Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: I2i50 #119232:
Vyrobené su zatiaľ dva prototypy, pričom ten prvý (typ TN 12A - výzbroj Czetro) ešte nemá definované mesto, kde skončí a druhý (typ TN 12C - výzbroj Cegelec) skončí v Ostrave, pokiaľ oň nikto iný neprejaví záujem (je už aj vo farbách DPO).
Reakcia na: ufo #119233:
toto stale hovorim, keby z toho DPB mal profit, nepoviem pol slova... ale dokopy z toho nic nema a je to zbytocna buzeracia cestujucich
Reakcia na: 810zssk #119228:
A ake to má výhody pre DPB, že je ten lístok neprestupný?
Som myslel, že chcú viac zarobiť, ale keď len pol percenta cestujúcich by to využilo...?

Ja osobne málokedy cestujem viac ako 15 minút, no prestupujem stále.
Reakcia na: Majo #119231:
? ČOŽE??? Koľko?
Reakcia na: I2i50 #119230:
Ostrava.
Reakcia na: doktor54321 #119214:
? ? ? Náhodou sa nevie či sa už niekto obetoval a kúpil to?
Reakcia na: Ámos #119224:
Wow, teda na plnú hubu povedať do novín, že z toho vozidla naozaj zostáva len pôvodný TP, tak to už hej... ?
Reakcia na: stevo #119206:
"Iba ked sme tu uz mali zavedeny funkcny prestupny system" - Stale ho tu mame a nikto ho nerusi. To iba isty Stevo ma dojem ze jednym listkom ktory je neprestupny (co tam po tom ze prestup by stihlo pol percenta uzivatelov MHD) sa rusi prestupnost.
Reakcia na: Ámos #119224:
Reci, reci..
Reakcia na: Ámos #119224:
Pekne plany. Ambiciozne. Drzim palce. Nech aspon v Bratislave maju elektricky buducnost.
Reakcia na: Ámos #119224:
soory nemala byt reakcia na maja, ja sa tak len prihlasujem ? je to jednoduchie
Reakcia na: Majo #119222:
" Prvé a druhé číslo linky..." - oprava, chcel som povedať prvá a druhá číslica označenia linky. ?
Reakcia na: Mike #119196:
Re #119209 Martin Fundárek: Samozrejme ani ja nie som zástancom systému "odvšadiaľ všade cez všetko", to som ani len nenaznačil, že by som také niečo chcel. Ale som presvečený o tom, že keď už chcem obsluhu nejakej lokality zabezpečiť len jednou linkou, tak by v žiadnom prípade nemalo ísť o nejaký diameter typu 83, ale o linku radiálnu (v opodstatnených prípadoch tiež tangenciálnu). Ak už chcem silou mocou niekam diametrálnu linku zavádzať, malo by tam jazdiť aj niečo radiálne alebo druhá diametrálna linka z iného smeru. A tiež si nemyslím, že by súčasné linkové vedenie autobusov na ľavom brehu BA potrebovalo výraznejšiu redukciu. Tá bola nakoniec spravená ešte pred reorganizáciou liniek v Petržalke. Stačí si porovnať súčasný stav so stavom okolo roku 1990, ale však to, predpokladám, aj obaja viete. Jediná lokalita BA, kde sa mi zdajú byť linky prehustené, je DNV, ale zas tie linky si platí Volkswagen, takže má tým pádom nárok povedať si, kadiaľ a kam pôjdu.

Re #119197 kecho:
AD1: Prvé a druhé číslo linky má úplne rovnaký význam. Sú však aj prípady, kedy sa číslo so zodpovedajúcimi oboma číslicami zvoliť nedá a vtedy platí len to prvé (napr. 79, 93, 94, 95...). Skrátka sa ten systém nedá urobiť tak, aby všetky čísla úplne sedeli. Ale to najdôležitejšie - je absolútnym nezmyslom prečíslovávať linky bez zmeny trasy len preto, aby Ti zapadali do nejakého systému. Zbytočne tým dopletieš ľudí a nakoniec to bude mať za následok v najhoršom prípade aj prechod niektorých k IAD.
AD2:Nemyslím, že je dobrý nápad, aby 96 a 196 mali aj v Petržke rozdielne trasy. Ak niekto silou mocou chce ísť na (1)96 a povedzme z Bosákovej mu ujde, tak si aj tak prejde na Šustekovu a nebude čakať na Bosákovej 20 minút na ďalšiu. A hlavne ak býva niekto medzi zastávkami a zrovna si nepozrel pred odchodom z domu CP, nevie, na ktorú zastávku má ísť, aby stihol ten spoj, čo pôjde skôr.
Reakcia na: doktor54321 #119214:
preboha doublehrb ?
Reakcia na: S499.1023 #119217:
ja som myslel ze pochopis, ze to nebolo jadro prispevku ale akasi ilustracia ?
Reakcia na: S499.1023 #119217:
Asi si pán Ike naštudoval technický popis SORu TN12 a zbadal, že ten prevodovku má. ? Inak zaujímavé riešenie, som zvedavý, či sa aj osvedčí...
Reakcia na: pressburger #119185:
A to čo trepeš?
Reakcia na: Ike #119152:
Pseudoduobus nemá ani spojku ani "D" - má ELEKTRICKÝ prenos výkonu. By som očakával, že keď niekto chce kvalifikovane diskutovať na túto tému, tak si to najprv naštuduje 🙂.
Reakcia na: doktor54321 #119214:
Ehm o tom sa uz vie " dobry piatok " ale neva ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.