tak co sa autobusov tyka, a aspon co ja vidam, tak najviac znicene su vozy 4.kolony, ked sa bavime o solach, tak tie jazdia na 80, 91, 99, 191 a 192(denne linky). Ja som sa osobne so ziadnym pripadom writerstva nestretol, tak neviem povedat, na ktorej linke sa to najviac deje, len tie vozy co vidam na 99ne su na tom dost zle. Pre mna to aj tak zostava nepochopitelne, preco to niekto robi, co z toho ma, co su psy aby po sebe nechavali znacky a ine psy pridu a zacnu to cuchat????
Keď je reč o čistote, tak dnes v 4818 bol cez okná vidno jedine svetlá pouličných lámp. Človek sa len mohol domnievať kde asi je v danej chvíli. Nechápem ako tak zahumusené vozidlo môžu pustiť do premávky. To už aj očistiť okná je nadľudský výkon? Ešte by som chcel poukázať na problém toho, že väčšinou neni vidno na Ik4xx o aký autobus ide pri pohľade zo zadu, lebo čísla niesú ani osvetlené keď je treba a ani to najmenej - očistené sklo nieje, takže nevidno NIČ! Takisto sú displeje na Ik4xx zboku aj spredu často nenasvietené alebo tak špinavé, že sa nedá hovoriť vôbec o nejakom označení vozidla. Pri ostaných vozidlách tento problém síce je ale poväčšinou v zime, no s viditeľnosťou bočných a predných transparentov som pri Karosách, Solarisoch, SOR a TAMBUSoch nikdy nemal.
Keby daktoré vozidlá jazdili jednu linku dlhší čas a výlučne len tú, po čase by poškodenie a znečistenie interiéru ukázalo na ktorých linkách cestujú najväčšie živly. Ja hlavne dúfam, že sa do budúcna podarí odstrániť súpravy dvojičiek 2xT kvôli dakedy neúnosne počmáraným a zničeným interiérom druhých vozňov, viacčlánkovými električkami. Keby si tí somári uvedomili, že ničia v podstate to čo si platia a namiesto toho aby peniaze šli na šoférov, alebo potrebnejšie veci, sa takto ročne vyhodí mrte peňazí na doškrábané a prasknuté sklá, roztrhané sedačky a rozbitý interiér.
No však ono to pre každú časť plní špeci funkciu, pre Ovsište to je odvoz k 95, potom náhrada za 86,97 a jediný normálny spoj k Antolskej, možno ešte by sa dala rátať 98 čo stojí troška ďalej len. Škoda, že sa museli tie esíčkovité prepojenia jednotlivých častí Petržalky riešiť práve takto jednou linkou ako to nejak rozhodiť medzi viacero liniek.
s tou 99nou mas pravdu, ale nepovedal by som, ze len grupy romov su problem. Je to superspoj pre to najhorsie, co moze Petrzalka ponuknut-bezdaci + drze decka, ktore by ani nemali chodit do skol, ale rovno do diagnostaku a este zopar opilcov ? ? ?
Nechcem vsak urazit slusnych ludi, co s nim tiez musia jazdit.
No to bude výhra, teda ak také dačo bude, že ozaj sa v každej 80 vyskytne pätica takých ako býva v 99. Pomimo témy o doprave by ma zaujímalo koho nápad bolo vybudovať tri paneláky izolované od ostatného sídliska železnicou, Matadorom a neskôr aj Bratskou ulicou. Nebol to nejaký plán na nové sídlisko, ktorý však skončil troma panelákmi a jednou ubytovňou pre asociálov?
Možno si na 80 mal šťastie nakoľko 80 nejde okrem Auparku okolo žiadného obchodu. Zato taká 99 je mimoriadne vďačný spoj na to. 99 asi nechodíš tak často. Ja som hovoril o 99 a keďže 80 ide ešte hlbšie do Kopčian, tak nepredpokladám, že tam to je inak. Ja hovorím hlavne za tých čo cestujú 99, že neraz sú svedkami ozaj správania ako v ZOO, ba ešte horšie, lebo ani tasmánskych diablov som nevidel tak revať a neťahovať sa.
Zvlastne ze ja som takmer ani raz nemal s "neprisposobivimi zivlami z Kopcian" v 80ke problemy a to som hodne vyuzival aj spoje do Kopcian (kedze som nou cestoval hlavne na ZST Petrzalka a bolo mi jedno kam spoj ide)... Samozrejme, romska osada na trase prinasa rizika, ale na 80 to z hladiska komfortu cestujucich vacsinou bolo v ramci BA standardov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kubusss59