Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #120902:
Keď je som oranisko tak ty si HULVÁT a nepíš mi ďalej, odmietam s TEBOU diskutovať. Si hulákaj doma v kuchyni.
Reakcia na: Kakke #120898:
To si úplne, ale úplne mimo. Ako už niekto uviedol - Po prvé, aj používané trate v Maďarsku sú až na malé výnimky (Veľký Bulvár v Budapešti) v ZÚFALOM stave, po druhé, to tvoje "oranisko" je vo veľmi dobrom stave, akurát je tma vydrvený asfalt, ty oranisko...
Reakcia na: Kakke #120898:
Tak to si videl veľmi zle, resp. skôr by som povedal, že nevidel vôbec. Tak rozbité trate, ako sú v Maďarsku (a to nemusia byť ani zrušené) snáď nemá ani Rumunsko. Naša trať na Špitálskej je naopak v slušnom stave, jedinou jej chybou je, že sa použil nie zrovna najkvalitnejší asfalt na jej povrchu a ten by teraz potreboval výmenu. Myslím, že napr. v takom Szegede by boli veľmi vďační, keby mali trate aspoň v takom stave, v akom je naša trať na Špitálskej. Bohužiaľ nemajú. Ale zas na druhej strane, jazda starou električkou Bengáli po absolútne rozbitej trati na Fonogyári út (prehnité drevené pražce uložené snáď v piesku, absolútne zjazdené tenké koľajničky, na miestach, kde sa začali príliš rozchádzať spojené rozchodnicou...) rýchlosťou cez 45 km/h patrí k zážitkom, na ktoré do smrti nezabudnem... Najmä vtedy to bol úžasný pocit, keď sme míňali rýchlostnú tabuľku 15 km/h a vodič to stále držal na 45-ke.
Reakcia na: david1 #120896:
Tak do Kopčian jazdievala predtým 89, ale to s akým intervalom by tam stačil spoj neviem. Myslím, že 12/24/15//24 je akurát. Tak tých pár metrov čo prejde na otočku k Matadorke nerobí náklady pre DPB natoľko ako vypravovanie vozidiel do západnej časti mesta (Dúbravka, Lamač, DNV, Devín, Karlova Ves) kde neni žiadna vozovňa.
http://www.youtube.com/watch?v=T-pZ0AerPL4 POzrite si toto video!! Ten zvuk sa vam bude páčiť! ?
Reakcia na: Majo #120897:
Za to čo som videl, tak tie roky nepoužívané trate sú v oveľa lepšom stave ako napríklad naše "oranisko" Špitálska ?
Reakcia na: Ike #120892:
Na transport.imhd.sk je o tom celý článok... V Maďarsku však bolo zrušených nielen veľa električkových tratí, ale bohužiaľ aj celých systémov. Napríklad v mestách Szombathely, Sopron, Nyíregyháza, Pécs atď. tiež kedysi jazdili električky. Dnes ostal okrum Budapešti už len Miskolc, Szeged a Debrecen...
Reakcia na: Kakke #120895:
Ako si povedal treba vybudovat + vykupit pozemok ak nie je vo vlastnictve mesta. No nie je začo. Radsej ich budu posielat otacat zbytocne do Kopcian a vytvarat jalove km. No nateraz to je este neaktualne.
Reakcia na: david1 #120877:
Čo sa týka obratiska pri ŽST Petržalka, tak stále by bolo možno ho vybudovať. A to na mieste medzi budovou Matadoru, Úderníckou a Kopčianskou :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.120959,17.098058&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18&msid=109751271200888653359.00046081f76e0cfc9e827

Návrh b)a druhé medzi Kopčianskou a železničnou traťou, kde teraz stojí len ruina domu a smetisko :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=109751271200888653359.00046082017faef9b5887&ll=48.122151,17.099914&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18

Návrh c) na mieste dnešného plateného parkoviska :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.122151,17.099914&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18&msid=109751271200888653359.000460820ba3b3569d132

Asi najlepší pozemok na obratisko priamo pred stanicou zabrala Vienna gate, ktorá vyzerá tým obložením veží skôr ako nemocnica. Jedine prvé dve poschodia a prízemie vyzerajú nejak "pre oko"
Reakcia na: Ike #120892:

Re #120891 richardhudec:

Ked vidim taketo fotky, stale mi pride nejako smutno ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6589
Jedna drobná oprava - ZSSK nezačala predávať lístky na jar, ale už v zime; na jar sa len menil čas predaja v súvislosti so zmenou GVD
Prečo tie električkové trate vlastne zrušili? Nebolo to proti trvalej udržatelnosti?
Dnes bol zverejneny VYNIKAJUCI update fotiek - tie zrusene trate v Budapesti, autorovi patri velka poklona... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #120888:
Vďaka.
Reakcia na: Solider #120509:
http://technet.idnes.cz/podivejte-se-jak-se-v-cesku-skladuje-plyn-ktery-se-nam-ted-hodi-p6c-/tec_technika.asp?c=A090108_200359_tec_technika_rja

Ospravedlňujem sa za príspevok mimo témy, ale Tvoj mail nefunguje (moja forwardová schránka zhodou okolností tiež).
Reakcia na: Kakke #120864:
preco? skus pochopit ze nie kazdy kto pouziva IGK to robi kvoli vlastnej pohodlnosti
Reakcia na: Ámos #120885:
Haha.
Reakcia na: S499.1023 #120881:
kamery predsa nikdy nemali pôsobit výchovne ale preventívne!
Reakcia na: S499.1023 #120879:
uz tam nerobim a okrem toho skoncili ale niekvoli financnym auditom 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.