia na: luky133 #121304:
Ale henten plán na ktorý narážam ja vôbec nie je starý a normálne si tam ten človek navrhol trolejbusovú trať ako keby tie domy ani nestáli, pričom to sú riadne staré domy a tak sú staršie ako ten plán. Na to narážam. Ty si hovoril o plánoch kde sa plánovala trať a neskôr sa zastavali ale prípad prepojenia Lazaretskej s Kollárovým námestím je o tom, že ten dom tam stojí riadne dlho...
Reakcia na: tr3mp #121303:
Je tam menší problém. Za Shell (tie červené pozemky) chce DPB postaviť otočisko 32jky... Ttakže to napojenie by sa muselo vybudovať cez to obratisko. ☺
Reakcia na: Ike #121299:
ako by som mohol byt poslancom Stareho mesta? Nemam v Starom meste ani trvale ani prechodne bydlisko. A ani sa nechystam. Nie som blby.
Mas pocit, ze vzhladom nato ze vacsina liniek MHD prechadza cez centrum, urobia tie linky malo vzkm? ?
Reakcia na: Kakke #121293:
A trolejbusová trať do Lamača bola plánovaná aby išla cez územie, ktoré teraz nie je zastavané (tá veľká zelená lúka) a šla dole cez Vysokohorskú ulicu. Síce tieto plány sú staršie, ale možno aj aktuálne. No je tu jeden problém Vysokohorská ulica a všetky smerom až ku konečnej v Lamači sú stavané tak úzke, že tam májú prejsť problém aj dve autá. A rozširovať by sa nedala bez zbúrania niekoľko miliónových domov, vyvlastnenia záhrad alebo ubratia pozemku. A tento problém sa týka aj mojej rodiny sa dá povedať lebo má síce starší domček, ale aj tak by bránil tomúto plánu na vybudovanie komunikácie. A neviem si predstaviť ako by dopadlo to ak by sa všetci vlastníci postavili proti vyvlastneniu. Podľa mňa to bolo dobre, zle navrhnuté vedenie trati, ktoré by sa nedalo postavať asi bez vyvlastnenia 30 pozemkov alebo priam domov. ?
Reakcia na: Kakke #121300:

"Ale robí sa teraz pre to niečo? Nie."
To čo sa pre to spravilo je to, že sa s tým ráta v ÚP (čo je zmysel ÚP) a bez jeho zmeny tu nie je možné postaviť napr. obytné domy. Druhá vec je tá, že pozemky, kde sa má stavať toto prepojenie, patria mestu. Viď obrázok http://img168.imageshack.us/my.php?image=lidlkvjf7.png Červenou sú pozemky patriace mestu (dúfam, že som pozrel Katastrálny portál správne), žltou pre zaujímavosť pozemky patriace Lidlu.

Líščie údolie som spomenul, keďže ty si hovoril o prepojení Molecovej a Líščích NÍV, nie ÚDOLIA 🙂
Reakcia na: luky133 #121301:
Tak to si potom na DD tienia jedna radosť. Všetko je otázka vole zainteresovaných presadiť si svoje a podporiť to AKÝMKOĽVEK tvrdením. Keď tak dnes pozerám TV správy a počúvam na čo všetko sa robia expertízy, znalecké posudky a neskôr ich výsledky tak sa mi chce ? nedávno si jeden moderátor čo okrem toho, že zabil dvoch ľudí dal spraviť znalecký posudok ktorý znel, že jazdil "len 140km/h a, že zákruta nebola tak prudká + že nemal úmysel nikoho zabiť"... a to má byť argument čo ho má zbaviť viny... Taký je asi nejaký dnešný zmysel väčšiny výskumov, buď ide o výskum pre zistenie niečoho alebo tým výskumom ovyplivniť mienku, alebo nejaký výsledok.
Reakcia na: Kakke #121292:
Vieš Staré Grunty mali byť ďalšia časť sídliska s panelákmi. Avšak neskôr po vykúpení pozemkov sa o tom prestalo uvažovať lebo za ŽEVRAJ robila nejaká štúdia na dopad zastavania tohto územia vysokými domami a zistilo sa, že ak by tam boli 12 poschodové domy istý čas by tienili dolnú časť Karlovej Vsi, ktorá by nedostávala slnko. Ak je to pravda (to som sa dozvedel od jedného staršieho občana) tak zaujímavé, že dnes to už nie je problém... I keď zase nestavajú sa tam 12 poschodové, ale len 4 či 5? ?
Reakcia na: tr3mp #121298:
Ja viem, že tie ulice sa dajú dostavať, rozšíriť a pod. Ale robí sa teraz pre to niečo? Nie. Nebolo by to lepšie keby už v predstihu bola tá komunikácia hotová a potom by sa len osadili stĺpy pre trolejbusovú trať? Preto ma to znepokojuje, lebo väčšinou to tak na Slovensku dopadne, že sa na poslednú chvíľu riešia problémy s vlastníkmi pozemkov, ktorých by sa mala výstavba dotknúť.

O prevýšeniach nemám prehľad, takže uznávam chybu, keď je to lepšie po Tichej, tak nech to tak je ?

Nehovorím o celom Líščom údolí ale práve tom priestore medzi Líčším údolím a Molecovou, teda naproti zastávkam električky a kúsok vyššie. Však som tadiaľ šiel pár krát minulý rok pešo tak viem ako to tam je schopné výstavby toho spojenia. Ja sám som sa k Molecke dostal len vďaka dákym schodom pri garážach pri Hájnickej.
Reakcia na: Ámos #121294:
? ? ? ? ? vobec nie som urazeny, len sa mi o tom uz nechce bavit...
ty si tvrdis svoje, ja svoje...

ok, mysli si ze BA doplaca na DNV a ze DD si zasluzia viac liniek a spojov, lebo neminaju tolko vzkm co DNV...

zelam Ti uspesnu karieru poslanca Stareho mesta 🙂 dufam ze im tam vybavis aspon 60 liniek, lebo chudaci, zo vsetkych vzkm co sa rozdelia do odlahlejsich casti im je urcene len minimum, lebo takmer vsetko maju v pesej dostupnosti 😉
Reakcia na: Kakke #121292:
Ad metro a TEN-T:
Medzičasom vyšla aj aktualizácia územného plánu, pozrieť si ju môžeš na http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11018276

"To či je to doplnkové nemá vplyv na to, že tá komunikácia nie je na to stavaná"
To, že dnes nie je tá komunikácia na to stavaná, neznamená, že nebude v budúcnosti. ÚP nehovorí o tom, čo budeme robiť dnes, ale je to plán na 20-30 rokov do budúcnosti. Aj pred 10 rokmi by si sa čudoval, keď ÚP uvažoval o vedení MHD po Moste Apollo? Argumentoval by si, že tie autobusy budú musieť jazdiť po vode, veď tam žiadny most nie je? ?

"Okrem toho, že by sa to mohlo viesť po celej ulici Slávičie údolie a napojiť to na existujúcu trať na križovatke s Mudroňovou čo je podstatne kratšia trasa, tak sa to bude ťahať po dlhšej trase cez Tichú a Jančovu a tam sa to bude motať zbytočne"
Skús si pozrieť sklonové pomery ulice Slávičie údolie od križovatky s Tichou vyššie 🙂

"Keď som zbadal to prepojenie Molecova - Líščie Nivy, tak som sa nestačil diviť. Kde to tam chcú postavať keď ten priestor je zastavaný"
Líščie údolie 🙂 Si si istý, že ten priestor je zastavaný?
Reakcia na: Kakke #121296:
Keby 901 isla do Hainburgu tak by sa MOZNO uzivila.
Reakcia na: Viliam22 #121290:
Alebo len zaiskrilo... DPB to nerobí pre nevyužívanosť linky 901, ale preto, že nedostali licenciu do Hainburgu ? keby ju dostali tak linka 901 premáva aj naďalej.

Dúfam, že sa teraz obrátia smerom trochu na juh a skúsia premávku do Rajky, na skúšku 1-3 mesiace... Ak by sa ukázalo, že linka je dosť využívaná začalo by sa rokovať o financovaní linky na ďaľšie obdobie. Ešte pred spustením prevádzky, by mali DPB s Rajkou podpísať dokument kde by Rajka a okolité obce prisľúbili,že to čo nevykryjú zisky z cestovného vykryjú na 60 až 75% oni a tých 40 až 25% Bratislava. Čo som šiel na bicykli do Rajky, tak dosť ľudí s ŠPZ BA chodí po tej ceste a to som tam šiel medzi 9 a 12 alebo cez víkend. ?
Reakcia na: Viliam22 #121290:
"Onedlho po jej spustení však poukazovalo veľa ľudí na to, že autobus sa minimálne využíva a že jedinými cestujúcimi bývajú niekedy len samotní vodiči autobusov.

Dopravný podnik zase argumentuje, že táto linka nemá na dopravné výkony vplyv a má fungovať na komerčnej báze, teda bez použitia verejných financií."

Toto know-how od DP kúpim za akúkoľvek cenu.
Reakcia na: Ike #121291:
? niekto je urazeny, no co uz. ?
Reakcia na: tr3mp #121287:
Ešte jedna perla návrhu v linku od teba. V predĺžení Lazaretskej ulice cez Dobrovského má výjsť trolejbus na Kollárovo námestie. Pýtam sa : "Ako to chce dotyčný uskutočniť keď tam sú postavené domy keď Dobrovského končí vo dvore! To plánujú búrať tie domy? Som ešte nevidel tak blbý plán teda ? to aj ja keď som si kreslil šoto plány, ktoré som aj tak zahodil, aspoň väčšinu, tak som nikdy nenavrhoval nič skrz dom alebo popri dome tesne, vždy ma zaujímalo koľko je kde miesta...
Reakcia na: tr3mp #121287:
To či je to doplnkové nemá vplyv na to, že tá komunikácia nie je na to stavaná. Okrem toho, že by sa to mohlo viesť po celej ulici Slávičie údolie a napojiť to na existujúcu trať na križovatke s Mudroňovou čo je podstatne kratšia trasa, tak sa to bude ťahať po dlhšej trase cez Tichú a Jančovu a tam sa to bude motať zbytočne...Keď som zbadal to prepojenie Molecova - Líščie Nivy, tak som sa nestačil diviť. ? Kde to tam chcú postavať keď ten priestor je zastavaný ❓ ❗ ❓

Ten plán čo si mi poslal som videl ale hodne dávno, tak ďakujem za link ? k tomu doplnkovému systému môžem povedať, že je tam vyznačená trasa metra a metro je nerozhodnuté doteraz, furt sa hovorí o nosnom systéme v podobe električky, takže žiadna zastávka metra nebude, tak ako ukazuje ten plán.

Henten plán, alebo reči kompetentných do všetkého vnášajú chaos akurát tak. Tiež ak bude TEN-T tak tá trasa metra popri Račianskej nie je reálna. Resp. si neviem predstaviť kde v meste pod vlak napracú metro. A odbočovanie podľa toho plánu umožňuje metru z Petržalky ísť len na smery KV a Hlavná stanica, metro z KV zas má možnosti ísť do Petržalky alebo do Rače, a neumožňuje trať Petržalka - Rača, tak ako sa plánuje podľa TEN-T...

Jediná dostavaná električková trať v tom pláne je Zlaté piesky - ŽST Vajnory a Dúbravka - Lamačká Brána - DNV a obratisko na križovatke Bojnická x Vajnorská - opäť dobrý rozpor s rečami o nosnom systéme na báze električky. Celkom ma zaujíma zokruhovanie trolejbusovej trate v Lamači, čiže tam nemá byť žiadna otočka? Ostatne za dobrý úlet považujem aj trať cez Prokopa Veľkého, Havláčkovu, Na Slavíne, Stará Vinárska a potom po trase linky 41 späť na Prokopa Veľkého. Už tam premávala linka 42 a dopadla, tak ako dúfajme dopadne linka 147 - zrušená.
Reakcia na: Ámos #121289:
Poradím Ti, radšej nemysli....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.